één al problemen bij zonnet!!
Geplaatst: 21 nov 2004 13:18
Sinds 1 november ben ik aangesloten bij zonnet family,
ik heb tot op de dag vandaag nog niet kunnen internetten met zonnet.
Als eerste kreeg ik mijn gegevens van e-mail adres en wachtwoord niet door, ik heb hiervoor moeten bellen en gemaild waarna ik na een tijd eindelijk mijn gegevens kreeg (heb ze overigens nog niet per brief, thuis gehad)
Met aansluiten lukt het niet, het modem staat goed aangesloten en de bekabeling ook (weet zelf een hoop van comp. en internet af). Ik ontvang helemaal geen goed ip adres en ik krijg niks binnen van internet. Ik heb dit probleem voor gelegd aan zonnet klanten service waarna ik een heel stom mailtje krijg met algemene dingen die ik al uitgeprobeerd had. Ik heb ook andere mensen gevraagt hoe ik internet toch voor elkaar krijg en die manieren lukken ook al niet.
het liefst zou ik zonnet uit het raam willen gooien.
Deze maand hebben ze ook al geld afgeschreven voor deze perioden terwijl ik nog steeds niet van hun internet gebruik heb kunnen maken, ik heb ook hierover een mailtje gestuurd om eventueel mijn geld terug te kunnen krijgen, ik heb hier helemaal geen reactie van terug gehad. je krijgt steeds standaart mailtjes waar je echt helemaal niks aan heb. Aan de telefoon konden ze mij ook niet helpen.
Ik zou nu uit nood iemand moeten laten komen van zonnet kost 90EURO!! omdat het gewoon niet goed werkt. en dan is het nog de vraag of mijn internet het dan wel doet.
Heeft een van jullie nog een andere oplossing en eventueel ook deze problemen???? reageer dan op dit bericht aub!!
Ik weet wel bijna zeker dat meerdere mensen er de duppen van zijn, als je niet veel verstand er van heb dan zou je het zelfs helemaal niet kunnen aansluiten.
begin nooit aan zonnet!!! PROBLEEEEMMM NAAAAAA PRRROOOBLLLEEEEMM en klantvriendelijk zijn ze ook niet!
ik heb tot op de dag vandaag nog niet kunnen internetten met zonnet.
Als eerste kreeg ik mijn gegevens van e-mail adres en wachtwoord niet door, ik heb hiervoor moeten bellen en gemaild waarna ik na een tijd eindelijk mijn gegevens kreeg (heb ze overigens nog niet per brief, thuis gehad)
Met aansluiten lukt het niet, het modem staat goed aangesloten en de bekabeling ook (weet zelf een hoop van comp. en internet af). Ik ontvang helemaal geen goed ip adres en ik krijg niks binnen van internet. Ik heb dit probleem voor gelegd aan zonnet klanten service waarna ik een heel stom mailtje krijg met algemene dingen die ik al uitgeprobeerd had. Ik heb ook andere mensen gevraagt hoe ik internet toch voor elkaar krijg en die manieren lukken ook al niet.
het liefst zou ik zonnet uit het raam willen gooien.
Deze maand hebben ze ook al geld afgeschreven voor deze perioden terwijl ik nog steeds niet van hun internet gebruik heb kunnen maken, ik heb ook hierover een mailtje gestuurd om eventueel mijn geld terug te kunnen krijgen, ik heb hier helemaal geen reactie van terug gehad. je krijgt steeds standaart mailtjes waar je echt helemaal niks aan heb. Aan de telefoon konden ze mij ook niet helpen.
Ik zou nu uit nood iemand moeten laten komen van zonnet kost 90EURO!! omdat het gewoon niet goed werkt. en dan is het nog de vraag of mijn internet het dan wel doet.
Heeft een van jullie nog een andere oplossing en eventueel ook deze problemen???? reageer dan op dit bericht aub!!
Ik weet wel bijna zeker dat meerdere mensen er de duppen van zijn, als je niet veel verstand er van heb dan zou je het zelfs helemaal niet kunnen aansluiten.
begin nooit aan zonnet!!! PROBLEEEEMMM NAAAAAA PRRROOOBLLLEEEEMM en klantvriendelijk zijn ze ook niet!