Inmiddels heb ik verschillende stappen ondernomen om mijn eindafrekening te krijgen na mijn verhuizing in mei 2004. Ik moet u zeggen dat ik deze eind oktober heb ontvangen!!! Niemand daar kon me helpen. Ondertussen moest ik al wel voor mijn nieuwe (nieuwbouw) woning betalen.
Op een dag kreeg ik iemand aan de telefoon die waarschijnlijk zoveel medelijden met mij had, dat hij een telefoonnummer aan mij gaf, waar ik de administratie door kon spreken!!! Ongelooflijk, maar toen ik dat nummer belde, had ik binnen een week mijn eindafrekening.
Nu zou ik graag dit nummer hier willen plaatsen, maar ik ben bang, dat als Nuon er op die manier achter komt, dat ze het nummer gaan blokkeren, of wat dan ook.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ander telefoonnumer Nuon waar ze je WEL helpen
Re: ander telefoonnumer Nuon waar ze je WEL helpen
Hebben wij ook wel eens meegemaakt; betreffende medewerker was geheel en al luisterend oor en alles zou goedkomen. Week later toch weer aanmaningen in de bus. Telefoonnummer van de administratie werdt doorgeschakeld naar Front Office ( het callcenter) en de betreffende mederwerker was de hele dag in vergadering. Van ons telefoongesprek en de gedane toezeggingen was niets terug te vinden in de systemen van Nuon.Nu zou ik graag dit nummer hier willen plaatsen, maar ik ben bang, dat als Nuon er op die manier achter komt, dat ze het nummer gaan blokkeren, of wat dan ook
Misschien moet je wel net als Durion gesprekken gaan opnemen
Re: ander telefoonnumer Nuon waar ze je WEL helpen
Gek, want ik ben wel goed geholpen, en had mijn geld ook binnen een week terug, en ik hoefde geen rare nota's meer te betalen!
Re: ander telefoonnumer Nuon waar ze je WEL helpen
Zou het dan toch allemaal goedkomen met Nuon NV