frituurpan de Longli
Geplaatst: 08 dec 2004 15:36
In april hebben wij bij bcc een frituurpan gekocht van het merk De Longli. Na 2 maanden hield ji er mee op, dus wij naar Bcc. Het was simpel te verhelpen met de reset knop, wij blij. In oktober begeeft hij het weer, Wij probeerden hem zelf te resetten zoals ons was voorgedaan, dit werkte niet. Dus we gaan naar Bcc, de verkoper probeert het ook nog eens zonder resultaat. Hij besluit het element op te sturen en binnen 6 weken zal hij terug zijn. De zes weken zijn voorbij en ik begin met bellen. Ze zullen mij terug bellen, dit gebeurt niet. gedurende twee weken bel ik 5 keer, en wordt steeds met een kluitje in het riet gestuurd. De laatste keer zei ik dat ik radar ging bellen en spontaan zou ik die dag teruggebeld worden, dit gebeurde binnen een uur. Mijn frituurelement zou met anderhalve week terug zijn en waarempel na 4 dagen gaat de telefoon, het element is terug en ik kam hem ophalen. Dit deed ik vandaag en wonder boven wonder, hij doet nog steeds NIETS. Wat zijn dan nu mijn rechten, de garantie loopt nog 4 maanden. Kan ik een nieuwe eisen? Of moet ik hem nu weer laten opsturen en afwachten?