LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] contract durion

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
lampje

contract durion

Ongelezen bericht door lampje »

contract durion aangegaan middels achresieve telefoon verkoop
nu wilde wij hier onderuit, dus durion gebeld, krijg als antwoord
dit kan u alleen schriftelijk opzeggen.Plus dat wij hierover dan nog eens een boete moeten betalen, omdat wij het contract opzeggen wij hebben gevraagd wat zijn de kosten van die boete? Dit weten zij nog niet.
ze bleven maar bedragen incasserren van onze rekening, waarop wij onze bank hebben gebeld en hebben ons geld terug geforderd op onze rekening,vervolgens hebben wij nog niets gehoord van durion dus wij zijn nu in afwachting van hun.

Is dit een goede manier wie weet hier antwoord op.

coby

Re: contract durion

Ongelezen bericht door coby »

Werd vandaag gebeld door durion dat ze 10.49% korting maandelijks geven op de energie nota. Klinkt aantrekkelijk, maar ik heb weinig vertrouwen in durion. Wij vragen ons af waar zit het addertje?

miep

Ongelezen bericht door miep »

wij werden ook door durion opgebeld met de mededeling dat wij ook flink konden besparen op onze energierekening. dit leek ons wel wat dus vroegen wij een offerte aan. deze kregen wij ook maar volgens deze offerte hadden wij ook meteen een contract afgesloten deze offerte was dus eigenlijk het contract, en durion zou ons huidige abbonnement voor ons opzeggen. uiteindelijk wilden wij bij onze huidige leverancier blijven en hebben wij door middel van een aangetekende brief, per fax en per telefoon opgezegd. dit is gelukkig wel goed gegaan. de manier waarop durion klanten bindt is niet netjes. je vraagt een offerte en je krijgt een contract.

erikjuh

Ongelezen bericht door erikjuh »

ben voorzichtig en kijk even in dit draadje: http://www2.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=10180

Mij kost dat waardeloze bedrijf handen vol geld.
En ik word niet snel kwaad :wink:
Durion heeft me wel "over de rooie" :evil:

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten