Pagina 1 van 1

Blokker

Geplaatst: 07 dec 2004 20:34
door mn
Op 2 oktober 2004 heb ik een zogenaamde Aquariumlampje gekocht bij de Blokker te Barendrecht (filiaal Middenbaan). Na 2 weken begaf het lampje het. Blokker deelde mede dat ze geen reservelampjes hadden, maar dat ze ermee bezig waren. Na diverse malen langs te zijn geweest voor een reservelampje werd steeds gezegd dat de lampjes binnen zouden komen. Begin december was mij geduld op en heb ik de chef van het filiaal aangesproken. Afgesproken werd dat ik het lampje kon terugbrengen en mijn geld zou terugkrijgen als ik de bon kon laten zien. Thuis bon opgezocht en met lampje teruggegaan. Tot mijn stomste verbazing zei de chef dat de lampjes toch zouden binnenkomen, over een week wel te verstaan, en dat ik daarom mijn geld toch niet zou terugkrijgen. Tot op heden geen reservelampje en zit ik nog steeds met een lamp die het slechts 2 weken heeft gedaan.

Wat een service van de BLOKKER en dat voor een bedrag van Euro 4,95!!!!

MN
Barendrecht

Re: Blokker

Geplaatst: 08 dec 2004 12:35
door Gast
Ik heb laatst ook problemen gehad met blokker. Ik had een fohn die was doorgebrand.. Ik belde daarop het servicenummer van blokker en die vertelde mij dat alle artikelen die minder dan 25 euro gekost hadden meteen terugbetaald moesten worden in de winkel. Mits natuurlijk geen gebruikersfout.

Ik ging daarop met mijn fohn naar de winkel en daar werd me leuk verteld dat hij opgestuurd moest worden ter reparatie. Ik heb daarop gezegd dat ik niet accoord ging omdat ze bij de klantenservice zeggen dat er tot 25 euro een omruil/creditering garantie op producten zit. De verkoopster wist toen opeens niet meer wat ze moest zeggen en heeft me het geld terug gegeven.

Heb wat navraag gedaan na dit voorval en wat blijkt er zijn diverse blokker filialen die de klant op deze manier op het verkeerde been proberen te zetten. Dus ik zou zeggen ga terug met je lamp en eis gewoon je geld terug.