Staatsloterij belazert de boel kennelijk....
Geplaatst: 12 nov 2004 17:14
Ik woon in Malaysia en speel automatisch mee met de Staatsloterij in Nederland. Dit is mogelijk omdat ik nog steeds een Nederlandse bankrekening heb.
Ik speel sinds kort mee met Lotnummer-online. Je ontvangt dan geen lotnummer per post meer maar op een persoonlijke webpagina.
Probleem is het volgende:
Normaal ontvang je ca. 5 dagen ervoor je lotnummer. Dit keer dus niet. Na de trekking, dus dinsdagavond laat, stond er geen lotnummer op mijn persoonlijke pagina maar wel de opmerking dat ik niet in de prijzen gevallen was. Niet vreemd natuurlijk zonder lotnummer. Woensdag en donderdag stond er nog steeds geen nummer op.
Ik heb de klantenservice van hen gemailed op woensdag en een herhaling gstuurd op donderdag avond. Waar hun klantenservice altijd snel is, heb ik nu, het is nu vrijdag avond, nog geen enkele reactie van hen mogen ontvangen. Wel twee standaard reacties van hun mailserver dat de emails ontvangen zijn. Zij moeten zelf ook in de gaten hebben dat hier iets niet in de haak is.
Het is natuurlijk van de gekke dat een staatsbedrijf mensen op deze manier belazerd. Volgens mij staat dit in de wet opschreven als "flessentrekkerij"; iets beloven te leveren dat je nooit doet maar wel het geld innen.
Zijn er meer mensen die dit is overkomen?
Ik speel sinds kort mee met Lotnummer-online. Je ontvangt dan geen lotnummer per post meer maar op een persoonlijke webpagina.
Probleem is het volgende:
Normaal ontvang je ca. 5 dagen ervoor je lotnummer. Dit keer dus niet. Na de trekking, dus dinsdagavond laat, stond er geen lotnummer op mijn persoonlijke pagina maar wel de opmerking dat ik niet in de prijzen gevallen was. Niet vreemd natuurlijk zonder lotnummer. Woensdag en donderdag stond er nog steeds geen nummer op.
Ik heb de klantenservice van hen gemailed op woensdag en een herhaling gstuurd op donderdag avond. Waar hun klantenservice altijd snel is, heb ik nu, het is nu vrijdag avond, nog geen enkele reactie van hen mogen ontvangen. Wel twee standaard reacties van hun mailserver dat de emails ontvangen zijn. Zij moeten zelf ook in de gaten hebben dat hier iets niet in de haak is.
Het is natuurlijk van de gekke dat een staatsbedrijf mensen op deze manier belazerd. Volgens mij staat dit in de wet opschreven als "flessentrekkerij"; iets beloven te leveren dat je nooit doet maar wel het geld innen.
Zijn er meer mensen die dit is overkomen?