borduurmachine brother 4000D
Geplaatst: 01 dec 2004 08:34
hallo allemaal,
wij zitten met een garantieprobleem van onze nieuw gekochte brother 4000D borduurmachine.
we zijn met zijn drieën, twee machines staan nu al veertien dagen bij brother en de derde moet er ook naar toe.
brother zelf neemt op geen enkele manier contact met ons op en als we dat dan zelf maar weer doen krijgen we smoesje op smoesje en niemand zegt ons wat er met onze machines aan de hand is of wat nog belangrijker wanneer we ze weer gebruiksklaar thuis hebben.
we praten hier wel over machines van zo'n 4300 euro advies verkoopprijs.
omdat wij al een 100% gebreken score hebben verwacht ik dat het slechts het topje van de ijsberg is en dat er veel meer machines met gebreken in nederland zijn, maar brother zal dit nooit toegeven.
ik wil erg graag weten of er nog meer gebruiksters met klachten zijn en hoe die behandeld worden door brother.
groetjes nel
wij zitten met een garantieprobleem van onze nieuw gekochte brother 4000D borduurmachine.
we zijn met zijn drieën, twee machines staan nu al veertien dagen bij brother en de derde moet er ook naar toe.
brother zelf neemt op geen enkele manier contact met ons op en als we dat dan zelf maar weer doen krijgen we smoesje op smoesje en niemand zegt ons wat er met onze machines aan de hand is of wat nog belangrijker wanneer we ze weer gebruiksklaar thuis hebben.
we praten hier wel over machines van zo'n 4300 euro advies verkoopprijs.
omdat wij al een 100% gebreken score hebben verwacht ik dat het slechts het topje van de ijsberg is en dat er veel meer machines met gebreken in nederland zijn, maar brother zal dit nooit toegeven.
ik wil erg graag weten of er nog meer gebruiksters met klachten zijn en hoe die behandeld worden door brother.
groetjes nel