LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tiscali; je kunt er nu vanaf!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
basvdijk

Tiscali; je kunt er nu vanaf!

Ongelezen bericht door basvdijk »

Goed nieuws voor iedereen die Tiscali beu is en vóór 1-11-04 een contract is aangegaan. Per 1-1-2005 gelden er voor hen nieuwe abonnnements voorwaarden (voor slachtoffer van na 1-11-04 gelden ze nu al). Deze verandering geeft je het recht om tot 1 januari je abonement op te zeggen. Pak je kans!

:twisted:

2.7 Tiscali behoudt zich het recht voor deze algemene voorwaarden te wijzigen of aan te vullen. Van deze wijziging(en) zal Tiscali de Abonnee tenminste 60 dagen voordat de wijziging(en) van kracht worden op de hoogte stellen op de Website (http://abonnementsvoorwaarden.tiscali.nl). Zulke wijzigingen of aanvullingen gelden ook ten aanzien van ten tijde van de wijzigingen reeds lopende Overeenkomsten. Indien de Abonnee een wijziging in deze algemene voorwaarden niet wil accepteren, kan hij tot de datum waarop de nieuwe voorwaarden van kracht worden zijn Overeenkomst schriftelijk beëindigen tegen deze datum.

Gast

Re: Tiscali; je kunt er nu vanaf!

Ongelezen bericht door Gast »

Nee dank je, ik blijf liever nog bij Tiscali, bevalt prima :P

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik ga niet opzeggen want ben zeeer tevreden met een abo dat de helft goedkoper is dan via een KPN-provider. Scheelt weer een paar honderd euro per jaar.

Maar je hebt gelijk: de opzegtermijn is TWEE maanden geworden in plaats van één. Wel even opletten dus.

BRAMMIE

Ongelezen bericht door BRAMMIE »

nou bij mij bevalt tiscali ook prima hoor en snel! :D

Gesloten