LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] netwerkkosten
netwerkkosten
Afgelopen vrijdag kwam ik erachter dat de netwerkkosten niet vaststaan. Dat deze kosten afhankelijk zijn van de hoeveelheid stroom en gas dat verbruikt wordt. Hoe meer gas en elektra je gebruikt, hoe hoger de aansluitkosten. Ik snap hier niets van. Bij de telefoon betaal je toch ook een vast bedrag voor de aansluiting. Heeft iemand ervaring-kennis op dit gebied. Ik heb namelijk het gevoel dat er iets niet klopt.
Re: netwerkkosten
Jij bedoeld de kosten voor netbeheer. Ja die worden naar verhouding van energieverbruik berekend.
Re: netwerkkosten
is op zich denk ik ook reeel; meer verbruik is ook meer capaciteit nodig op het electriciteitsnetwerk en dus ook meer onderhoud.
Bij het telefoon netwerk kan je per aansluiting een vaste bandbreedte reserveren die niet veranderd hoe vaak of hoe weinig er ook gebeld wordt
Je zou je dus eerder kunnen afvragen of KPN niet teveel vraagt voor zijn aansluiting als dat de energiemaatschappijen dat zouden doen
Bij het telefoon netwerk kan je per aansluiting een vaste bandbreedte reserveren die niet veranderd hoe vaak of hoe weinig er ook gebeld wordt
Je zou je dus eerder kunnen afvragen of KPN niet teveel vraagt voor zijn aansluiting als dat de energiemaatschappijen dat zouden doen