LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] philips projectiescherm 118cm - Kopen? - Advies gezocht

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Jaimy

philips projectiescherm 118cm - Kopen? - Advies gezocht

Ongelezen bericht door Jaimy »

Hoi,
ik heb ergens een advertentie gezien over die tv , en ik was wel geintresseerd. Aangezien de grote en al. Ik kan em dus 2de hands kopen voor maar liefst 550 euro's. Maar de tv is 4 jaar oud. Heeft iemand een idee hoelang deze dingen eigenlijk meegaan? als ze standaard 10 jaar meegaan dan zeg ik oke. geen idee of 4 jaar echt oud is voor zo,n tv. Het is dus een joekel van een ding , en dat maakt het aanbod zo aantrekkelijk. Heeft iemand wat handige informatie erover? en/of dit wel een goeie koop zou zijn?
Mvg Jaimy

resp00112469

Re: philips projectiescherm 118cm - Kopen? - Advies gezocht

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Hier moet ik even een slag om de arm houden, maar volgens mij is deze TV ouder dan 4 jaar. De laatste serie projectie TV's dateren volgens mij uit 1996 dus 8 jaar geleden. Hier voor in de plaats zijn de plasma schermen gekomen. Als U wilt gaan kijken dan is aan het serie nummer de datum af te leiden. Een levensduur is moeilijk te geven omdat dit afhangt van de gebruiksduur, dus het aantal vlieguren. Verder kan ik geen advies geven.

Vr. Gr. Hans.

DAVY.OSS

Ongelezen bericht door DAVY.OSS »

Hallo,

Philips projectie schermen worden inderdaad al een behoorlijk aantal jaren niet meer gemaakt. Ik heb er bij ons in de winkel in het jaar 2000 een behoorlijk aantal van verkocht, toen zaten ze bij Philips nog gewoon in het assortiment. 550 euro voor een projectie van 4 jaar is te duur. Ga er maar vanuit dat de levensduur van dit soort toestellen een jaar of 8 is. Wij verkopen een nieuwe projectie televisie van samsung met 106 cm beeld voor 1299 euro. Als ik naar het prijsverschil kijk dan is een philips die ouder is dan 4 jaar voor 550 euro in vergelijking tot een nieuwe projectie tv van 1299 euro mijn inziens te duur.

Groet,

Jaimy

Ongelezen bericht door Jaimy »

Vriendelijk bedankt voor de informatie, Dit heeft me mischien behouden van een ernstige miskoop.De man die em te koop had gezet kwam via de telefoon ook niet bepaald geloofwaardig over.Dus dit trekt me over de streep. Ik denk dat ik maar gewoon een nieuwe ga kopen.Is een projectiescherm het geld waard? (nieuw) Of is het iets waar mensen zich op verkijken (groot maar slecht kwaliteit bijvoorbeeld)
Heb weinig verstand van tv's. En ben wel op zoek naar een goeie koop.
Iemand goeie/nare ervaringen met een projectie gehad?

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Er zijn fraaie projectie TV's van LG te koop. Een projectie TV in het algemeen heeft zijn beperkingen. Naast een plasma van hetzelfde formaat is het verschil zichtbaar, maar de kwalitiet is zonder meer goed te noemen. U moet het uiteindelijk zelf beoordelen en Uw keuze maken.

Vr. Gr. Hans.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Vergeet ook niet dat de lamp van dergelijke TV's het kan begeven als hij veel is gebruikt. Het vervangen hiervan kost u een behoorlijke zak duiten.

ms salah

Ongelezen bericht door ms salah »

koop aub geen tv van het merk samsung zeker geen projectie , wij hadden er een gekocht en na 1 jaar geen hij al kapot de garantie was een paar weken om maar daar hadden zij lak aan betalen 300 euro en nu anderhalf jaar later weer stuk weer het zelfde probleem en een beetje services van hun hoef je niet te verwachten ze zijn bikel hard nu ik koop niets meer van dat merk ps de tv is nog geen 5 jaar oud erg he :(

Gesloten