LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuken plaatsen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
vanhaut

keuken plaatsen

Ongelezen bericht door vanhaut »

Wij hebben een keuken gekocht bij X en hebben vooralsnog gekozen om de keuken zelf te plaatsen. Wij hebben nl. voor het grootste deel slechte ervaringen gelezen over de mensen die de keukens plaatsen voor de keukenboeren. Dus dachten wij : dat doen wij anders.. en zijn nu dus op zoek naar een goede, betrouwbare, niet al te dure :roll: keukenplaatser..

Wie heeft er ervaringen met een goede in de buurt van de Noord Oost Polder ?

Maat van onze keuken, l-vorm 1.80 bij 2.85..
Iets hoger aanrechtblad als standaard, tussenbouw fornuis, kunststof blad, geint. vaatwasser, koelkast en vlakscherm afzuigkap.
Verder niets bijzonders. Gas en Water zitten al op de juiste plaats. De oude keuken slopen wij er zelf uit.

galaxynl

Re: keuken plaatsen

Ongelezen bericht door galaxynl »

Maar u heeft dan wel gelijk alle garantie op uw keuken verspeeld en kan dan niks verhalen mocht er iets al kapot zijn.!
Zoals u fornuis, kunststof blad, geint. vaatwasser, koelkast en vlakscherm afzuigkap.

borni

Ongelezen bericht door borni »

Volgens mij vervalt de garantie niet want ik heb inmiddels al meerdere keukens van verschillende fabrikaten geplaatst en bij een technische storing in de apparatuur komt de td van deze toch repareren.
Bovendien wat dan als je de apparastuur los koopt van de keuken ?

Ik heb laatst nog een keuken geplaatst en daar deed zich een storing voor aan de vaatwasser, en die is binnen een dag verholpen.

Ik heb zelf nu ook weer een nieuwe keuken gekocht en die ga ik ook weer zelf plaatsen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dus dachten wij : dat doen wij anders.. en zijn nu dus op zoek naar een goede, betrouwbare, niet al te dure keukenplaatser..
Inderdaad, je doet het anders, alleen weet je nu niet hoe de monteur die zich op dit forum aanbied werkt of wat vor werk dit montagebedrijf aflevert. Lekker handig gespeeld!

KS

vanhaut

in plaats van sarcastisch te zijn..

Ik vraag toch niet voor niets om reacties of ervaringen? Misschien komen we dan alsnog tot de conclusie om het door de keukenboer te laten doen.. Laat ik nou toch denken dat er ook nog serieuze mensen op dit forum zijn..

Garantie op apparatuur is gewoon vanuit de fabriek geregeld.. Als wij het verkloten is het ons probleem, verkloot de plaatser het, is het zijn probleem.. En verder de normale garantie vervalt niet (al gechecked) wvt keukenkastjes etc. die check je bij aflevering.. En verder zijn meetfouten door de keukenboer gewoon, ook bij zelf plaatsing, meegenomen in de garantie..

Gast

Wij hebben nl. voor het grootste deel slechte ervaringen gelezen over de mensen die de keukens plaatsen voor de keukenboeren.
Die ervaring heeft u zelf al, althans dat schrijft u, dus wat is dan sarcasme?

KS

vanhaut

Het sarcasme van u.. hoe kom je er anders achter ? Je kan tegenwoordig alleen maar afgaan op ervaring van andere mensen, de bedrijven zelf geloof ik niet 1, 2, 3 meer.. Dus vandaar de vraag of er hier, op dit forum, mensne zijn met positieve ervaringen met een keukenplaatser..

Gast

Hoe weet u dat het bedrijf X, waar u uw keuken heeft gekocht, het zou verknallen bij de montage. En met weten, bedoel ik ook uit eigen ervaring. Mocht er deze ervaring niet zijn, hoe komt het dan dat je dit bedrijf op dat gebied blijkbaar niet vertrouwd. Je vertrouwd ze wel voor de keuken (wellicht de laagste prijs na het shoppen?), maar voor het monteren blijkbaar niet. Succes

KS

de kkm

Ongelezen bericht door de kkm »

nog steeds nodig die montage in omgeving zwolle[quote][/quote]

CocaCola81

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Als je net zo slecht keukens monteert als dat je data leest.. nee dankje! :D :lol:

;)

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

Keuken staat al 3 jaar in de garage, wachtend op deze super Kmonteur denk ik ??

Gesloten