Pagina 1 van 1

opgelicht door tiscali

Geplaatst: 08 nov 2004 13:40
door Gast
Ik krijg mijn aansluitkosten bij TISCALI niet terug.

Ze vertelde dat ze mijn brief waarmee ik mijn aansluitkosten terug vroeg niet hadden ontvangen die ik wel nettjes had opgestuurd.

Nu heb ik pech en krijg mijn zuurverdiende centjes niet terug.

Ik vond het al vreemd dat ik eerst mijn aansluitkosten moest betaalen en later weer terug moest vragen.NU WEET IK WAAROM !!

A.EERENBERG

Re: opgelicht door tiscali

Geplaatst: 08 nov 2004 13:54
door Gast
Ik krijg mijn aansluitkosten bij TISCALI niet terug.

Ze vertelde dat ze mijn brief waarmee ik mijn aansluitkosten terug vroeg niet hadden ontvangen die ik wel nettjes had opgestuurd.

Nu heb ik pech en krijg mijn zuurverdiende centjes niet terug.

Ik vond het al vreemd dat ik eerst mijn aansluitkosten moest betaalen en later weer terug moest vragen.NU WEET IK WAAROM !!

A.EERENBERG

Re: opgelicht door tiscali

Geplaatst: 08 nov 2004 14:18
door Gast
Ik zag op een japanse origami site nog een forum waar je vergeten was dit bericht te plaatsen. Spoor jij wel helemaal daar op de boven verdieping? Met zulk irritant gedrag valt me maar 1 gedachte in:
OK TISCALI!! Go for it!!!!

Re: opgelicht door tiscali

Geplaatst: 08 nov 2004 14:41
door Gast
Je heb een goed gevoel voor humor.
maar sorry je heb gelijk mijn excuus.Ik was boos.

Re: opgelicht door tiscali

Geplaatst: 08 nov 2004 19:07
door Bob Schurkjens
Ik heb hetzelfde probleem. Op de site van Vara's Kassa staat het emailadres van de Algemeen Directeur van Tiscali. Heb hem gemaild met een verwijzing naar het forum op Vara's Kassa. Tiscali heeft geen behoefte aan lastige vragen van Felix Meurders en zijn consumentenprogramma. Daarom werd ik een dag later door Tiscali opgebeld. Veel excuses en nog een dag later schriftelijke bevestiging dat ze het geld binnen 30 dagen op mijn rekening storten. Treurig dat het zo moet, maar het kan niet anders.

Zie: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_q ... &qid=22439