LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachtenservice Wanadoo hopeloos

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Emilio

Klachtenservice Wanadoo hopeloos

Ongelezen bericht door Emilio »

Een goed begin is het halve werk. Na het bestellen van ADSL direct krgen we snel de modem en cd rom opgestuurd. Binnen een week was het e.e.a. binnen. Dat was in juli. Pas eind augustus kregen we voor het eerst verbinding. Door een medewerker van wanadoo is destijds verteld± zolang je niet online bent hoeft er niets te worden betaald. Helaas hebben wij toch geconstateerd dat er in juli al een bdrag was afgeschreven. De klachtenbrief is in de maak.
Tot mijn verbazing heeft wanadoo onlangs groot onderhoud gepleegd aan het netwerk+ en ja hoor de verbinding ligt er al 1,5 week uit. De telefonische bereikbaarheid is beschamend na verschillende pogingen van 40/50 minuten wachten gebeurt er nog niets, behalve het mooie deuntje we could be heroes. Inderdaad could be! Helemaal teleurstellend als je bedenkt dat de lijn 10 cent per minuut kost en ik nul kommo nul procent wijzer ervan geworden ben omdat je niemand te spreken krijgt. Voor een ieder die het wil weten , begin niet aan WANADOO. Indien er niet snel een oplossing komt wil ik mijn abonnement wegens wanprestatie opzeggen.

Gast

Re: Klachtenservice Wanadoo hopeloos

Ongelezen bericht door Gast »

Vreemd, ik gebruik wanadoo adsl al 4 jaar en heb in die 4 jaar maar 2 storingen meegemaakt waardoor Internet het hier niet deed :!:

theetje

Ongelezen bericht door theetje »

ook wij hebben Internet Adsl Wanadoo lite maar helemaal geen problemen. De aansluiting thuis ging perfect, tekening was duidelijk en overzichtelijk en ook de rest met de verbinding met kpn verliep goed. Verder ook geen problemen en kunnen altijd on-line gaan

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten