Pagina 1 van 1
Nuon
Geplaatst: 06 dec 2004 20:27
door De Laaf
Mijn dochter en haar vriend hebben 10 februari 2004 een woning toegewezen gekregen.De vorige bewoners waren er uit gezet wegens huur schuld.
Mijn dochter probeerd al bijna een jaar om bij nuon haar energieverbruik te voldoen maar dat is tot op heden niet gelukt.
Wel komen regelmatig rekeningen binnen die voor de vorige bewoners zijn bestemd. Ook komen er nog steeds deurwaarders, langs haar adres
die voor Nuon de rekeningen van de vorige bewoners komen innen.
Ze woont nu bijna een jaar in de woning Hoefblad 15 die haar is toegewezen door woningbouw vereniging de Schakel in Hoorn.
Ze heeft netjes alle begi standen van de electra en gasmeter door gegeven alles heeft ze op papier maar het LUKT NIET om bij nuon een
energie rekening te voldoen
Met vriendelijke groet O.de Laaf.
Re: Nuon
Geplaatst: 06 dec 2004 23:25
door Gaperd81
Ten alle tijden elke maand iets apart blijven zetten voor komende rekeningen. Hoe lullig het ook is.
Re: Nuon
Geplaatst: 08 dec 2004 10:17
door ikkes
dit kompt helaas vaker voor alleen is de tijdsduur extreem
ik raad u aan om een schriftelijke klacht in te dienen.
deze word namelijk door een andere afdeling opgepakt
Re: Nuon
Geplaatst: 08 dec 2004 20:39
door Gast
Als ik bij Nuon op de vacaturesite kijk worden er proceduremakers en controleurs over de proceduremakers gevraagd en nog blijft het constant fout gaan
Volgens mij lopen jullie daar bij Nuon helemaal vast in allerlei procedures
Re: Nuon
Geplaatst: 09 dec 2004 01:17
door ikkes
helaas wel
vroeger duurde een verhuising 10 minuten en werd dit door een medewerker gedaan
toen kwam de overheid met een aantal regels voor de "vrije" markt
nu duurt een verhuizing ongeveer 2 maanden met uitschieters naar een halfjaar of erger
dit komt omdat er nu in diverse stadia melding moet worden gemaakt bij een overheids instantie (energie clearing house)
Re: Nuon
Geplaatst: 09 dec 2004 12:51
door ikkeniet
Ikkes,
Zoals jij het schrijft ligt mijn eigen verhuisprobleem (een eindafrekening die maar niet komt, ondanks toezeggingen per post, telefoon en e-mail) helemaal niet bij de Nuon, maar bij een derde partij.
Waarom lees ik daar dan nooit iets over? Niet bij Nuon, niet op andere sites. Waarom krijg ik nooit een excuusbrief, maar is de stilte van jullie kant oorverdovend? Waarom reageren jullie niet? Jullie komen bij mij en anderen over als een waardeloos bedrijf waar je iedere keer tegenstrijdige en leugenachtige informatie van krijgt.
Eens kijken of een procedure starten bij de kantonrechter helpt. Dan wordt er in ieder geval aandacht besteed aan mijn probleem.
Re: Nuon
Geplaatst: 09 dec 2004 18:07
door sjakie81
ikkeniet, je zou ook eens kunnen kijken naar je geliefde OVERHEID.
Deze heeft ook een functie ...
Re: Nuon
Geplaatst: 09 dec 2004 19:44
door Gast
Nuon heren en dames!
Zoek even op in het woordenboek:
Communiceren
En pas dit toe op uw relatie met de klant; intern of extern maakt niet uit. Gewoon communiceren en niet alleen happy nieuws verhaaltjes als in de reclames maar ook dit soort ongein wat je zelfs op de overheid af kan schuiven.
Re: Nuon
Geplaatst: 12 dec 2004 01:12
door ikkes
helaas is de wet nogsteeds de wet
en deze moet gevolgd worden
dit betekend dat er continu berichten van en naar het ECH (energie clearing) gaan
daarna kan er pas actie worden ondernomen
dit veroorzaakt de vertraging en dit heeft geen bal te maken met communicatie.
dus, raad ik aan om gedult te hebben en als er een hoge jaar nota of termijn nota komt om dan contact op te nemen, zodat we dit kunnen oplossen (ja daar zijn ruime mogelijkheden voor)
tot dit punt hebben we namelijk te weinig in rekeing gebracht, en dat is alleen maar in uw voordeel
Re: Nuon
Geplaatst: 12 dec 2004 12:20
door Gast
dit veroorzaakt de vertraging en dit heeft geen bal te maken met communicatie.
Het feit dat Nuon de klanten niet of slecht op de hoogte brengt van de oorzaak van de vertraging heeft alles te maken met communicatie