LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
nieuw

Ongelezen bericht door nieuw »



Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Simon »

Ben jij die nachtbraker?
Wil jij lekker in de weekenden werken? Ben jij een avondmens?

Dan is dit de thuiswerk job voor jou!

Word nu SMS operator en werk lekker met je eigen computer en internetverbinding als SMS chatter.

In teamverband ga je bij ons aan de slag en typ je leuke berichten.

Je beantwoord dus het inkomend sms verkeer en gaat CHATTEN.
Je kan bij ons als parttimer al snel 500 euro NETTO verdienen.
Fulltime operator zijn is ook mogelijk

Stuur ons een emailtje en we je leggen je alles gelijk uit.

De leukste SMS club van Nederland!!!!!!!!!!

http://www.moderating.nl

Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Simon »

zozo.

Maar om heel eerlijk te zijn:
Enkele jaren geleden alweer ben ik via e-mail benaderd door 'Alexis' van www.smslovers.nl.

Direct duidelijk was voor mij dat het om oplichterij ging. ondanks deze tekst:

Hier kun je smsen met geile meiden en jongens wanneer het jou uitkomt. 24 uur per dag staan onderstaande personen voor jou klaar om je eens heerlijk te verwennen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen zoals een date of bruiloft ;-) Veel plezier.

Ikke!!!
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2004 20:57

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Ikke!!! »

Haha... Dit is echt leuk! We zullen er met z'n allen eens voor zorgen dat dit soort duistere en smerige praktijken voorgoed zijn afgelopen!

Breng iedereen op de hoogte! Geef het bovenstaande adres lekker door, verspreid dit eens goed op internet enzo.

Iedereen wil rijk worden, maar doe 't op een eerlijke manier!!

Rammetje

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Rammetje »

En bij dit alles vergeten we wel de mensen die over bepaalde fetishen kunnen fantaseren juist omdat dit soort diensten er zijn!

Sorry hoor maar er worden nu alleen maar de negatieve kanten belicht.
Ik zelf weet dat er ook heel veel positieve kanten aan zijn


Bij de 0900 lijnen werkt het net zo toch en daar hoor je niemand meer over

Rammetje

Peterkroegbeest

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Peterkroegbeest »

Tuurlijk, dat mannen zich voordoen als vrouw kan niet... maar laten we eerlijk zijn als je een sexlijn (0900 of vroeger 06) belt krijg je OOK niet wat je ziet, je ziet een mooie blonde met grote .... en je krijgt een oude rookster met hang...

Dus mannen, wees niet zo gefrustreerd dat je zelf zo dom geweest bent om te gaan smsen en nu achteraf gaat zeuren.

Een date scoor je in de kroeg, simpel!

Al moet ik zeggen dat een vriend van me een paar maanden geleden wel een date scoorde via sms, maar ... nouja hoe dat dan zit weet ik ook niet want ik geloof dat hij nu zelfs trouwplannen heeft.

Enne, IK ga naar de kroeg!

Groetjes,

Peter

ps , maar dat is persoonlijk, het plaatsen van mobiele telefoonnummers op dit forum, zoals hierboven gebeurd is, getuigd ook niet echt van normaal gedrag hoor!

Ikke!!!
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2004 20:57

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Ikke!!! »

Beste Rammetje...

Je vergeet even dat hier ontzettend veel geld met duistere praktijken wordt verdiend. Dit heet oplichting. Aan oplichting zit geen positieve kant...

Ikke!!!
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2004 20:57

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Ikke!!! »

Peterkroegbeest:

Mensen oplichten getuigt al helemaal niet van normaal gedrag!!

Peterkroegbeest

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Peterkroegbeest »

Sorry maar... als 1 beddenwinkel een verrot bed verkoopt ga je toch ook niet opeens bij geen enkele winkel geen bed meer kopen?

Die rodi en mondivox ofzo zijn dan, als ik de uitzending moet geloven, rot maar dat wil toch niet zeggen dat ze het allemaal zijn?

Afgezien van het feit dat... je beter naar de kroeg kan gaan.

Wat ik eigenlijk wel belangrijk vind is welke nummers zijn van van die mondivox en rodi, dat is info waar je wat aan hebt want dan kun je die smsnummers blijkbaar beter niet meer gebruiken. Daar schiet je volgens mij meer mee op dan een beetje in de ruimte gaan schreeuwen!

Ikke!!!
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2004 20:57

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Ikke!!! »

Je schreeuwt net zo hard mee, schatje!

peterkroegbeest

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door peterkroegbeest »

ps... "ikke" vertel eens eerlijk, hoe hoog was jou telefoon rekening?

Ikke!!!
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2004 20:57

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Ikke!!! »

Ik heb nooit aan zoiets meegedaan. Dus hoger als die van jou kan 'ie nooit zijn geweest :wink:

peterkroegbeest

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door peterkroegbeest »

Dus "ikke" waar maak je je dan zorgen om? Je bent dus aan het schrijven over iets waar je zelf geen ervaringen (postief danwel negatief) mee hebt.

