Chello afspraken
Geplaatst: 29 nov 2004 19:44
Hoi,
Op 29 september jl abonnement afgesloten bij Chello. Aardige man vertelde mij dat ik wel genoeg films zou kunnen downloaden met Chello light. Pakketkorting zou ik ook krijgen omdat ik al digitale televisie afnam. Dus afgenomen en wachten op pakket. Na 2 dagen pakket binnen en aansluiten maar. Aansluiting past niet. Gebeld naar Chello en zouden na 1 week monteur langssturen. Dag daarop toch zelf aan kunnen sluiten en Chello(UPC) gebeld. Alles in orde ik kon snel internetten. 4 november rekening, GEEN pakketkorting maar WEL afmaakkosten doe het zelfpakket. Gebeld korting moest via speciaal formulier en de andere kosten waren een foutje. OKAY kan gebeuren. Per 7 november downloaden op telefoonsnelheid. Had 5 gb gedownload. Hierop per direct contract opgezegd. Op 29 november nog geen antwoord en gebeld. Telefonisch kunnen ze hier niks aan doen maar nemen vandaag of morgen kontakt met mij op. Mevrouw zei wel dat zij haar klanten voor chello light vertelde dat zij toch wel ieder weekend een film konden downloaden. IS DIT GEEN 16 GB IPV 1 GB per maand. PS is nu 20.00 uur en ben nog niet teruggebeld.
Bezorgde Chello klant HOPELIJK NIET TE LANG MEER.
Is er nog iemand die dit meegemaakt heeft?
Zijn hiervoor geen instanties ingesteld?
Op 29 september jl abonnement afgesloten bij Chello. Aardige man vertelde mij dat ik wel genoeg films zou kunnen downloaden met Chello light. Pakketkorting zou ik ook krijgen omdat ik al digitale televisie afnam. Dus afgenomen en wachten op pakket. Na 2 dagen pakket binnen en aansluiten maar. Aansluiting past niet. Gebeld naar Chello en zouden na 1 week monteur langssturen. Dag daarop toch zelf aan kunnen sluiten en Chello(UPC) gebeld. Alles in orde ik kon snel internetten. 4 november rekening, GEEN pakketkorting maar WEL afmaakkosten doe het zelfpakket. Gebeld korting moest via speciaal formulier en de andere kosten waren een foutje. OKAY kan gebeuren. Per 7 november downloaden op telefoonsnelheid. Had 5 gb gedownload. Hierop per direct contract opgezegd. Op 29 november nog geen antwoord en gebeld. Telefonisch kunnen ze hier niks aan doen maar nemen vandaag of morgen kontakt met mij op. Mevrouw zei wel dat zij haar klanten voor chello light vertelde dat zij toch wel ieder weekend een film konden downloaden. IS DIT GEEN 16 GB IPV 1 GB per maand. PS is nu 20.00 uur en ben nog niet teruggebeld.
Bezorgde Chello klant HOPELIJK NIET TE LANG MEER.
Is er nog iemand die dit meegemaakt heeft?
Zijn hiervoor geen instanties ingesteld?