LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoeveel vedienen ze eigenlijk?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
De zitbank

Hoeveel vedienen ze eigenlijk?

Ongelezen bericht door De zitbank »

Hoeveel verdienen mlm-ers werkelijk (-kosten)?? nooit werkelijk gezien.!

Gast

Re: Hoeveel vedienen ze eigenlijk?

Ongelezen bericht door Gast »

van € 10 tot € 30 gemiddeld per dag.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Zie ook mijn post bij de thread "weinig verdienen".
Het verschilt heel sterk, maar bij Herbalife verdient het merendeel gemiddeld zo'n $522 per jaar. Dit komt neer op 405 euro per jaar.
Dus zo'n 34 euro per maand.

Andere mlm systemen zullen hier niet vreselijk veel van afwijken.
Er zijn uitzonderingen, maar het gros verdient te weinig om het interessant te laten zijn.
Als je specifiek interesse hebt in een bepaald systeem, vraag dan naar het aantal deelnemers/distributeurs, en de totale omzet op jaarbasis.
De schone omzet wel te verstaan, dus niet de doorbelaste interne leveringen.

ondernemer_2004

Ongelezen bericht door ondernemer_2004 »

tussen niks en meer dan een modaal jaarsalaris per maand.

Jan Modaal

Ongelezen bericht door Jan Modaal »

Tussen niks en 100X een modaal jaarinkomen per maand. Het is maar net wat je zelf doet !

Gast

Maarschalk heeft gelijk zo'n € 40,00 per maand maar er zijn natuurlijk uitschieters naar boven, anderen verdienen wel € 60,00 per maand.

zit op de bank!

Ongelezen bericht door zit op de bank! »

de mensen hier op de forum dan? wat verdienen jullie met mlm?
en wat verdienen de meeste mensen in je team GEMIDDELD per maand? Geef bedragen!

Gast

Is nogal moeilijk uit te rekenen als je meer als 4700 reps in je organisatie hebt.

bankzitter

Ongelezen bericht door bankzitter »

wat verdien jij dan met 4700 reps!

Gast

Genoeg om er samen met mijn vrouw en kids fulltime van te leven! Waarom wil je dat weten bankzitter ?

Gast

Is nogal moeilijk uit te rekenen als je meer als 4700 reps in je organisatie hebt.
Je hoeft het ook niet uit te rekenen. Alleen het getalletje van je bankafschrift overschrijven is voldoende.
Niet dat ik daarmee een antwoord verwacht op deze vraag. MLM-ers hebben op vele vragen een pasklaar antwoord, maar op deze nooit!

Gast

Sorry maar dat zijn prive zaken. Ik vraag jou toch ook niet wat je verdient bij je baas. Trouwens het interesseert me ook niets want wat jij krijgt heb ik niet op mijn bankrekening en andersom ook niet ;-)

Ik vind dat een vervaging van waarden en normen!

mlm-er

Ongelezen bericht door mlm-er »

Die arme stumpers gaan eerst vragen wat een mlmer verdient en dan zeggen ze dat ze het niet geloven.
Moet je ook nog verantwoording afleggen wat je team verdient. Ik word hier zo moe van.

Als je het zo graag wilt weten : Ik verdien 7300euro nettop/m.
Mensen in mijn team verdienen tussen de 0 en 4000euronetto p/m.
Waarom ik meer verdien? Tja, zo werkt mlm. Mijn sponsor verdient het tienvoudigen wat ik verdien. Hoe dat kan? Hij werkt er harder voor dan ik.

Nou, en nu weer af op je bankje.......

Gast

Tja, zo werkt mlm. Mijn sponsor verdient het tienvoudigen wat ik verdien
Dit is onzin. Ik heb mensen in mijn downline zitten die meer verdienen dan ikzelf ! Kijk zo werkt MLM iedereen heeft een gelijke kans. Het maakt niet uit wanneer je start. Het gaat erom wat je doet ...

mlm-er

Ongelezen bericht door mlm-er »

Dit is onzin. Ik heb mensen in mijn downline zitten die meer verdienen dan ikzelf ! Kijk zo werkt MLM iedereen heeft een gelijke kans. Het maakt niet uit wanneer je start. Het gaat erom wat je doet ...

