LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING MASTERCARD ER KLOPT NIETS VAN !

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Searcher
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 nov 2004 21:58

ING MASTERCARD ER KLOPT NIETS VAN !

Ongelezen bericht door Searcher »

Na de gedwongen omschakeling van de ego visa card naar de ING mastercard hoopte ik op dezelfde voet verder te gaan.

Helaas klopt het online overzicht niet. :roll:
Automatische incasso's worden niet bijgeschreven. :evil:

Er zijn meerdere fouten met die in de honderden euro's lopen. :evil:
Na veel met ING getelefoneerd te hebben gaven zij toe dat het site overzicht niet klopt.

Omdat er via de post geen afschriften komen ben je op dit overzicht aangewezen.

ING gaf aan dat hun overzicht wel klopt en de werkelijke bestedingsruimte veel hoger ligt.

Hoe kan ik ING nu "dwingen" om het online overzicht kloppende te presenteren.
Dat zijn zij wettelijk toch ook verplicht?

MvrGr Searcher

dsybesma

Re: ING MASTERCARD ER KLOPT NIETS VAN !

Ongelezen bericht door dsybesma »

Searcher, ben het volkomen met je eens voor wat betreft de ING Mastercard. Ook ik moest van de Postbank zo nodig van de Ego-creditcard naar de ING-mastercard.
Het duurt inderdaad weken voordat de automatische incasso's worden bijgeschreven.
Als je op de site aangeeft dat je ook een "papieren" afschrift wilt hebben, dan ontvang je die weer niet.
Ik had een aankoop via Internet gedaan en de artikelen zijn nooit geleverd, dus wilde het bedrag terug laten boeken (volgens de ING-site gaat dit heel makkelijk met een telefoontje/e-mailtje).
Ik heb nu twee keer telefonisch contact gehad en een keer per e-mail.
Men belooft van alles, maar er gebeurt niets. E-mails worden niet eens beantwoord.
Tijd voor een andere creditcard!!

dsybesma

Re: ING MASTERCARD ER KLOPT NIETS VAN !

Ongelezen bericht door dsybesma »

Ik ben inmiddels door een medewerker van de ING Card telefonisch benaderd over mijn bovenstaand probleem en alles is zeer snel en naar volle tevredenheid opgelost. :lol: :lol:

Gesloten