LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] warme douche oostappen Asten.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
rojo

warme douche oostappen Asten.

Ongelezen bericht door rojo »

Bij deze wil ik het vakantie park oostappen in Asten voordragen voor de warme douche .
Dit omdat ze goede service hadden het personeel erg vriendelijk was en alles goed geregeld was.
Ook voor de kinderen was er genoeg te doen .
Klasse

galith

Re: warme douche oostappen Asten.

Ongelezen bericht door galith »

Nou, meneer of mevrouw Rojo, als ik de andere fora zo lees komt oostappen inderdaad in aanmerking voor een douche, als hij maar ijs- en ijskoud is. :mrgreen:

rojo

Ongelezen bericht door rojo »

ja ik wil hier even op reageren.
Ieder heeft zijn ervaring met een vakantie park.
De 1 slecht de ander goed.
Ik heb gewoon een goede ervaring met het park oostappen in Asten.
Ik vind het natuurlijk wel erg vervelend voor de mensen als ze een slechte ervaring hebben gehad maar ga dan niet een website met gastenboek opstellen om te zorgen dat het park in een slecht daglicht blijft geplaatst.
Ieder vakantie park ik noem namen zoals landal, centerparks ,katjeskelder,oostappen etc heeft mensen die het goed ervaren en ook mensen die er niet tevreden over zijn.
Maar om nou te zeggen zoals iemand op dit forum beweerde tik oostappen in in google en je vind slechte bevindingen ja alleen van die betreffende persoon verder niet echt meer dat vind ik misleiding naar mensen die hier komen kijken hoe het met dat park is gesteld.
En ja ieder vakantie park wil geld verdienen ,over oostappen werd gezegd dat is een geldverdiener ,wie beheert landal en centerparks dan ,ook een persoon of personen die verdienen ,dus daar je doe je het toch voor .
nou succes met de hetze maar ik distantieer me daarvan .

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten