Ben zonder mijn weten overgegaan van energieleverancier
Geplaatst: 15 dec 2004 19:35
Hoe kan dit nu! Volgens Essent worden er op het ogenblik methodes gehanteerd om klanten te winnen op de volgende manieren:
*) Je wordt gebeld om mee te doen met een of andere enquete waarin en aan het eind ben je bij je energie leverncier weg
*) Ze komen je meterstanden opnemen en zijn vaag wie ze zijn en of je even wilt tekenen dat je het eens bent met wat ze opgenomen hebt, in feite teken je dat je bij je eigen leverancier weg wilt...
In mijn geval geen van bovenstaande ik ben dus geheel onvrijwillig naar ENECO gegaan. Essent zegt dat ik eerst contact met ENECO moet opnemen e.d. en dat ik dus niet zondermeer terug naar Essent kan, conclusie:
ik heb niets gedaan om van Essent naar ENECO te gaan, maar moet nu door de hele bureaucratische hel gaan om bij Essent te blijven.
Kan iemand mij advies geven wat te doen! Dit kan toch niet waar zijn dat dit ongestraft kan?
groeten,
Alwyn