LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sara zou je hier antwoord op weten ? SPRINTPLAN -VERLIE

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
marjo

Sara zou je hier antwoord op weten ? SPRINTPLAN -VERLIE

Ongelezen bericht door marjo »

Beste Sara Ik wil stoppen met mijn Sprintplan Na ruim vier
jaar van betalen. Mijn vraag is als ik stop,Dus afkoop vervallen mijn
rechten dan voor mijn inleg terug te krijgen.
Het begon zo mooi met praatjes als goed rendement. Ik maar
denken dat ik een spaarrekening had.Misschien stom maar er werd duidelijk alleen maar over winst gesproken en niet de
verlies.Ik had ook nooit gedacht dat ik mijn inleg kwijt zou raken. Alvast vriendeljik bedankt.

Sara Etty

Re: Sara zou je hier antwoord op weten ? SPRINTPLAN -VERLIE

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Beste Marjo,

Ik weet niets over de SprintPlan constructies en durf daar dus ook geen enkel commentaar op te geven.
Groet, Sara

marjo

Ongelezen bericht door marjo »

Beste Sara bedankt voor het antwoord.
Maar wij hebben ook helaas twee capital effects genomen,
omdat de tussenpersoon gezegd had, dat wij altijd onze inleg terug zouden krijgen en daarvoor ook een verklaring had getekend,hebben wij onze handtekeningen gezet. Nu mijn vraag
staan wij nou niet sterk met die verklaring ? Dexia zegt
niet aansprakelijk te zijn voor wat de tussenpersoon doet.
Wij zijn heel erg gedupeerd omdat het ons verteld is dat wij niet langer hoefde te betalen dan hooguit twee jaar en dan zou iniedergeval onze inleg terug komen. Zijn wij mooi er ingeluisd.
Nou alvast heel erg bedankt Sara. Ik kan er nogsteeds niet goed van slapen. Deze tussenpersoon is toch wel een oplichter geweest. Ik wens jou een goede nacht en nogmaal bedankt voor de hulp die jij mensen geeft.

Sander Bianca

Ongelezen bericht door Sander Bianca »

Beste Marjo,

Kijk eens op www.pay-back.nl

Hier komt ook het sprintplan aan de orde

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Beste Marjo,

Op dit forum staat al wat aan discussie over de al dan niet bestaande mogelijkheid om Dexia aansprakelijk te stellen voor hanelen van tussenpersonen. Zie onder meer 'Vraag over intermediairs'(zal ik even omhoog halen voor je.

Afgezien daarvan is het m.i. in elk geval een poging waard om de tussenpersoon aansprakelijk te stellen uit hoofde van onrechtmatige daad bijvoorbeeld. De door jou genoemde schriftelijke verklaring is in dat kader mooi meegenomen.

Leg het eens voor aan en advocaat.
Veel succes, Sara

Gesloten