Wij hebben 2 domeinnamen lopen via ladot en willen deze verhuizen naar een andere provider (deze is namelijk 200 euro op jaarbasis goedkoper).
Netjes de formulieren ingevuld en gefaxt.
Krijgen we de melding na een telefoontje dat we te laat zijn met opzeggen
Ons opzegtermijn is 3 maanden en heb hier ook gebruikt van gemaakt.
Krijgen we verdorie te horen dat we een maand geleden al hadden moeten opzeggen 3 maanden voor de factuurdatum.
De factuur lag gisteren al op de mat die eigelijk pas half maart 2005 verstuurd had moeten worden.
Volgens mij ga je een contract aan voor 12 maanden en 3 maanden opzegtermijn vanaf je contractdatum en geen factuurdatum (die ze elk jaar eerder versturen.
HEELLLPPP ik sta toch in mijn recht.
Een boze ondernemer
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzegtermijn La-dot (active24)
Re: opzegtermijn La-dot (active24)
Hi,
Je gaat een jaarcontract aan met een opzegtermijn van drie maanden. Dan zal je moeten hebben opgezegd 3 maanden voordat het nieuwe jaarcontract ingaat. De factuurdatum is hierbij in principe niet van belang. Als het contract op 1 maart is aangegaan, moet het 3 maanden voor 1 maart, dus voor 31 november zijn opgezegd.
Groetjes,
Ellen.
Je gaat een jaarcontract aan met een opzegtermijn van drie maanden. Dan zal je moeten hebben opgezegd 3 maanden voordat het nieuwe jaarcontract ingaat. De factuurdatum is hierbij in principe niet van belang. Als het contract op 1 maart is aangegaan, moet het 3 maanden voor 1 maart, dus voor 31 november zijn opgezegd.
Groetjes,
Ellen.