| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sara - Maarten- Simone
-
info
Sara - Maarten- Simone
Sara Maarten en Simone '
Bij deze dank ik jullie voor de fantastische bijdrage op dit forum Jullie zorgen voor goed onderbouwde bijdragen Mijn respect Ik kan niet alles lezen maar ik ben onder de indruk en voel me gesterkt in een goede afloop zeker wat de procedure voor de egaaleasers betreft.
Ik denk dan ook dat eegaleasers niet op het dexia aanbod moeten ingaan en dat indien niemand van de eegaleasers zijn termijnen meer betaald dat Dexia zeer snel met een schikking komt voor deze contracten.
groetjes
info
Bij deze dank ik jullie voor de fantastische bijdrage op dit forum Jullie zorgen voor goed onderbouwde bijdragen Mijn respect Ik kan niet alles lezen maar ik ben onder de indruk en voel me gesterkt in een goede afloop zeker wat de procedure voor de egaaleasers betreft.
Ik denk dan ook dat eegaleasers niet op het dexia aanbod moeten ingaan en dat indien niemand van de eegaleasers zijn termijnen meer betaald dat Dexia zeer snel met een schikking komt voor deze contracten.
groetjes
info
-
Margreet
Re: Sara - Maarten- Simone
Aan het rijtje namen wil ik ook Agnes toevoegen. In de topic 'hoe nu verder' heeft zij een aantal goede suggesties gedaan voor eegaleasers en een voorbeeldbrief geplaatst. Thanks!
Margreet
Margreet
-
Sylans
Beste heer Verstandig wanneer gaat u weer onder Verstandig schrijven ?
-
sylans
let op: er post nu iemand onder mijn naam, de idioot.
Gelukkig doet deze debiel het met een hoofdletter.
Gelukkig doet deze debiel het met een hoofdletter.
-
kees1000
als alles tot een goed einde komt, kunnen we gezamelijk
hen een fiks cadeau aanbieden als dank voor hun inzet.
hen een fiks cadeau aanbieden als dank voor hun inzet.
-
Natasja
Graag zou ik Dhr Blok ook aan dit rijtje willen toevoegen.
Bedankt!
Bedankt!
-
Verstandig
Aan iedereen die het wil weten:
Ik ben die INFO niet en strijd met open vizier niet nu maar vanaf het begin van dit forum en heb daarom geen enkele reden mij te verbergen achter INFO. Info is een lafaard een mol, misschien één van de vele gefinancieerde "wiggen" door Dexia, die meer kwaad schept dan goed in naam van anderen. Wie mij niet gelooft kan altijd terecht bij TROS om te achterhalen wie INFO is.
Mvr.gr.
Ik ben die INFO niet en strijd met open vizier niet nu maar vanaf het begin van dit forum en heb daarom geen enkele reden mij te verbergen achter INFO. Info is een lafaard een mol, misschien één van de vele gefinancieerde "wiggen" door Dexia, die meer kwaad schept dan goed in naam van anderen. Wie mij niet gelooft kan altijd terecht bij TROS om te achterhalen wie INFO is.
Mvr.gr.