Diverse malen getracht via Top Ticket via internet kaarten te kopen. Verzocht om de duurste categorie. Aan het eind van de rit krijg je een betalingskenmerk met het verzoek binnen 7 dagen te betalen. Omdat ik (voordat ik ging betalen) zeker wilde zijn van de reservering, telefonisch geïnformeerd of e.e.a. was geboekt. Dat bleek niet zo te zijn.
Men vroeg mij het nogmaals te proberen. De kaarten waren inmiddels weg en ik moest een andere datum proberen. Wederom een bevestiging met betalingskenmerk. Weer gebeld (EUR 0.45 p/minuut) en ook gemaild maar wederom was e.e.a. niet geboekt. Inmiddels knap geïrriteerd. Zei toen dat ik dan nu telefonisch wilde reserveren. De plaatsen die via internet zgn. beschikbaar waren (en ik op mijn scherm voor mij had), waren telefonisch niet te boeken. Men hield dan één stoel over (op internet kun je zien dat men dagelijks vaak per rang een stoel overhoudt). WEL ECHTER WAS BOEKING MET DAARAAN GEKOPPELD EEN DINER MOGELIJK.
Ik vind het bovenstaande misleidend en een zeer slechte (en kostbare) zaak!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lion King Top Ticket
Re: Lion King Top Ticket
Mijn ervaring is dat internet achterloopt met het feit "open plaatsen". Je kan trouwens wel gewone kaarten via de telefoon kopen! Ze verkopen je daar onzin hoor...!
Gewoon die kaarten kopen bij een verkooppunt! Het is absoluut de moeite waard, ben afgelopen zaterdag geweest!
Gewoon die kaarten kopen bij een verkooppunt! Het is absoluut de moeite waard, ben afgelopen zaterdag geweest!
Ook ik heb geprobeerd kaartjes te bestellen. Telefonisch welliswaar.
Je kunt als je zonder diner wil, alleen op rij 1 dus inclusief zere nek of anders pas na rij 12. De rijen 2 t/m 12 zijn alleen voor dinnergasten.
Ik was er vroeg bij maar kon toch pas terecht op rij 25 en dat voor 79 + reserveringskosten per persoon!!!! Toch maar iets anders doen.
Je kunt als je zonder diner wil, alleen op rij 1 dus inclusief zere nek of anders pas na rij 12. De rijen 2 t/m 12 zijn alleen voor dinnergasten.
Ik was er vroeg bij maar kon toch pas terecht op rij 25 en dat voor 79 + reserveringskosten per persoon!!!! Toch maar iets anders doen.
Ik heb de kaartjes gehaald bij een verkooppunt en zat op rij 15! Kon ik het trouwens zeer goed zien hoor! Maar dat kan je vanuit bijna heel de zaal...