Dat weet ik ook wel, maar anders wordt het helemaal te lastig voor de rekenpieten 8)

Gast

Je kan het nooit uitrekenen omdat het simpelweg afhangt van de inspanning van de persoon zelf. Indien iemand veel verdient dat heeft hij/zij dit zelf gedaan. Indien iemand niets verdient dan heeft ie het ook zelf gedaan.

Iedereen heeft gelijke kansen, je doet het of je doet het niet. En MLM is inderdaad niet voor iedereen. Verkopers,ondernemers en leraren scoren beter. De onderkant van de maatschappij moet je laten liggen ( ww-ers, wao-ers etc) Niet omdat ze minder zijn maar ze zijn naar hun omgeving niet geloofwaardig.

Gast

Helemaal mee eens. :!:

Gast

De onderkant van de maatschappij moet je laten liggen ( ww-ers, wao-ers etc) Niet omdat ze minder zijn maar ze zijn naar hun omgeving niet geloofwaardig.
Wat is er met het verhaal gebeurd dat het gewoon om het goede produkt gaat en niet om de poppetjes? En wou je zeggen dat je van een ww-er of wao-er de aanmeldingsflappen niet met twee handen uit de vingers trekt? En waarom proberen dan zoveel mlm-bedrijven het op slinkse wijze via de vacaturebakken van de CWI's? Of zitten op die vacatures soms gele stikkertjes met de tekst "niet geschikt voor mensen zonder baan of mensen voor wie werken vanuit huis zeer wenselijk is"?

Gast

En wou je zeggen dat je van een ww-er o ... ers trekt?

Nee! Dat doe ik niet want wat heb ik eraan ? Het kost me alleen maar tijd want ik verdien niets aan deze mensen indien ze geen producten of diensten verkopen. Je weet hoe het werkt ; verdient mijn downline niets dan verdien ik niets! Jij wilt met je uitspraak weer een bepaald straatje in die ik wens in tegaan. Ik adviseer deze mensen eerst een baan te zoeken om het misschien later nog eens te onderzoeken of het iets voor ze is.

En even over het CWI. Dat zijn geen MLM bedrijven die dat doen maar een handjevol MLM-ers die deze site's afstuinen opzoek naar prospects. Ook hier ga je met je uitspraak een straatje in dat er alleen maar kanslozen op staan.... Ook hier ben ik het dus volledig oneens. Dus scheer niet alle 36.000 mlm-ers over 1 kam of de MLM bedrijven. De enige die slechte bedoelingen heeft met je verhaal ben jij !

Gast

Dus scheer niet alle 36.000 mlm-ers
Hmm, er is er al één die beweerd 4.700 prospects te hebben x 10 is 47.000 MLM' rs maar er zijn er 36.000 dus dat klopt ook al niet dus die 4.700 zullen we maar met een dikke korrel zout nemen. Dus .... als je goed berekend wat je ontvangt per klant (telefoonabonnementen) dan moet je zo verschrikkelijk veel klanten hebben om een beetje inkomen te hebben (10 % van de belomzet geloof ik). Belt iedereen voor 50€ per maand heb je van iedere klant 5€ inkomsten. Om een leuk inkomen te hebben van b.v. 2000€ netto per maand (houd rekening met een flinke belastingaanslag) dan moet je toch minstens 400 klanten hebben + 200 klanten extra om de belastingen, premies particuliere ziektekostenverzekering etc. te kunnen betalen. 600 klanten die per maand minimaal 50 € (= buiten vaste tel aansluiting voor 110 oude guldens verbellen, is heel wat uren!). Succes, vind die maar eens. Maar je moet geen klanten zoeken, nee distributeurs want dat is nog altijd het belangrijkste.

Gesloten