LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Durion

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Suan

Durion

Ongelezen bericht door Suan »

Geachte heer/mevrouw,

16 Augustus jl. kreeg ik van u een brief waarin stond dat u op 17 juli jl. bericht heeft ontvangen van een andere leverancier dat het contract met Durion zou worden beëindigd en zou worden overgenomen door een ander bedrijf.

Tevens stond er in de brief dat als er niet gereageerd zou worden ik een definitieve afrekening zou krijgen.

Zoals u uit de bijlagen op kunt maken lopen de facturen gewoon door en is er zelfs een incassobureau ingeschakeld.

Toen ik belde wat de reden hiervan was, antwoordde mevrouw Gulsum dat het te druk is om op tijd een eindafrekening te maken, zij heeft een verzoek ingediend om met spoed een eindafrekening te maken evenals haar voorgangers dhr Hesseling, mw de Kruijf en nog een medewerker waar ik naam niet van heb opgeschreven.

Vreemd, want er is wel tijd om herinneringen te sturen en incassobureaus in te schakelen.

Ik krijg dan ook sterk het vermoeden dat er een ontmoediging beleid wordt gevoerd dat alle wetten overtreed.

Ik heb dan ook bureau rechtshulp ingeschakeld en Tros Radar op de hoogte gesteld van deze gang van zaken.

Hopende op een spoedige en correcte afhandeling verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Suan Fuchs

Komt dit bekend voor bij een van jullie?
Ik heb de 2e aanmaning gewoon in mijn bus gekregen, terwijl mij nu al 7 keer is toegezegd dat het om een vergissing gaat.
Zo ja, hoe is dit uiteindelijk afgelopen?
Ik wordt hier echt stapeldol van.

Radar
Site Admin

Re: Durion

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten