LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nuon goedgeregeld thuisbeveiliging

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
chimp_23

nuon goedgeregeld thuisbeveiliging

Ongelezen bericht door chimp_23 »

Onlangs kwam er een medewerker van het promotieteam van nuon aan de deur om mij een thuisbeveiligingssysteem gratis te geven als ik mee zou doen aan hun compagne door mond op mond reclame aan mijn vrienden en familie te doen.
Echter er zijn natuurlijk wel kosten aan verbonden omdat het systeem aan een alarmcentrale is verbonden kost het een kleine 30 euro per maand met een contract voor 3jaar.
Wat ik mij nou afvraag is of het verstandig is om hier aan te beginnen omdat het natuurlijk geen slecht idee is om je huis en gezin te beschermen, of kan ik beter een paket kopen bij een winkel en zelf monteren. :roll: :?: :?:

johannaweb

Re: nuon goedgeregeld thuisbeveiliging

Ongelezen bericht door johannaweb »

eerlijk gezegt vind ik het heel vreemd dat ze een beveiligingssysteem gratis willen installeren waarbij er verwacht wordt dat jij mond op mond reclame voor ze gaat maken, kunnen ze soms geen goede reclamecampagne voeren ofzo??

en dan nog eens 30 euro per maand kwijt zijn omdat het aangesloten zou zijn, en dan hebben ze zeker ook gezegt dat er binnen een paar minuten vanuit dat kantoor reactie komt??

bij mij staan zulke mensen bijna elke week voor de deur, dan van nuon, dan van een ander bedrijf, en om eerlijk te zijn vind ik het zonde van mijn geld, want zoveel korting krijg je ook niet op je verzekering dat je er die 30 euro per maand zou uithalen, ik betaal namelijk maar 25 euro per maand aan inboedelverzekering dus dan zou die ineens gratis moeten worden.

dat hele gedoe van inbrekers lijkt me ook wat overdreven eerlijk gezegt, ik ben 30 jaar en in al die 30 jaar is er nog nooit ingebroken bij mijn ouders, grootouders, andere familieleden en ik woon nu 15 jaar op mezelf in een grote stad en ook hier heb ik nog nooit problemen gehad.

natuurlijk neem je een verzekering omdat die meer denkt dan alleen inbraak, maar om nu een heel beveiligingssysteem neer te plaatsen vind ik nogal wat overdreven.

en ga eens na, als je een contract van 3 jaar moet afsluiten betaal je dus wel mooi bijna 1100 euro voor dat systeem waarvan je niet eens weet hoe betrouwbaar het nu eigenlijk is.

ikkes

Re: nuon goedgeregeld thuisbeveiliging

Ongelezen bericht door ikkes »

ik werk bij nuon en wij hebben zo'n product niet

deze mensen zijn bekende oplichters
en als u ze aan de deur krijg gooi hem in gods naam dicht

dit geld ook voor de meneer die opbelt dat hij morgen de stroom komt afsluiten en dat dat alleen kan als u onmiddelijk geld stort (op zijn rekening) deze man is ook een oplichter

meteropnemers die geen ligitimatie kunnen tonen
niet binnen laten
en laat nooit een meter opnemer alleen
er zijn er een paar honderd en gemiddeld steelt 1 op de 5 mensen in nederland

last but not least

bij twijfel, deur dicht en bel ons (of het enerdie bedrijf waar u bij bent)

Gesloten