LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GSMstunter
GSMstunter
Hallo,
Wie heeft er ook mindere ervaringen met GSMstunter?
Ik heb zelf in mijn omgeving verschillende mensen die via Gsmstunter een telefoon met debitel abonnement hebben afgesloten, ze krijgen wel een rekening van debitel ( vanaf datum ligt zelfs voor de contract datum ), maar ze hebben nog steeds niets ontvangen. Debitel schuift alles door naar GSMstunter. GSMstunter op zijn beurt is amper bereikbaar en geven de schuld aan Debitel of TPG post.
Is het mogelijk om een aangegaan contract alsnog te ontbinden want Debitel schrijft nu automatisch bedragen af en telefoneren is onmogelijk.
groetjes
Wie heeft er ook mindere ervaringen met GSMstunter?
Ik heb zelf in mijn omgeving verschillende mensen die via Gsmstunter een telefoon met debitel abonnement hebben afgesloten, ze krijgen wel een rekening van debitel ( vanaf datum ligt zelfs voor de contract datum ), maar ze hebben nog steeds niets ontvangen. Debitel schuift alles door naar GSMstunter. GSMstunter op zijn beurt is amper bereikbaar en geven de schuld aan Debitel of TPG post.
Is het mogelijk om een aangegaan contract alsnog te ontbinden want Debitel schrijft nu automatisch bedragen af en telefoneren is onmogelijk.
groetjes
Re: GSMstunter
ik heb zelf ook een maand of 4 gelden een debitel contract afgesloten en zou €360 op mijn rek. teruggestort krijgen binnen 2 maand. op de dag nouwkeurig had ik mijn geld terug en mijn contract + telefoon had ik na een week in de bus.
normaal gesproken is debitel niet verantwoordelijk maar gsm stunter. zij moeten er voor zorgen dat een bestelling correct wordt afgeleverd.
bij een contract is het zo als je niet betaald wordt je afgesloten (opzich niet erg want je kunt toch niet bellen) het enige nadeel is dat je in de toekost in de problemen kan komen met goedkeuringen voor een nieuw abbonement.
verde hebben ze als het goed is bij gsm stunter tracknummer van het pakket als je die opvraagt kun je zien waar ej pakket nu is.
succes
normaal gesproken is debitel niet verantwoordelijk maar gsm stunter. zij moeten er voor zorgen dat een bestelling correct wordt afgeleverd.
bij een contract is het zo als je niet betaald wordt je afgesloten (opzich niet erg want je kunt toch niet bellen) het enige nadeel is dat je in de toekost in de problemen kan komen met goedkeuringen voor een nieuw abbonement.
verde hebben ze als het goed is bij gsm stunter tracknummer van het pakket als je die opvraagt kun je zien waar ej pakket nu is.
succes
Re: GSMstunter
Ik heb al bijna een half jaar lang problemen met GSMstunter. In juli 2004 heb ik via hun webapplicatie een combinatie abonnement+toestel besteld. Beide werden snel geleverd.
Toen de terugbetaaltermijn werd overschreden was (alle abonnementskosten zouden door GSMstunter op mijn rekening worden gestort) kreeg ik na bellen en mailen te horen dat deze combinatie ongeldig was en dat ik helemaal geen geld meer kreeg. Dit had meteen door GSMstunter opgemerkt moeten worden en niet pas 3 maanden na dato (het toestel mocht natuurlijk niet meer teruggestuurd worden omdat het al in gebruik was)
Na een klachtenbrief is overeengekomen dat ik alsnog mijn geld krijg als ik het toestel terugstuur. Ik heb het toestel eind november 2004 aangetekend gestuurd en het is ontvangen.
Echter, sindsdien worden e-mails niet meer beantwoord en als ik ze al telefonisch te pakken krijg (de bereikbaarheid is inderdaad slecht) wordt ik afgescheept met "we zoeken het uit","we bellen terug", "we mailen je terug"
Kortom, knap waardeloos. Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in de welwillendheid van dit bedrijf om serieus werk te maken van mijn probleem en om de overeengekomen afspraak na te komen.
Ben benieuwd of er inderdaad nog meer gedupeerden zijn...
Toen de terugbetaaltermijn werd overschreden was (alle abonnementskosten zouden door GSMstunter op mijn rekening worden gestort) kreeg ik na bellen en mailen te horen dat deze combinatie ongeldig was en dat ik helemaal geen geld meer kreeg. Dit had meteen door GSMstunter opgemerkt moeten worden en niet pas 3 maanden na dato (het toestel mocht natuurlijk niet meer teruggestuurd worden omdat het al in gebruik was)
Na een klachtenbrief is overeengekomen dat ik alsnog mijn geld krijg als ik het toestel terugstuur. Ik heb het toestel eind november 2004 aangetekend gestuurd en het is ontvangen.
Echter, sindsdien worden e-mails niet meer beantwoord en als ik ze al telefonisch te pakken krijg (de bereikbaarheid is inderdaad slecht) wordt ik afgescheept met "we zoeken het uit","we bellen terug", "we mailen je terug"
Kortom, knap waardeloos. Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in de welwillendheid van dit bedrijf om serieus werk te maken van mijn probleem en om de overeengekomen afspraak na te komen.
Ben benieuwd of er inderdaad nog meer gedupeerden zijn...
Re: GSMstunter
Heb in januari dit jaar abonnement afgesloten bij orange via gsmstunter met cash back. Heb het bedrag na 6 weken keurig op de rekening gestort gekregen. Niks mis mee.
Re: GSMstunter
Hallo, Wij hebben in het verleden 3 x een abb. afgesloten met dit bedrijf, altijd zeer goed behandeld, post kwam op de afgesproken dag en het abb. en telefoon nooit problemen mee gehad.
Geld altijd op de dag of nog voor de datum teruggekregen. Zeer tevreden waren we.
Geld altijd op de dag of nog voor de datum teruggekregen. Zeer tevreden waren we.
Re: GSMstunter
hallo ik heb een probleem met debitel :ik had via debitel een contract bij kpn 210 bel min voor €32,50 ik werd voor het eerst benaderd de donderdag voor dinsdag 26 oktober of ik wilde gaan bellen via vodafone 210 voor €19,00 ,ik wilde eerst via vrienden kijken of ik wel voldoende verbinding had ,dat was dus zo . ik ben dindag 26 oktober terug gebeld via debitel en heb accort gegeven en 2 dagen later kreeg ik een brief waar alles in stont ,er stont in de brief ook nog dat ik 6 maanden gratis waren ik wist dus niet beter dat ik 6 maanden geen aboneegeld hoefde te betalen als dat daar staat ,hier stont ook in dat ik binnen 10 dag mijn nieuwe sim kaart zou krijgen ,ik heb toe nog maals gebeld en er werd mij toen verteld dat ik na het weekeinde dit zou krijgen ,niet dus ik heb 2 dagen later weer gebeld en toen kreeg ik tehoren dat dit zeker 3tot 5 weken moest wachten ,ik zij dat ik op 26 oktober al accort was gegaan ,zei zijden dat kan niet ,ik heb toen een klacht ingedient en na 2 dagen kreeg ik weer bericht via de mail ,het was een misverstand en de fout zou worden hersteld sorry, ik vroeg hoelang dit zou gaan duren 5 dagen werd mij vertelde ,die zelfde dag kwam de post met hoebestaat het een nieuwe sim kaart maar die werd pas drie weken later op 26 november geactiveerd ,ik weer bellen men wist van niets ,dit kon niet volgens hun ,foutje voor de 2x sorry .maar ik moest niet moeilijk doen want ik ging toch minderbetalen bij vodafone .
op 14 december komt de nieuwe rekening en wat blijkt wel aboneegeld betalen ,ik weer bellen naar debitel ,maar meneer u heeft toch al korting u betaalt geen €32,50 en nu €19,00 dus u heeft weldegelijk korting ik zeg tegen die mevr maar het staat toch zwart op wit in de brief van 27 oktober hoe kan dat nu ,het had niet daar in mogen staan en ze kon niks voor me doen ,toen legde ik het nogmaals uit en toen zij die mevr dat er twee contracten waren ook nog een van toen ik voor de 2 de keer had gebeld ,ik vroeg toen of ik daar een copy van kon krijgen ,dat ging niet want ik had al een bevesteging van het gesprek van 26 oktober ,ik zei toen dat daar wel in stont dat ik 6 mnd gratis had ,ik vroeg toen aan die mevr of ze mij niet geloofde of soms een leugennaar was ,nee dat ook niet ,toen zei ze dat dit er niet in mocht staan en dat was het ik heb toen gezegt dat ik dit zou gaan door geven aan jullie ze zei dat geeft niks dat zegt men wel meer en dat gaf niks .