Ik heb die ervaringen ook niet (ben gelukkig getrouwd by the way), niet positief en niet negatief...

Ikke!!!
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2004 20:57

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Ikke!!! »

Ik bepaal zelf wel of ik me hierin meng of niet. Als jij er geen ervaring mee hebt, waarom meng jij je dan hierin??

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

Om precies dezelfde reden als jij, uitzending gezien (zoals ik altijd kijk) en ik lees het forum... maargoed als jij het zo graag wil stop ik wel hoor, groetjes!

Rammetje

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Rammetje »

Inderdaad Peter ik ben het helemaal met je eens.Ga je mee de kroeg in ! lol
Laten we vooral verantwoordelijk blijven voor onze eigen daden. We vinden het hier in dit land allemaal erg normaal dat je overal voor behouden word , gebruik je verstand en wees verantwoordelijk voor je eigen daden!
Het kan misleiding zijn, oplichting vind ik te ver gaan zijn, maar iedere boerepummel kan op voorhand weten dat het niet echt is maar slechts een fantasie evenals sexlijnen, camsites en andere erotische diensten. Sex is Geld!


Rammetje

rammetje

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door rammetje »

Ow je bent al getrouwd hahahahaha

Bramble
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 nov 2004 21:09

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Bramble »

Dit zijn de gegevens zoals je ze krijgt van mondivox/moderating.nl

Hoe vind de klant ons?

B.V op:

Op www.digimeiden.nl en www.orgasms.be
Op teletekst rtl pagina 806

Verder staan we b.v. wekelijks in de aktueel met foto en in de veronica gids.

Dus SMS nooit naar 5005 en 9878

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

Ook ik heb voor zo'n dienst gewerkt. Ze beloven een berg geld makkelijk verdient, maar dit is in de praktijk echt niet zo. Ze gaan er van uit een niet geoefende operator zo'n 100 smsjes per uur kan verzenden, dit is inclusief tikken van het bericht, profiel bijhouden, en aantekeningen maken en de laadtijd van de pagina. En oh natuurlijk moet je even terug lezen waar het hele sms gesprek over gaat en dat in 36 seconden. Ik ben zeker geen langzame typiste maar 100 in een uur? Nee dat ga je niet redden.

In de praktijk heb ik op een topnacht in 5 uur tijd max 400 berichtjes verstuurd (want je hebt ook een pauze nodig om even te plassen en even te unwinden anders draai je door).
Dat komt op een bedrag uit van 0.06 ct p/sms*400=24 euro.
Dus maar krap 5 euro per uur. En ik spreek hier over een topnacht. Als je overdag werkt kan het zomaar zijn dat je in 5 uur tijd maar 13 euro verdiend per 5 uur.

Dan nog een aantal nadelen. Je krijgt het alleen maar te horen als je iets fout doet. Dat je om 4 uur 's ochtends na 4,5 uur op je tandvlees loopt en dus wel eens een foutje kan maken daar wordt geen rekening mee gehouden. Je krijgt geen enkele collega te spreken, alleen diegene die jou team leidt staat op je msn lijst.

De mannen die smsen, ja daarvan kan je zeggen dat ze dom zijn dat ze uberhaupt smsen. Maar let wel, er wordt alles aan gedaan om het "real" te houden. Zelfs verjaardagen van ouders worden in de aantekeningen geplaatst zodat het lijkt alsof een en dezelfde smst.
Er wordt vreselijk op schuldgevoel ingespeeld als er een date afgezegt wordt ("ja maar schatje ik kan er toch ook niks aan doen dat mijn vriendin in elkaar geslagen is door haar vriend moet ik haar dan op de stoep laten staan?").
Er wordt zelfs zo ver gegaan dat er vaders en moeders in coma liggen.
("maar nee lieverd je hoeft niet te komen ik zie er niet uit heb de hele nacht gehuild!").
Nog iets wat er gedaan wordt om het zo echt mogelijk te houden zijn de "wake up calls".
's ochtends worden er dan smsjes gestuurd naar de mannen (ook vrouwen trouwens want er zijn ook een aantal mannen namen) met bijv. "goh lieverd lekker geslapen? zullen we lekker tegen elkaar aankruipen het is zo koud buiten!".
Ook met dingen als de dood van Andre, van Van Gogh, als het nederlands elftal een wedstrijd wint noem het maar op, wordt allemaal gebruikt om de mannen te laten smsen.

Je ziet dan ook heel goed de ontwikkeling, de mannen komen voor een sexdate en langzaam lopen ze in die val, krijgen ze een band met de dame en stinken ze erin...

Ik ben ermee gekapt omdat het hele zaakje naar stront stinkt. Niet alleen zijn ze immoreel bezig ook laten ze gesprekken toe die echt niet kunnen (verhalen over incest, bestialiteit, mannen die willen dat je hun pik afsnijdt enz).

Dit waren mijn 2 centen... ik snap echt niet dat hier niks tegen gedaan kan worden..

Groetjes
Ano

Gesloten