LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Antoinette Hertsenberg sekte lid?
Antoinette Hertsenberg sekte lid?
In De Telegraaf van vandaag: "Antoinette Hertsenberg lid van een sekte?" Dat had ik nou altijd al gedacht!
Re: Antoinette Hertsenberg sekte lid?
In de nieuwe Weekend staat daar ook al een verhaal over, zelfs met haar foto op de cover. Het zou me niets verbazen als ze inderdaad lid van een sekte is geworden want Radar glijdt de laatste tijd ook al af naar het niveau van een sensatieprogramma. Waar rook is, is meestal ook wel vuur!
Volgens mij zijn jullie van de pot gerukt. Al zou er een kern van waarheid inzitten, nou en, laat haar, waar bemoeien jullie je mee?!. Stelletje jan doedels!Geplaatst op 17 Nov 2004 14:02 door Duivel -------------------------------------------------------------------------------- In De Telegraaf van vandaag: "Antoinette Hertsenberg lid van een sekte?" Dat had ik nou altijd al gedacht!
Misschien heb jij een andere editie? Waar ik me mee bemoei, maak ik nog altijd helemaal zelf uit. Ben jij van de gedachtenpolitie? Of zit jij ook in die sekte, dat lijkt me aannnemelijker.
zit ik in de gedachtenpolitie? dan gooide ik je er meteen vanaf. je doet je naam trouwens eer aan, jij bent echt een jan doedel. zeker niet verder gekomen dan de lagere school.
Is er iemand die ook kan zeggen van welke sekte ze lid zou zijn? Tot nu toe was ze altijd lid van de Adventisten, maar dat is een wereldwijd gerespeteerd kerkgenootschap (alleen in Nederland wel een beetje klein, maar dat maakt het geen sekte). Daar heeft ze trouwens nooit een geheim van gemaakt, ze heeft het al eens op TV verteld in een praatprogramma.
Great Bear, je gedraagt je als de vlegel die je laat zien te zijn!
Ik ken het hele Weekend verhaal niet, maar wil hierbij wel even zeggen dat de Zevendedag Adventisten een normaal kerkgenootschap is, die de Sabbath( zaterdag dus) heiligen en geen o.a. varkensvlees eten.
Heel verstandig om geen vlees te eten! Vis is veel gezonder.
De religieuze voedselwetten die de joden gebruiken hebben ook bijna altijd wel een gezondheidsachtergrond. Geen rundvlees, maar varkensvlees. Geen aaseters eten (die ruimen immers kadavers op, da's belangrijk in een warm klimaat).
Volgens mij is het andersom. Bij de joden in ieder geval GEEN varkensvlees! Wordt inderdaad als onrein gezien. Maar ik vind ook dit item eigenlijk geen consumentenonderwep, dus mag wat mij betreft eraf!
Dus weer terug naar de topic? "Antoinette Hertsenberg zou in een sekte zitten" (volgens Weekend).
Waarom zou ik? Dat heeft Weekend toch al gedaan? Ik neem tenminste aan dat de journalistieke regel "hoor en wederhoor" is toegepast.
Lid van een sekte? Er zijn veel ergere dingen aan de hand! Ik heb gehoord dat ze lid is van de VVD!!!
Ach, dat is nog altijd beter dan lid zijn van het CDA
Haha... we hebben het hier over WEEKEND. Niet over journalistiek! [/quote]Waarom zou ik? Dat heeft Weekend toch al gedaan? Ik neem tenminste aan dat de journalistieke regel "hoor en wederhoor" is toegepast.
Inderdaad Riooljournalisten .Waar de Telegraaf die van de zelf pers is als van Prive ook onder hoort . Een hoop onzin waar later blijkt dat er helemaal niks van klopt. Niet alleen BN`rs maar ook wat er over bepaalde politca wordt geschreven zijn maar halve waarheden . Ze is inderdaad lid van een kerkgemeenschap maar dat is zoals hier eerder gezegd geen sekte. Ik zal met niet verbazen dat ook zij net als Caroline Tensen ,Patty Brard Jim en al die anderen (dat was wel in de Story) daar voor naar de rechter gaat.
redactie Radar
heb met meerdere mensen ons zwaar geirriteerd over een aantal kinderen die willens en wetens speelgoed kapot mogen maken.....
hebben jullie echt geen onderwerpen of bedrijven die waar jullie de nek om willen draaien?????
hartsikke leuk hoor,kinderen die duur speelgoed kapot mogen trappen....is daar ook een sekte voor???
had kinderen in arme wijken of ontwikkelingslanden er maar blij mee gemaakt i.p.v zomaar een onderwerp zoeken!!!!
te triest voor woorden (antoinet ga terug naar je sekte om zelf GEEN geld uit te geven)
heb met meerdere mensen ons zwaar geirriteerd over een aantal kinderen die willens en wetens speelgoed kapot mogen maken.....
hebben jullie echt geen onderwerpen of bedrijven die waar jullie de nek om willen draaien?????
hartsikke leuk hoor,kinderen die duur speelgoed kapot mogen trappen....is daar ook een sekte voor???
had kinderen in arme wijken of ontwikkelingslanden er maar blij mee gemaakt i.p.v zomaar een onderwerp zoeken!!!!
te triest voor woorden (antoinet ga terug naar je sekte om zelf GEEN geld uit te geven)