dit was mijn verhaal ik hoop dat u er iets mee kunt
groeten marco verhagen nachtegaalstraat 20 in nuth
op 14 december komt de nieuwe rekening en wat blijkt wel aboneegeld betalen ,ik weer bellen naar debitel ,maar meneer u heeft toch al korting u betaalt geen €32,50 en nu €19,00 dus u heeft weldegelijk korting ik zeg tegen die mevr maar het staat toch zwart op wit in de brief van 27 oktober hoe kan dat nu ,het had niet daar in mogen staan en ze kon niks voor me doen ,toen legde ik het nogmaals uit en toen zij die mevr dat er twee contracten waren ook nog een van toen ik voor de 2 de keer had gebeld ,ik vroeg toen of ik daar een copy van kon krijgen ,dat ging niet want ik had al een bevesteging van het gesprek van 26 oktober ,ik zei toen dat daar wel in stont dat ik 6 mnd gratis had ,ik vroeg toen aan die mevr of ze mij niet geloofde of soms een leugennaar was ,nee dat ook niet ,toen zei ze dat dit er niet in mocht staan en dat was het ik heb toen gezegt dat ik dit zou gaan door geven aan jullie ze zei dat geeft niks dat zegt men wel meer en dat gaf niks .
dit was mijn verhaal ik hoop dat u er iets mee kunt
groeten marco verhagen nachtegaalstraat 20 in nuth
Re: GSMstunter
Jeetje wat een verhaal. Kan je het misschien nogmaals typen, maar dan in helder nederlands, zonder allerlei taalfouten en met de juiste leestekens. Zie in de gehele lap tekst slechts 2 punten staan.
Daarbij de donderdag voor dinsdag 26 oktober is gewoon 21 oktober. Als je daar nu in al je zinnen is rekening mee houdt, dan wordt de tekst al een stuk korten.
succces
Daarbij de donderdag voor dinsdag 26 oktober is gewoon 21 oktober. Als je daar nu in al je zinnen is rekening mee houdt, dan wordt de tekst al een stuk korten.
succces
Re: GSMstunter
ik heb al een paar keer een abonnement bij gsmstunter gehad. Ze hebben tot nu toe alles keurig na 6-8 weken gestort op mijn rekening.
In mijn omgeving heeft iedereen dezelfde ervaring.
groetjes
In mijn omgeving heeft iedereen dezelfde ervaring.
groetjes
Re: GSMstunter
Ik had in juli een nokia telefoon met abonnement besteld daarover zijn geen klachten alles liep goed todat het pennetje van de telefoon waarmee je het moet opladen stuk ging, ik had het half september opgestuurd en toen kreeg ik een eerste mail dat ie ontvangen was en na een week of 3 een bericht dat ie weer terug was, maar de telefoon kwam maar niet, weer vele maile's gestuurd maar geen reactie meer, toen weer gebeld en toen werdt er gezegd dat ie nog niet binnen was ondanks de eerdere mail, toen belde ik na een week of twee weer en toen zeiden ze dat de telefoon wel terug was maar ze wachten nog op een reactie van mij over de kosten want het zou niet onder de garantie vallen ik zei dat het akkoord was en dat ik de kosten zou betalen, ze zouden het me toesturen met een acceptgiro erbij. Na een week nog steeds geen telefoon en de e-mails werden ook niet meer beantwoord, toen ik weer gebeld dat was inmiddels al 2 maanden later en toen zeiden ze weer dat ie nog bij nokia was, en ik zou het wel verkeerd begrepen hebben. dus ik na een week of 2 weer gebeld en toen zeiden ze dat ze weer in onderhandeling met nokia waren over de reaparatie kosten want hun vonden dat het wel onder garantie viel en nokia niet. en hoe lang het nog ging duren wisten ze niet.
En nu sinds 2 dagen heb ik mijn telefoon weer terug wel zonder acceptgiro en voorzover ik het kon zien is het rechtstreeks van nokia gekomen mijn telegoon is dus in totaal 3 maanden weggeweest dit vindt ik dus echt een hele slechte service ik heb ze hierover ook een klachtenbrief gestuurd maar nog steeds reactie van terug ontvang.
dus elke keer waneer je hun aan de lijn hebt hebben ze een ander verhaal voor je.
En nu sinds 2 dagen heb ik mijn telefoon weer terug wel zonder acceptgiro en voorzover ik het kon zien is het rechtstreeks van nokia gekomen mijn telegoon is dus in totaal 3 maanden weggeweest dit vindt ik dus echt een hele slechte service ik heb ze hierover ook een klachtenbrief gestuurd maar nog steeds reactie van terug ontvang.
dus elke keer waneer je hun aan de lijn hebt hebben ze een ander verhaal voor je.
