LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] essent betalingen

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
conny

essent betalingen

Ongelezen bericht door conny »

volgens essent heb ik een rekening niet betaald. Echter ik kan bewijzen dat die wel betaald is via mijn giroafschrift. Essent geeft niet thuis en nu krijg ik een deurwaarder op mijn dak. Het bedrag wat volgens essent opstaat is 100 euro de deurwaarder heeft er nu 260 euro van gemaakt. Heb reeds een brief naar die deurwaarder gestuurd met afschriften van de giro. Het helpt helemaal niks !!! Ze kunnen het bedrag niet terug vinden dus de klant heeft niet betaald. De klant moet bewijzen maar als je dat doet zeggen ze nog, nee hoor kan wel ergens anders voor bedoeld zijn. Betalingskenmerk alles staat er bij. En nog kunnen ze het niet terug vinden.

Vraag, wie heeft het zelfde mee gemaakt met Essent en hoe heb je dit op kunnen lossen.

Heb zelf reeds de girobank gemaild of die het een en ander kunnen uitzoeken, want het geld moet toch ergens zijn gebleven.

Eric_N

Re: essent betalingen

Ongelezen bericht door Eric_N »

Goed Conny dat je er over begint je bent duidelijk niet de enige die vind dat de administratie van energiebedrijf Essent een rommel is....ik herken wel het een en ander in het verhaal wat je net vertelde ik heb namelijk ook recentelijk meegemaakt dat ik maar ff moest gaan aantonen dat ik Essent betaald had voor de door haar geleverde producten/diensten wat ik zeer consument/klant-onvriendelijk vond overigens, en ik vind het ergens jammer dat je als consument niet geheel vrij bent in de keuze voor een energie/kabel boer, dan moeten ze wat klantvrriendelijkheid betreft namelijk echt hun best doen voor je wat nu zeker niet het geval is, je hebt in deze regio (Deventer e.o) altijd met Essent te maken en kunt niet om ze heen als het om gas, en kabel gaat wat best wel jammer is, hoewel ik m'n stroom dus al van een ander bedrijf betrek.
Ik hoop dat er meer mensen zijn die hun negatieve ervaringen willen delen op dit forum (zullen er vast wel meer zijn

Gesloten