LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zonnet adsl family

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
cyberjunkie
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 nov 2004 19:24

Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door cyberjunkie »

ik wil denk over gaan naar zonnet adsl family,

wie weet hoelang ik moet wachten totdat ik echt online ben bij hun???
dus hoesnel krijg het pakket binnen

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

Hangt ervan af hoeveel aanmeldingen er zijn. Bij mij duurde het een jaar geleden te lang, nl. circa 2 maanden, en daarnaast heb ik nog steeds een diensttelefoon hier liggen. Al 3 keer gemaild en gebeld maar waarschijnlijk hebben ze er teveel.
Het bevalt me erg goed en juist vorige week ben ik van zonnet family naar family ONBEPERKT gegaan. Duurt circa 10 dagen en dan kan ik met dezelfde snelheid onbeperkt internetten, downloaden maar ook ONBEPERKT TELEFONEREN en dat kost dan geen € 19.94 maar € 30.
Vind ik goedkoop temeer daar ik nogal wat familie elders heb wonen.
Service is prima.

cyberjunkie
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 nov 2004 19:24

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door cyberjunkie »

hoe zit dat met onbeperkt telefoneren? bel je dan voor een vast bedrag per maand of zo. en mag je dan net zoveel bellen als je wilt?

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, je kunt voor dat bedrag, Euro 30.-- ONBEPERKT INTERNETTEN EN TELEFONEREN. :idea:
En ik had al internet voor € 19.95. Je bent toch snel op € 10. per maand.
Misschien houdt het verband met het komende 'telefoneren per internet'.
Alleen moet je daarbij wel continu de lijn open hebben staan.
Voordeel is dat het veel goedkoper zal worden. Maar met deze oplossing ben ik ook zeer content.

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

Toevoeging bij ONBEPERKT ZONNET:
de downstream is 1024 Kbit/s en de upstream is 320 Kbit/s
Vergelijk het maar eens op www.internetten.nl
Is erg hoog voor relatief weinig geld.

Inter(1)

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Inter(1) »

Het duurt inderdaad erg lang eer je een keer online bent voor de eerste keer. Begin oktober 2002 geregistreerd 14 Nov ADSL .Betaling vanaf 20nov.
Viel nog mee maar ik heb ook verhalen van 3 maanden gehoord.
Met de door jezelf opgeven E-mail en wachtwoord kan je op je persoonlijke pagina`s kijken hoever ze zijn met je aanvraag.

Dat van dat onbeperkt had ik niet gehoord maar ik wordt altijd meer gebeld dan dat ik zelf bel.

En nu maar hopen dat ze dat de problemen oplossen waar ik zelf geen last van hebt .

w.romani

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door w.romani »

ben als beginnende gebruiker begonnen met adsl gratis. Gratis denk je dat is niet te duur.vergeet het maar.zonder een waarschuwing te geven ,wat ze bij adsl budget wel doen.,kreeg ik een rekening van 3 weken internetten van 159 euro!IK gebruik internet voor mijn postbank .dus maximaal een half uur per dag.ik heb 20 emails gestuurd maar nog steeds geen goed antwoord gehad of enige verbruiksoverzichten of inbeltijdoverzichten.U zal wel een virus hebben ,dat autom. inbeld op uw nummer.mijn abonnement snel overgezet naar budget,met 250 mb downloaden.hierbij hetzelfde verhaal.na een week kreeg ik wel een waarschuwing,dat ik de 250 mb al verbruikt had.resultaat 19 euro extra!ook dit abonn.overgezet naar family voor 19.95.dus wat is nu de lering hieruit?nooit gratis nemen en iedereen waarschuwen deze vorm niet te kiezen. je wordt gewoon enorm getild.en je kan nooit je gelijk halen , er klopt ook niets van de boekhouding, kreeg voor de maand november dubbele abonn.kosten;voor budget en family.U zou hier is aandacht aan moeten besteden ,want ik denk dat ik niet de enige ben die zo getid is! 2 maanden internetverbinding kost mij de lieve duit van 296 euro,terwijl een beetje abonn,bij de concurrentie (casema) nog geen 9.95 kost.

w.romani

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door w.romani »

Waarschuwing van een adsl zonnet gebruiker. ADSL GRATIS IS HET MELKKOETJE VAN VERSATEL. NOOT AAN BEGINNEN.3 WEKEN EEN HALF UUR KOSTTE MIJ 159 EURO!OVERZICHTEN VAN TELEFOON KOSTEN EN VERBRUIKSOVERZICHTEN KRIJG JE NIET.JE WORDT STEEDS MET DE ZELFDE *** SMOESJES AFGEPOEIERD.JE KAN ER NIETS MEE BEGINNEN. GELIJK ADSL FAMILY NEMEN ,DAN WEET JE WAT JE PER MAAND KWIJT BEN.LEUK ITEM VOOR RADAR OM EENS AANDACHT AAN TE BESTEDEN, :twisted:

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

@w.romani Als je alles goed had gelezen dan was dit allemaal niet gebeurd.
Bij [url=http://www.zonnet.nl/abonneren/adsl/]Zon Aboneren/url] even
Welk product past bij mij? (rechts onderaan ) had ook een heleboel ellende kunnen voorkomen .
Conclusie gewoon het verkeerde abonnement gekozen .

Al die voorwaarden staan gewoon in het abonnementen overzicht (links).

Zo ook dat je bij Zon-Gratis telefoonkosten moet betalen .
En dat je bij Budget een datalimiet hebt.
De rest van de abonnementen niet dus.

Waarom je dubbel moest betalen weet ik niet omdat ik hier vandaan niet kan zien wat er verder allemaal op staat.
Kon je dat al niet eerder , zoals bij Family, op je persoonlijke pagina`s ,zien?

De klantenservice verdient geen schoonheidsprijs in deze maar is niet dus helemaal schuldig..
Er is een nummer waar je per gesprek betaald dus je hoeft geen hoge belkosten te maken als dat ook nog is gebeurd.


Niet boos worden
:twisted:

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

Link doet het niet .Foutje van mij:
Deze dus.

vensoft

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door vensoft »

Hallo,

Even een waarschuwing, ik ben al ruim een jaar zonnet family gebuiker, eerst naar redelijke tevredenheid. Op dit moment hebben heel veel gebruikers op de drukke tijden flink last van een veel te lage snelheid. Je hoort 1024kB downstream te hebben, op dit moment in de avonduren vooral loopt dit terug tot zelfs op 6 kB ... mijn modem deed het nog bijna sneller!!! :evil:

Terugkoppeling van zonnet is er bijna niet, al een maand zeggen ze dat de problemen er zijn en er aan gewerkt wordt, maar het wordt alleen maar slechter!!! 0.0 progressie dus ...

Het versatel netwerk lijkt flink overbelast, en ik vraag me af hoe lang het duurt voor ze dat opgelost hebben.

Voor nu dus zeker het advies, NIET met zonnet family in zee te gaan!!!

Gr,
Jan

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

Wij geven ons modem peppillen en dan heb je geen klagen meer over de snelheid.

SKIP

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door SKIP »

Kijk maar uit met een Zonnet family abonnement.
Deze provider heeft momenteel zijn zaakjes helemaal niet op orde.

De snelheid 's avonds is erbarmelijk laag en de klantenservice is ook om te huilen :cry: Kijk maar eens op het forum van zonnet: http://forum.zonnet.nl en niet te vergeten bij "mededelingen". Daar staat al weken hetzelfde, nl. er zijn storingen en we zullen het zo spoedig mogelijk oplossen.

En juist nu zijn ze met zo'n intensieve revlame campagne bezig.
Onbegrijpelijk.

:x :x :x

Digi

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Digi »

Nou, bedankt maar weer voor deze mededeling. Heb net alles aangevraagd en komt binnnenkort. ( adsl family aansluiting) Als jullie berichten ook op dat andere forum kloppen, ben ik daar weer lekker mee dan! Nouja, we zien wel en laat het anders hier ook wel ff weten dan!

Digi

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo, ik heb momenteel een zonnet family abonnement en was tot voor 2 maanden terug hier zeer tevreden over.
Toen werd nml mijn verbinding s'avonds zeer traag en heb hulp gezocht bij de helpdesk.
Van hun moest ik diverse testen met mijn pc doen en deze bleek in orde dus de conclusie was "we zullen het intern oplossen".
Er gebeurde echter niets dus maar weer bellen en steeds maar weer dezelfde antwoorden dus dan maar een e-mail sturen en dan krijg je de standaard e-mail van hun terug.
Vervolgens heeft versatel, het moederbedrijf van zon, mij teruggebeld en de centrale en verbinding getest en de conclusie was"het ligt bij zon".
Nu heb ik diverse mensen bij zon gesproken en hoor steeds "we hebben problemen en weten niet wat maar het wordt opgelost".
Dit hoor ik al vanaf begin september maar de laatste maand heb ik deze problemen ook het hele weekend.
Normaal op de dag heb ik een download van ± 120 kbyte/s echter nu ik dit type heb ik maar 6,3 kbyte/s en dit heb ik gemiddeld elke avond en in het weekend na 13.00 uur.
Het wordt steeds erger en er wordt niets aan gedaan, ik wordt ermoedeloos van.
Ik heb alle e-mails en datums van tel.gesprekken en namen van zon bewaard maar tot op hedenheb ik hier niets aan.
Vandaag heb ik gebeld met de mededeling of een snel internet of mijn adsl per direct beëindigen maar daar ging de man niet over en wordt hier binnen 48 uur over teruggebeld.
Het zonnet forum staat bol met deze problemen maar van zon geen reactie.
Zelfs internet bankieren of mijn eigen forum bezoeken gaat nauwelijks of niet meer.
In Amersfoort, de stad waar ik woon, kampen meer mensen met dezelfde problemen.
Ik kan alleen maar zeggen "mensen neem geen zon family abo als je tenminste internetten wil zoals het hoort.
Het is een wat lang verhaal geworden maar wilde even mijn hart luchten.
Groeten van D.Laseur

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Inter »

Geplaatst op 13 Nov 2004 10:38 door Digi
Nou, bedankt maar weer voor deze mededeling. Heb net alles aangevraagd en komt binnnenkort. ( adsl family aansluiting) Als jullie berichten ook op dat andere forum kloppen, ben ik daar weer lekker mee dan! Nouja, we zien wel en laat het anders hier ook wel ff weten dan!

Digi
Die problemen zijn niet overal .
Ik download volop bij Emule en dat gaat alle tijden prima .Maar er is op bepaalde plaatsen wat aan de hand dat ze kennelijk niet direkt kunnen oplossen .
Laten we hopen ook niet bij jou .

P.S. Als je het nog niet wist op je persoonlijke pagina`s kan je zien hoe ver je aanvraag tot nu toe is.

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

De problemen zijn m.n 's avonds; overdag is de internet verbinding snel genoeg ± 100 kByte/sec. Maar 's avonds rond een uur of 8 begint het gedonder, dan zijn snelheden van ron de 10 kByte/sec geen uitzondering ! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: [/b]

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Inter »

Ook op de genoemde tijden is bij mij alles normaal .
Zo ken ik nog wel meer mensen waar niks aan de hand is.
Maar het blijft vervelend dat het voor al die anderen het niet wordt opgelost

Gast

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door Gast »

De problemen zijn m.n 's avonds; overdag is de internet verbinding snel genoeg ± 100 kByte/sec. Maar 's avonds rond een uur of 8 begint het gedonder, dan zijn snelheden van ron de 10 kByte/sec geen uitzondering

robocop

Re: Zonnet adsl family

Ongelezen bericht door robocop »

Beste mensen neem GEEN abonnement op zonnet adsl family (versatel). De beloofde snelheid wordt nooit gehaalt, vooral niet in de avonduren. De downloadsnelheid is regelmatig trager dan dat van een analoog modem.

Zonnet is WAARDELOOS, zonde van je geld. :evil:

Gesloten