Multikabel / internet
Geplaatst: 12 nov 2004 15:49
Wie kan mij vertellen wat te doen bij deze?
Ik heb een kabelinternet (telefoon) aansluiting gehad op één modem bij Multikabel N.H. Na heel veel problemen en één maand restitutie van de tel.nota heb ik mijn telefoon opgezegd.
Meteen na het afsluiten van mijn telefoon, n.b. in het weekend, had ik geen internet meer. Na een aantal keer bellen via mijn mobiele nummer mocht ik alleen met betaalde servicedesk kontact opnemen (€10 ct p.m.). Echter moest ik het nog twee keer doen, totdat ze alles hebben kunnen restten. Wat verbaasd kijk ik op mijn tele2 telefoonnota toen ik zag dat het gesprek €17 heeft gekost, dat omdat de tele2 rekent nog €1.15 ct per minuut extra. Mijn abonnement die ik opgezegd had was €14 per maand. Dat is dus in die 15 min. al opgebruikt.
Het was niet mijn schuld dat de kabelprovider het modemkastje niet heeft gereset en dat ik altijd moet bellen (of anders mailen en een paar dagen wachten). Dat de mobiel bellen naar servicedesk zoveel kost, kon ik ook niet vermoedden.
Wat kan ik doen om mijn kosten te verminderen of de kabel in mijn onkosten te laten meebetalen? Zij hebben me per brief laten weten dat ze het niet zullen doen.
Alvast bedankt.
M.vr.gr.
Ik heb een kabelinternet (telefoon) aansluiting gehad op één modem bij Multikabel N.H. Na heel veel problemen en één maand restitutie van de tel.nota heb ik mijn telefoon opgezegd.
Meteen na het afsluiten van mijn telefoon, n.b. in het weekend, had ik geen internet meer. Na een aantal keer bellen via mijn mobiele nummer mocht ik alleen met betaalde servicedesk kontact opnemen (€10 ct p.m.). Echter moest ik het nog twee keer doen, totdat ze alles hebben kunnen restten. Wat verbaasd kijk ik op mijn tele2 telefoonnota toen ik zag dat het gesprek €17 heeft gekost, dat omdat de tele2 rekent nog €1.15 ct per minuut extra. Mijn abonnement die ik opgezegd had was €14 per maand. Dat is dus in die 15 min. al opgebruikt.
Het was niet mijn schuld dat de kabelprovider het modemkastje niet heeft gereset en dat ik altijd moet bellen (of anders mailen en een paar dagen wachten). Dat de mobiel bellen naar servicedesk zoveel kost, kon ik ook niet vermoedden.
Wat kan ik doen om mijn kosten te verminderen of de kabel in mijn onkosten te laten meebetalen? Zij hebben me per brief laten weten dat ze het niet zullen doen.
Alvast bedankt.
M.vr.gr.