LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eind afrekening eneco !!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
hannes jr.

eind afrekening eneco !!

Ongelezen bericht door hannes jr. »

Nu ik mijn afrekening van eneco heb binnen gehad,nu weet ik dat alles duurder geworden is maar ik heb mijn afrekening vergeleken met mijn buurman maar volgens mij kijken ze gewoon de mensen aan met bepaalde bedragen die hun berekenen.Nu kijk ik bijv naar oa de verbruik gas per m3 ,meterhuur,drinkwater per m3,enz dat verschilt gewoon zo een paar centen! bijv water bij de buren is goedkoper daar dan bij ons..... heb gebeld met klanten service die zeggen dat alles klopt en dat de prijs afhangt van de wisselende koers ............ lijkt de beurs wel..........Het komt er op neer dat eneco de mensen maar gewoon aankijkt en een berekening maakt!

krom voltje

Re: eind afrekening eneco !!

Ongelezen bericht door krom voltje »

als ik zo naar je berichtje kijk zou ik inderdaad ook de hoofdprijs rekenen :twisted:

Naast de prijs per eenheid moet je even kijken naar de exacte periode waarover de rekening gaat. Als je buren hun rekening eerder gehad hebben als jij heb je langer in een hoger tarief gezeten als je buren en dus is de gemiddelde prijs hoger!

Radar
Site Admin

Re: eind afrekening eneco !!

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten