Na 2 weken nog geen toestel , maar eens gebeld , reactie was "meneer u heeft het toestel al afgehaald"Dit is onmogelijk daar ik thuis nooit een briefje van kpn heb gehad wegens niet thuis , u kunt het toestel bij het dichtsbijzijnde kantoor afhalen.
Heb gevraagd of ik dan niet een leentoestel of iets kon krijgen ivm bedrijfsmatig gebruik .Kon niet , werd zo overheengekletst.
Vorige week donderdag nog eens gebeld , wazig verhaal over collegas die ermee bezig waren , maar ik zou die middag nog door desbetreffende persoon teruggebeld worden , moet nu nog gebeld worden!!!!
Gisteren maar weer eens gebeld , nu weer een andere medewerkster , deze probeerde mij wijs te maken dat nokia de toestellen niet kon leveren?????En dat de collega die mij terug zou bellen ziek geworden was. Ha Ha,wat een K---smoesjes.
Waar is Vodafone in godsnaam mee bezig , ik vroeg hoe ik alles kon opzeggen om bij een telefoonwinkel een nieuw toestel te kopen , antwoord van de dame : U hebt voor 2 jaar bijgetekend meneer.Ik walg van dit hele gebeuren , wat te doen???
Gr Erik