LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HetNet -GROOTSTE Virus

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
step

HetNet -GROOTSTE Virus

Ongelezen bericht door step »

Mensen LET OP :o een abonnement opzegging bij HetNet kost U meer dan alleen maar energie, per sept. was mijn abb. afgelopen-heb zelfs een bevestiging van ze ontvangen-, houden nu nog geld in, vorder het terug bij de bank, en krijg vanaf dat moment dreigbrieven dat ze het incassobureau op me af sturen en dat allemaal omdat hun administratie niet klopt. Graag wil ik u allen hiervoor waarschuwen, :( Zijn er meer mensen met deze klachten geef ze dan door aan Radar zodat zij er iets mee kunnen doen. HetNet het GROOTSTE Virus pas op !!!! :twisted:

Ronaldm

Re: HetNet -GROOTSTE Virus

Ongelezen bericht door Ronaldm »

Wat een onzin, dan heb je blijkbaar 2 abonnementen of iets dergelijks. Hetnet houdt zich gewoon aan de regels en jij hebt iets niet goed gedaan, geef het nou maar gewoon toe

Ciganyleany

Ongelezen bericht door Ciganyleany »

Het Net;

een club die niet te vertrouwen is.
administratie die niet deugt.
men komt geen afspraken na.
men leest de klachtenbrieven niet.
men reageert niet.
het enige wat ze doen; is geld afschrijven.

Boeven!!

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten