LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vlees van C1000

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Gast

Vlees van C1000

Ongelezen bericht door Gast »

Nu tweede keer shoarma vlees van de C1000 in de aanbieding gekocht. Wederom weer heel veel water in het vlees. Het leek wel of ik shoarma aan het koken was i.p.v bakken.

Heeft nog iemand meer deze ervaring? Eigenlijk toch oplichterij !

Bertenernie

Re: Vlees van C1000

Ongelezen bericht door Bertenernie »

zelfde idee heb ik altijd met kip.... de kip zwemt gewoon :roll:

Gast

Maakt weinig uit met waar je het koopt.
Is bijna overal zo......
Ik heb er niet zo'n probleem mee, maar een hoop andere blijkbaar wel.

Gast

Als ik shoarma vlees bij de Edah of AH haal, zit er niet zoveel water is.

Gast

Bij de edah en AH bij mij in de buurt zit er anders veel meer water in de shoarma dan bij de shoarma van de C1000.
Ik vind gewoon dat je er nit zo moeilijk over moet doen.
Vind je het bij de 1 niet goed, haal je het de volgende keer bij de ander.
Mensen maken van een hoop dingen problemen die er niet zijn.

joukje1234

Ongelezen bericht door joukje1234 »

dit komt omdat veel vlees van te voren is ingevroren schoarma vlees is reepjes vlees om die mooie reepjes te krijgen wordt het eerst bevroren en dan in reepjes gesneden.
door dat het dus bevroren is geweest zit er veel vocht in.
vocht afgieten en dan verder bakken zonder olie/vet.

galaxynl

Ongelezen bericht door galaxynl »

Ga voor echt vlees gewoon naar slager maar vraag voor ONGEPRIKT vlees.
Ik ben ook zeer verdrietig wat men allemaal mag verkopen onder het motto vlees tis eigenlijk te zielig voor woorden............. :cry: :cry: :cry:

Gast

Edah heeft ook een handje van Errug veel water bij reepjes vlees.
Wat je er aan kan doen? bij een slager kopen, ik koop het nu zelf bij de AH slager. dus NIET kant&klaar verpakt.
smaakt een stuk lekkerder.

Nijmegendabest

Ongelezen bericht door Nijmegendabest »

Nu tweede keer shoarma vlees van de C1000 in de aanbieding gekocht. Wederom weer heel veel water in het vlees. Het leek wel of ik shoarma aan het koken was i.p.v bakken.

Heeft nog iemand meer deze ervaring? Eigenlijk toch oplichterij !
De C1000 heeft altijd heel goed vlees. En de shoarma haal ik er ook nog steeds. Hier in nijmegen dan. Ik ben er zelf slager geweest, en we hebben helemaal geen klachten gehad. Mischien heb je de bereidwijze niet goed gelezen.

HansUitAmsterdam

Ongelezen bericht door HansUitAmsterdam »

De Shoarmavlees van C-1000 is erg slecht de laatste tijd , ik vroeg om rundvlees en ik kreeg uiteindelijk varkensvlees en ben er een keer zelfs doodziek van geweest , wat je zegt veel vocht en veels te veel kruden je proeft het vlees geneens.

c-1000 MUIDEN

Gast

tja je weet dat goedkoop vlees nooit goed kan zijn.

de verkoopprijs van C1000 ligt onder de prijs waar een keurslager voor kan inkopen.......

vlees van de C1000 kan je gewoon vergelijken met vlees van dumpslagers, alleen dan toch nog wel een beetje duurder :cry:

Gast

De C1000 heeft altijd heel goed vlees. En de shoarma haal ik er ook nog steeds. Hier in nijmegen dan. Ik ben er zelf slager geweest, en we hebben helemaal geen klachten gehad. Mischien heb je de bereidwijze niet goed gelezen.

C1000 slager zeker???????????????????????????????? :lol: :oops: :lol: :wink: :?: :idea:

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

wij gaan altijd naar de c1000 omdat het goed vlees is alleen het gehakt vinden wij er niet lekker maar dat ligt aan onze smaak.
ja en smaken verschillen nu eenmaal maar veel water hebben wij nooit bij de shoarma als we het bakken
nu hebben we het over de c1000 in apeldoorn en het filiaal aan de mheen

ba ba

Ongelezen bericht door ba ba »

Heel slecht vlees bij c1000
Taaie biefstuk de karbonade is ook niet lekker ba ba
Dan maar iets meer betalen

t@m@r@

Ongelezen bericht door t@m@r@ »

hallo het is al een tijdje geleden dat iemand op deze forum heeft gereageert maar ik ben het er wel mee eens dat de shoarma wat ik afgelopen maand heb gekocht veel te veel vocht bevat en wij zijn echte shoarma eters dus weten ondertussen wel waar het vlees wel of niet goed is maar ja ik moet zeggen de prijs was er ook wel na dat je niet het beste vlees hoefde te verwachten maar toch het was niet te eten.

sjauffie

Ongelezen bericht door sjauffie »

leg het vlees voor je het gaat bakken eerst een half uurtje vanuit de koelkast op de aanrecht en bak het in kleine hoeveelheden,en dan ook echt bakken in een niet te wienig boter.Zo kan het vlees ook bakken en verdampt het vocht tegeleijk.En het maakt ook niet uit of je vlees bij de A-H,edah C-1000 of de keurslager koopt,ze snijden het allemaal van restandjes varkensvlees,en aangezien dat er nog maar een paar grotere grossierderijen in Nederland zijn is het aanbod bijna overal van gelijke kwaliteit

richarddd

Ongelezen bericht door richarddd »

welk restantje vlees? van de nek of de ham en welk varken, een varken dat vocht vast houdt zoals een pieterein varken of niet, eerst bevroren of niet. vlees is in zeer verschillende kwaliteiten

aparanda

Ongelezen bericht door aparanda »

het valt mij op dat als het vlees in de reclame is er veel vocht in het vlees zit (C1000), zowel shoarma als kipfilet zwemmen rustig door het pannetje, als je het vlees weegt voor het bakken en na het bakken zit er meer dan 40% verschil in het gewicht, ik weet niet wat er bij de wet is geregeld maar dat lijkt mij niet kloppen, ook kan ik nergens de wettelijke regels vinden van hoeveel vet een"mager"varkenslapje mag bevatten of er uberhaupt regels zijn voor vleesverkoop en toevoegingen, wel kun je overal vinden waar het geboren is en is geslacht

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

Tja de matsweken, het moet ergens vandaan komen.

Grimmie

Ongelezen bericht door Grimmie »

Ik vind de kipfilet van C1000 in ieder geval veel beter dan die van de AH. Kipfilet van Albert Heijn roerbakken is rennen voor je leven, 60% water dat de pan uit spuit, maar die van C1000 kan je bakken terwijl je in je hemd staat.

Gesloten