Wanhopige "trage"Zonnetgebruikers
Geplaatst: 09 nov 2004 20:08
Bewonerscollectief Prins Hendrikstraat en omgeving.
Prins Hendrikstraat 29a
2518 HG Den Haag
Tel. 070-365.43.75
Mob.0627-450.164
Fax 084-722.19.28
E-mail [email protected]
Website; www.komp-u-ter-hulp.nl
Giro PC project 944.55.72
Naar aanleiding van de klachten over Zon, zie onze klacht richting consumentenbond.
U hoeft zich echter niet gebonden te voelen aan uw contract met Zon als u dat wil opzeggen, u heeft een overeenkomst waarin Zon aangeeft 1024k/sec te leveren en dat wordt bij lang na niet gehaald.
U kunt dus volstaan met een brief waarin u hen in gebreke stelt, een refund eist vanwege de geleverde wanprestatie en uw abonnement per direct opzegt.
U laat de automatische overboekingen bij de bank storneren.
Geloof maar niet dat Zon riskeert dat zij publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld.
U mag dit schrijven van ons gebruiken om uw argumenten kracht bij te zetten om een eventuele incasso te pareren.
Bij speedtest.nl bleek de verbinding 's avonds inderdaad in te zakken naar 54 k/sec maar na 24.00 uur was het weer 1024k/sec
Het geeft dus aan dat de apparatuur van Zon het vele verkeer gewoon niet aankan en dat is al geruime tijd zo.
En nog even voor wat betreft de vermeende troep op uw pc als spyware en zo, wat Zon zo graag als tegenargument gebruikt;
De tests zijn gemaakt op een pc, die is gescand met;
Stinger
Spyboth
Ad-aware
Spysweeper
Trojan hunter,
Avast anti virus
Windows XP met service pack 2.
Dus dergelijke broodje aap verhalen over spyware etc. hoeft u niet te accepteren, het ligt echt aan Zon, Versatel dus.
Het is net als met veel andere providers, een mooie etalage met een puinhoop erachter.
U mag zoals gezegd best naar ons refereren als u klachten heeft, want wij zijn die Zon ook spuugzat en hopen dan ook door druk uit te oefenen, dat het opgelost wordt.
9 nov. 2004
Aan de Consumentenbond
Komp u ter hulp
Computers en taallessen voor kinderen met ouders die geen of weinig Nederlands spreken
Bij deze willen wij ons beklag doen over de traagheid van de verbinding met Zonnet, het is al weken zo, de kinderen klagen steen en been bij ons, en denken dat het aan de pc ligt en Zonnet is gewoon doof voor de klachten.
Wij gaan maar een claim indienen wegens de geleverde wanprestatie.
Bezoek onze website. www.komp-u-ter-hulp.nl
Ton Mertens
voorzitter
www.komp-u-ter-hulp.nl
Prins Hendrikstraat 29a
2518 HG Den Haag
Tel. 070-365.43.75
Mob.0627-450.164
Fax 084-722.19.28
E-mail [email protected]
Website; www.komp-u-ter-hulp.nl
Giro PC project 944.55.72
Naar aanleiding van de klachten over Zon, zie onze klacht richting consumentenbond.
U hoeft zich echter niet gebonden te voelen aan uw contract met Zon als u dat wil opzeggen, u heeft een overeenkomst waarin Zon aangeeft 1024k/sec te leveren en dat wordt bij lang na niet gehaald.
U kunt dus volstaan met een brief waarin u hen in gebreke stelt, een refund eist vanwege de geleverde wanprestatie en uw abonnement per direct opzegt.
U laat de automatische overboekingen bij de bank storneren.
Geloof maar niet dat Zon riskeert dat zij publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld.
U mag dit schrijven van ons gebruiken om uw argumenten kracht bij te zetten om een eventuele incasso te pareren.
Bij speedtest.nl bleek de verbinding 's avonds inderdaad in te zakken naar 54 k/sec maar na 24.00 uur was het weer 1024k/sec
Het geeft dus aan dat de apparatuur van Zon het vele verkeer gewoon niet aankan en dat is al geruime tijd zo.
En nog even voor wat betreft de vermeende troep op uw pc als spyware en zo, wat Zon zo graag als tegenargument gebruikt;
De tests zijn gemaakt op een pc, die is gescand met;
Stinger
Spyboth
Ad-aware
Spysweeper
Trojan hunter,
Avast anti virus
Windows XP met service pack 2.
Dus dergelijke broodje aap verhalen over spyware etc. hoeft u niet te accepteren, het ligt echt aan Zon, Versatel dus.
Het is net als met veel andere providers, een mooie etalage met een puinhoop erachter.
U mag zoals gezegd best naar ons refereren als u klachten heeft, want wij zijn die Zon ook spuugzat en hopen dan ook door druk uit te oefenen, dat het opgelost wordt.
9 nov. 2004
Aan de Consumentenbond
Komp u ter hulp
Computers en taallessen voor kinderen met ouders die geen of weinig Nederlands spreken
Bij deze willen wij ons beklag doen over de traagheid van de verbinding met Zonnet, het is al weken zo, de kinderen klagen steen en been bij ons, en denken dat het aan de pc ligt en Zonnet is gewoon doof voor de klachten.
Wij gaan maar een claim indienen wegens de geleverde wanprestatie.
Bezoek onze website. www.komp-u-ter-hulp.nl
Ton Mertens
voorzitter
www.komp-u-ter-hulp.nl