Garantie medion...help, wat nu?
Geplaatst: 06 dec 2004 15:02
In december 2002 heb ik een radio met dolby-surround systeem van het merk medion bij de aldi gekocht. Er zat een garantie bij van 3 jaar.
September dit jaar werkte de cd-speler van het apparaat niet goed. Na het even aangekeken te hebben, heb ik in oktober medion gebeld. Medion zei dat ik alles ongefrankeerd kon opsturen. Ik zou dan binnen 10 dagen een nieuwe radio van hetzelfde type krijgen. Op 27 oktober mijn radio opgestuurd. Op 11 november kon ik mijn radio ophalen van het postkantoor.
Ondanks dat het pakket in zwart plastic was gewikkeld, wist ik vanaf het eerste moment...dit is niet goed. Ik had ipv mijn radio een home cinema set gekregen. Hartstikke leuk hoor, maar ik kan geen hcs gebruiken. Ik heb namelijk een veel te oude tv daarvoor (nog van mijn eerste krantenwijkje, en werkt nog perfect). Bovendien wilde ik later een dvd-recorder kopen, en dan heb je niks aan een home cinema set.
Volgens medion moest ik niet zeuren toen ik hun over het euvel belde. Ik had immers een kwalitatief hoogwaardiger product gekregen. Ja daaag....kwaliteit die ik niet kan gebruiken, en waar ik dus ook niks aan heb.
Na veel gezever en tussenkomst van de aldi ging medion overstag. Ik zou een nieuwe radio krijgen van hetzelfde type...hehe.
Maar waar komen ze mee aanzetten? Mijn oude radio, in mijn oude doos. kapot en wel. Wat moet ik daar nu mee. Uiteraard heb ik deze zendigng geweigerd, en medion weer opgebeld.
Ja foutje, ik zou nu echt een nieuwe krijgen. Er zou nog contact worden opgenomen over wanneer het bij mij bezorgd zou worden. 2 dagen later staan ze voor de deur met een pakket in zwart plastic. Is het verdorie weer mijn oude doos met mijn oude kapotte radio! Denken ze nu echt dat ik het op deze manier niet zou doorhebben dat het om mijn oude radio ging? Dit is toch geen manier om met klanten om te gaan?
Weer gebeld, en ik zou nu toch echt een nieuwe krijgen. Of ik het deze keer aub wel wilde accepteren.
Nu geloof ik er niet meer in dat medion nog een radio van hetzelfde type heeft, anders hadden ze dat direct wel opgestuurd. Heb nu 3 keer een verkeerd product aangeboden gekregen, en ben nu bang dat ik als 4e keer een oude radio van iemand anders zal ontvangen. Waar ik het uiteraard ook weer niet mee eens ben.
Kan iemand mij aub raad geven wat nu te doen? Want ik weet het niet meer. Echt niet. Zit nu al 40 dagen zonder radio...
Marija
September dit jaar werkte de cd-speler van het apparaat niet goed. Na het even aangekeken te hebben, heb ik in oktober medion gebeld. Medion zei dat ik alles ongefrankeerd kon opsturen. Ik zou dan binnen 10 dagen een nieuwe radio van hetzelfde type krijgen. Op 27 oktober mijn radio opgestuurd. Op 11 november kon ik mijn radio ophalen van het postkantoor.
Ondanks dat het pakket in zwart plastic was gewikkeld, wist ik vanaf het eerste moment...dit is niet goed. Ik had ipv mijn radio een home cinema set gekregen. Hartstikke leuk hoor, maar ik kan geen hcs gebruiken. Ik heb namelijk een veel te oude tv daarvoor (nog van mijn eerste krantenwijkje, en werkt nog perfect). Bovendien wilde ik later een dvd-recorder kopen, en dan heb je niks aan een home cinema set.
Volgens medion moest ik niet zeuren toen ik hun over het euvel belde. Ik had immers een kwalitatief hoogwaardiger product gekregen. Ja daaag....kwaliteit die ik niet kan gebruiken, en waar ik dus ook niks aan heb.
Na veel gezever en tussenkomst van de aldi ging medion overstag. Ik zou een nieuwe radio krijgen van hetzelfde type...hehe.
Maar waar komen ze mee aanzetten? Mijn oude radio, in mijn oude doos. kapot en wel. Wat moet ik daar nu mee. Uiteraard heb ik deze zendigng geweigerd, en medion weer opgebeld.
Ja foutje, ik zou nu echt een nieuwe krijgen. Er zou nog contact worden opgenomen over wanneer het bij mij bezorgd zou worden. 2 dagen later staan ze voor de deur met een pakket in zwart plastic. Is het verdorie weer mijn oude doos met mijn oude kapotte radio! Denken ze nu echt dat ik het op deze manier niet zou doorhebben dat het om mijn oude radio ging? Dit is toch geen manier om met klanten om te gaan?
Weer gebeld, en ik zou nu toch echt een nieuwe krijgen. Of ik het deze keer aub wel wilde accepteren.
Nu geloof ik er niet meer in dat medion nog een radio van hetzelfde type heeft, anders hadden ze dat direct wel opgestuurd. Heb nu 3 keer een verkeerd product aangeboden gekregen, en ben nu bang dat ik als 4e keer een oude radio van iemand anders zal ontvangen. Waar ik het uiteraard ook weer niet mee eens ben.
Kan iemand mij aub raad geven wat nu te doen? Want ik weet het niet meer. Echt niet. Zit nu al 40 dagen zonder radio...
Marija