Mijn dochter is gebeld door Durion over groene energie en of we hier geinterresseerd in zijn. Nu heeft mijn dochter aangegeven dat ze minderjarig is en hierover niet kan beslissen. De medewerker zou haar informatie sturen en mijn dochter zij dat is goed en dat ze dat aan haar vader zal doorgeven.
Nu heb ik de informatie ontvangen op mijn dochters naam met de mededeling daarin dat ze mijn overstap gaan regelen en daarbij zit een overeenkomst van Durion op naam van mijn dochter met haar rekeningnummer nota bene erop.
De manier van werken is belachelijk bij Durion want hoe kan je nou eenzijdig een kontrakt sluiten, ik heb niets toegezegd en zeker niet getekend. Ze hebben alleen kontakt gehad met mijn dochter.
Nu kan ik telefonisch kontakt opnemen op werkdagen tussen 09.00 en 18.00 uur (0,15 p/m) om iets op te zeggen waarvoor ik geen opdracht heb gegeven. Waar ze de brutaliteit van daan halen om op deze onklantvriendelijke manier te werk te gaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |