eerst nadenken voor je iets besteld
Geplaatst: 08 nov 2004 21:40
Ik werk nu een tijdje voor de helpdesk van een grote provider, en verbaas me over de grote hoeveelheid telefoontjes van mensen die geen benul hebben wat ze nou eigenlijk besteld hebben en wat het kost.
Ze bestellen maar wat raak omdat de buurman het ook zo mooi voor elkaar heeft. Met als gevolg dubbele orders, onmogelijke orders. dubbele facturen. voorwaarden die men niet leest, mensen die menen alles gratis te moeten krijgen etc etc.
denk dat na voordat je iets besteld, zodat je weet wat je krijgt en wat je moet betalen.
En mensen die willen internetten maar nog nauwelijk een muis kunnen bedienen, neem dan een cursus...
Maar ja dat is ook wel weer de charme van het helpdeskwerk natuurlijk...
Ze bestellen maar wat raak omdat de buurman het ook zo mooi voor elkaar heeft. Met als gevolg dubbele orders, onmogelijke orders. dubbele facturen. voorwaarden die men niet leest, mensen die menen alles gratis te moeten krijgen etc etc.
denk dat na voordat je iets besteld, zodat je weet wat je krijgt en wat je moet betalen.
En mensen die willen internetten maar nog nauwelijk een muis kunnen bedienen, neem dan een cursus...
Maar ja dat is ook wel weer de charme van het helpdeskwerk natuurlijk...