Pagina 1 van 1
Re: kopen via internet bij mobileplaza.nl
Geplaatst: 06 mar 2006 21:27
door solleila
ik had een voip telefoon gekocht. Deze bleek niet te werken. Je had een ander toestel nodig om deze te gebruiken,dat bleek later,terwijl het er ech tniet stond. Ik had dit toestel al eerder besteld via deze site, er zou via bibit betaald worden,maar die schreef geen geld van mijn rekening af. Dus ik opnieuw besteld. Wat bleek toen ik toestel thuis had,dat je dus een ander toestel erbij moest hebben. Toen ik op de site keek,bleken ze dit te hebben veranderd. Dus ik netjes toestel terug gestuurd en ook verzendkosten terug gevraagd. Werd ik gebeld door dit bedrijf. Nou er werd tegen me geschreeuwd niet normaal. Deze ondernemer ging met mij in discussie. Terwijl ik zei dat ik geen discussie met hem wilde. Deze man zou eens op cursus moeten gaan. Hoe ga ik om met klanten. Hij zei ook dat ik hem voor leugenaar uitmaakte,terwijl ik dat nooit heb gezegd of geschreven. ik zei alleen dat hij de tekst had veranderd. Mijn vriendin kon getuigen. Ze zij er stond echt niets in over een extra toestel. Dat heeft hij later veranderd. Een paar dagen later stond er zelfs dat je een ander toestel nodig had. Het specifieke toestelnummer. Ik vind dit echt een rotzaak. Dat ik die verzendkosten niet vergoed krijg,kan ik mee leven.
Win vast wel iets in een lotterij of krijg het op een ander manier wel terug.
Ik kan het toch niet bewijzen. Voortaan ga ik ook maar iets printen voor ik iets bestel. Dan heb je bewijs. Waar het vooral om ging is dat er zo tegen me geschreeuwd werd. Ik ben een klant en ik wil met respect behandeld worden,meer niet. Dat is toch niet teveel gevraagd?
Mobileplaza kan dat waarschijnlijk niet een klant met respect behandelen. Ze moeten daar echt op cursus. HOE GA IK OM MET KLANTEN. En zeker nooit in discussie gaan met een klant. En helemaal niet zelf als ondernemer een discussie met een klant beginnen.
Nou ik bestel noooooooooooit meer bij mobilplaza
Re: kopen via internet bij mobileplaza.nl
Geplaatst: 07 mar 2006 12:54
door Ali Bensalah
Mobileplaza kan dat waarschijnlijk niet een klant met respect behandelen. Ze moeten daar echt op cursus. HOE GA IK OM MET KLANTEN. En zeker nooit in discussie gaan met een klant. En helemaal niet zelf als ondernemer een discussie met een klant beginnen
Misschien ten overvloede maar dit respect moet natuurlijk wel van 2 kanten komen.[/quote]
Re: kopen via internet bij mobileplaza.nl
Geplaatst: 08 mar 2006 11:14
door solleila
Maar die verkoper begon tegen mij te schreeuwen. Ik doe dat niet. Ik blijf altijd rustig. Heb veel ervaring in de verkoop. En ga zeker niet tegen iemand schreeuwen.
Re: kopen via internet bij mobileplaza.nl
Geplaatst: 08 nov 2006 22:41
door dejeroen
Een order.... 'die leveren ze graag uit', correspondentie over een klacht is iets waarvan men nog nooit heeft gehoord. Althans nog nooit iets van heeft laten terug horen. Ik probeer al sinds juli 2006 een klacht in behandeling te krijgen over een defect aan een carkit. Reactie? 'onze technische dienst neemt de klacht in behandeling. Daarna is het stil. Geen e-mail,de telefoon wordt niet opgenomen en na meerdere e-mails en pogingen op alle dagen van de week nog steeds geen contact en/of reactie op mijn defect. Inmiddels is de garantieperiode verlopen maar heb ik ruim ( na 7 maanden ) voor verloop mijn beklacht gedaan. Vervolgens schakelde ik winkelborg in door mijn klacht bij hun te deponeren. Resultaat! binnen 24 uur dezelfde reactie als 4,5 maand geleden. Knap inderdaad! Nu heb ik afgelopen week opnieuw een poging gedaan maar ik ben bang dat ik de komende maanden nog steeds niet handsfree kan bellen door deze waardeloze afhandeling. Een winkelborg keurmerk zegt dus ook niets en kan je mij iets te makkelijk krijgen.....