LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dit is allen en topic voor mensen waarvan de winstverdriedub

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Paul uit Zevenaar

Dit is allen en topic voor mensen waarvan de winstverdriedub

Ongelezen bericht door Paul uit Zevenaar »

Mijn winstverdriedubbelaars liepen december 2002 af. Ik betaal sinds enkele maanden een vast bedrag per maand om de
restschuld weg te werken. Dat duurt dan zo'n 5,5 jaar geloof ik. Veel mensen waarvan de contracten nog lopen, roepen heel dapper dat ze niet zullen betalen. Ik betaal wel,omdat ik zolang er geen uitspraak van de rechter is, volgens mij geen poot heb om op te staan. Ik ben bang voor incassobureaus en dus oplopende rekeningen en deurwaarders.
Graag reacties hierop van mensen die in mijn situatie zitten. Waarvan contract(en) dus al is/zijn afgelopen !

dhr.a de croos

Re: Dit is allen en topic voor mensen waarvan de winstverdriedub

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

paul,allemaal leuk en aardig je hebt je keus gemaakt dan neem ik aan dat je daar achter staat;wat doe je hier dan nog op dit form.

Henk Weser

Ongelezen bericht door Henk Weser »

Je bent zeker geen lid van de stichting Legioverlies. Als je dat wel bent dan is je angst m.i. ongegrond. Je moet dan niet betalen zolang de zaak onder de rechter is. Als je totaal geen spanningen kunt verdragen, blijf dan je schuld aflossen, zou ik adviseren. Sterkte.

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Inderdaad Paul, dat heb je goed gedaan.

Als je namelijk bang bent voor de dingen die komen gaan, dan kan je maar beter betalen.
Is dan ook beter voor je gezondheid

Ik gaat niks betalen.

Groet, Ron.

Ron uit Den Haag

Zit toch niet zo zielig te doen Albert.
Waarom zou ik het dexia makkelijk maken? Kom naar de demonstratie en we maken kennis,
Maar dan eerst wel je excuses maken voor je taalgebruik tegen onder andere mij.

Groet, Ron.

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Ik praat niet tegen onbekende lafaards.

Ron uit Den Haag

Wat kan je je vergissen in mensen zeg..stom stom stom.

Albert

Wat kun je je vergissen in mensen. Zeg wie je bent en dan kun je met elkaar praten. Ik krijg ook e-mails van mensen die het niet met mij eens zijn. Maar er is wel een eerlijke dialoog mogelijk. Dat kan met jou dus niet omdat je geen eerlijk e-mailadres opgeeft. En dat is mijn punt nu als ik tegen Piet schrijf ik ben het hier of daar niet mee eens. Dan weet ik dat ik tegen Piet spreek. Dat bedoel ik.

Albert

Ron uit Den Haag

Maar beste Albert,
Allereerst vergeef ik je dat je mensen als ik klootzakken noemt, zal met je leeftijd te maken hebben.
Ik wil helemaal geen dialoog met mensen die persee mijn achternaam willen hebben.
Dat vertrouw ik al helemaal niet, en vergeet niet dat alles wat je hier zegt tegen je gebruikt kan/gaat worden.
Dus .....de mzzl, en dus niet tot morgen. (jammer)

Albert

Wat ik bedoel is er is te veel geschreven onder "ik geef mijn e-mailadres niet bloot" daar is toch niets mis mee. Dan word je serieus genomen door eerlijke mensen. Het gaat niet meer om je naam, het gaat nu nog om eerlijkheid: Agnes, dhr.Blok, Natasja, Toet etc. dat zijn mensen die hun identiciteit geven en dus kun je daar altijd via e-mail mee praten. B.V. buiten het forum om. En mensen die in deze fase zijn en hun identiteit niet bekend maken, komen mij onbetrouwbaar over.

Albert.

Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

Hoi Albert, ik moet je helaas teleurstellen; mijn e-mail adres is ook fake. Ik was bang voor virussen en dit werd bevestigd door een eerder berichtje dat iemand virussen kreeg op z’n adres dat hij alleen voor dit forum gebruikte. Ik vind het een naar idee dat één of andere idioot (en die zijn er toch duidelijk wel op dit forum) me op die manier eens lekker zou kunnen treiteren.

Overigens vertrouw ik de meeste wel hoor, dhr Blok bijv. heeft wel mijn echte e-mail adres. Maar toch...

Ik vind dit dus los staan van oneerlijkheid, want ik ben wel eerlijk in m’n berichtjes. Jammer dat de goeden altijd onder de kwaden moeten lijden, maar door de inhoud wordt toch wel duidelijk of mensen hier serieus zijn of om te zieken. Sterkte voor Paula en laat je niet kisten!

Groetjes,
Agnes

Rob

Ongelezen bericht door Rob »

Paul uit Zevenaar,

Mijn verliesverdriedubbelaar is vorig jaar oktober afgelopen en ik heb nog geen cent betaald en ben dat ook niet van plan! Pas als er een deurwaarder persoonlijk voor de deur staat en ik voor de rechter moet komen, ga ik pas betalen!

Rob

pandabeer

Ongelezen bericht door pandabeer »

rob ik wou je iets vragen via mail maar je adres is niet bekent waarom?????????

er zijn mensen in nood ik dacht dat je me kon helpen ben wnahopig iedereen zegt wel niet betalen maar wat als.........

an

Ongelezen bericht door an »

Deze forum is alleen voor anonieme schrijvers.

Gesloten