LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw: `t Stamcafé

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Nieuw: `t Stamcafé

Ongelezen bericht door Gast »

Gewoon lekker kletsen...

http://www.generalplaza.com/forum/

Gast

Re: Nieuw: `t Stamcafé

Mooie Site
Not Found
The requested URL /forum/ was not found on this server

Miranda

Ongelezen bericht door Miranda »

en ga je naar www.generalplaza.com krijg je de volgende melding:

Error 606

--------------------------------------------------------------------------------

The user authentification failed because a user with this name is currently listed on the black list of the NSA (National Security Agency).

Further information provided:

Press F5 or RELOAD to continue.

:shock:

Gast

deze vindt ik ook wel aardig:
Error 632

--------------------------------------------------------------------------------

The server has declined to process your request as it is striking for better pay and conditions
:lol:

Gast

Waar halen jullie het vandaan :lol:
De site is van mij geweest maar had geen interesse meer.

Trouwens die error-pagina is gewoon een html-file.
Zo, nu kunnen jullie weer rustig slapen.

Groetjes, :wink:

Gast

De site is van mij geweest maar had geen interesse meer
Zeg maar gerust: mislukt; mislukte webmaster!

Gast

Dat wou ik nu NET niet zeggen! :lol:

Gast

Ja, die site is compleet de mist ingegaan, hè Wilma?
Jammer dat we er niet ingetrapt zijn.
Het enige wat die gast hier kan is anderen beledigen en kwetsen.
En met het opzetten van die site hoopte hij achter Ip-adressen te komen van enkele forumgebruikers om hen verder te "stalken".
Webmaster deed zich daar voor als gast "Wilma" en plaatste onder die naam zelf "nep-reacties" om zodoende de indruk te wekken een levendige site te zijn. Jammer gast!! Wij zijn toch slimmer dan je dacht!!

nel-foppe

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Wat een stam café zeg die is gelukkig de nek omgedraaid. Ik had die website al verwijderd,en er begon het een en ander te dagen door het denkwerk.Ik was er niet meer op terug gekomen. Dat had ik besloten.
Ben nu nog eventjes hier maar ga ook weer zo weg,want heb er een beetje tabak van. Schrik toch even van deze site waarop het een en ander uit gelegd is geworden. Zit nog even stuk, maar dat overleef ik ook nog wel. gr.

Gast

Inderdaad! En nou lees ik op die andere topic van GAST, dat ze de boel op slot heeft gedaan. Jammer hè? :lol: :lol:

Nouja, komen jullie toch lekker bij mij een bakkie doen! :wink:

Gast

Nel, je kunt rustig hier blijven hoor! We hoeven nu toch niet meer dat het
"stamcafè", die is voorgoed gesloten. :lol:

nel-foppe

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Ik ben er 3 keer afgegooid,en waarom ?????Nee jongens ik ben een poos nergens meer op geweest. Ik weet meer maar laat ook maar.
Maar dit is zo laag bij de grond,dat ik niet meer weet wat ik ermee aan moet. Vandaar even stoppen ik ben zo stuk daarvan ,om mensen zo in de ze*ik nemen.Ben blij dat ik het hebt verwijderd meteen na de laatste keer er zijn af geknikkerd. Ajuus ik ben weg even. Nel
Laatst gewijzigd door nel-foppe op 04 dec 2004 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Volgens mij kan je beter naar een echte kroeg als je wilt babbelen.
Dan zie je wie je voor je hebt.
Beter dan hier te reageren op een of andere verknipte mafketel die zo z'n eenzaamheid probeert op te lossen.
:roll:

Gast

Ach Nel, trek het je niet zo aan. Ik mocht volgens dat mokkel of wie het ook was, niet eens meer hun website bezoeken. Nouja, lekker boeiend dan! Alsof ik daar behoefte aan had! :shock:

Zij of hij, was inderdaad alleen maar op sensatie of iets dergelijks uit, wat in mijn geval niet gelukt is. Ik had mij nooit ingelogd of geregistreerd bij hen.

Nu zit ze/hij mensen op te fokken hier op het forum dat we moeten gaan kleuren. Volgens mij is die persoon die helemaal goed wijs.

Nel, doe de groeten weer thuis. Ik ben nu ook ff weg want er moeten natuurlijk ook nog andere dingen gebeuren vandaag. Oja, en we mogen hier eigenlijk ook niet chatten, dus! :lol:

Gast

En met het opzetten van die site hoopte hij achter Ip-adressen te komen van enkele forumgebruikers om hen verder te "stalken"
Kun je dit nader uitleggen?

Gast

Dat zou ik ook wel eens willen weten,want ik had in gelogd.Zal het dus nooit meer doen op een andere website in de toekomst.Dus ben ik er ook ingestonken. Bedankt daarvoor !!!!!!!!!!!! :evil: :evil:

Gast

Als het niet verplicht is, nooit registreren of inloggen, als het ook niet nodig is! Kijk, voor sommige sites moet het wel, maar dan is de keus aan jou of je die website belangrijk of intressant vindt.

Voor de rest moet een ieder het natuurlijk voor zich zelf weten. Ik kijk b.v. graag ook op wereldwijzer en daar moet je ingelogd staan. Heb ik ook geen problemen mee, omdat het daar inderdaad alleen maar over reizen en landeninfo gaat.

Als je daar info vraagt, krijg je die over het algemeen ook! Je wordt daar niet meteen aangevallen en afgez*ken zoals hier. Maarja, het is dan ook geen consumentensite maar meer een infosite.

Gast

Gast 17:53. Bedankt voor de tip alvast en je hebt volkomen gelijk.
gr.

Gast

Graag gedaan! En als ik weer naar Schiphol moet, ( volgend jaar dus) kom ik ff een bakkie bij je doen. :wink:

Gast

Oke,moet je doen. Dat staat !! :wink:

Gesloten