Re: GSMstunter
Fijn dat er ook mensen zijn die wel goede ervaringen hebben met GSMstunter. Tot op heden heb ik echter én geen toestel meer én geen geld. Wat ik ook probeer: ik bel iedere dag op en steeds is hij er niet of in vergadering. Het bekende verstoppertje spelen dus.
De baas vertikt het om mij gewoon te woord te staan en ik krijg ook nog steeds geen geld (€ 420 - geen kattepis!). Terwijl hij dat toch echt beloofd heeft.
Dit gedrag zegt mij veel over de betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid van GSMstunter.
De baas vertikt het om mij gewoon te woord te staan en ik krijg ook nog steeds geen geld (€ 420 - geen kattepis!). Terwijl hij dat toch echt beloofd heeft.
Dit gedrag zegt mij veel over de betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid van GSMstunter.
Re: GSMstunter
Ook ik heb in augustus via gsm stunter een abonnement afgesloten met een belofte de abonnementsgelden terug gestort te krijgen. Tot op heden is niets ontvangen en op mailen wordt niet gereageerd. Inhoudelijk, zie ik in deze ook Debitel als zijnde verantwoordelijk en zal ik met beiden nooit meer zaken doen. Het geld wat afgeboekt is door Debitel zal ik laten storneren.
Re: GSMstunter
Hallo,
4 weken na de aanvraag hebben we wel een rekening van Debitel maar geen telefoon en dus ook geen belminuten.
Wat zijn mijn mogelijkheden om het contract alsnog te ontbinden?
Debitel schuift alle verantwoordelijkheden af naar GSMstunter maar zij beuren wel geld voor niet geleverde diensten.
GSMstunter is totaal onbereikbaar, telefoon ligt er gewoon langs en op fax en e-mail wordt niet gereageerd. Bij het laatste telefonische contact werd de schuld aan de hele wereld gegeven en ze zouden hun uiterste best doen en die zelfde dag nog contact opnemen ( nu een week terug ).
Wie kan mijn adviseren hoe ik onder dit contract uitkom want Debitel
schrijft gewoon geld af.
vast bedankt
4 weken na de aanvraag hebben we wel een rekening van Debitel maar geen telefoon en dus ook geen belminuten.
Wat zijn mijn mogelijkheden om het contract alsnog te ontbinden?
Debitel schuift alle verantwoordelijkheden af naar GSMstunter maar zij beuren wel geld voor niet geleverde diensten.
GSMstunter is totaal onbereikbaar, telefoon ligt er gewoon langs en op fax en e-mail wordt niet gereageerd. Bij het laatste telefonische contact werd de schuld aan de hele wereld gegeven en ze zouden hun uiterste best doen en die zelfde dag nog contact opnemen ( nu een week terug ).
Wie kan mijn adviseren hoe ik onder dit contract uitkom want Debitel
schrijft gewoon geld af.
vast bedankt
Re: GSMstunter
Debitel is hier niet de verantwoordelijke. Dat is GSMstunter.
Bij deze firma koop je immers de telefoon. Ik heb ook ooit op dergelijke websites gekeken, omdat deze er allemaal erg aantrekkelijk uitzien. In de kleine lettertjes staat alleen dat de websiteaanbieder, in dit geval GSMstunter, de verantwoordelijke is, en dat je daarom je niet tot debitel kunt richten.
Ik snap niet dat mensen nog steeds ingaan op deze goedkope aanbiedingen. Service hoef je immers niet te verwachten. En een telefoon blijkbaar ook niet.
Ik zou zeggen succes....
En nee dibitel bellen heeft echt geen zin. U bent zo stom geweest om via gsmstunter te kopen. Daar zit debitel echt niet mee. Ik zou zeggen volgende keer gewoon wat meer betalen, een andere telefoon kiezen of niet ingaan op die zeer aantrekkelijke cashbacks. En gewoon rechtstreeks bij Vodafone, KPN of T-mobile kopen. Immers nu moet je wel een heel rijtje door GSMstunter - Debitel - Werkelijke provider.
Bij deze firma koop je immers de telefoon. Ik heb ook ooit op dergelijke websites gekeken, omdat deze er allemaal erg aantrekkelijk uitzien. In de kleine lettertjes staat alleen dat de websiteaanbieder, in dit geval GSMstunter, de verantwoordelijke is, en dat je daarom je niet tot debitel kunt richten.
Ik snap niet dat mensen nog steeds ingaan op deze goedkope aanbiedingen. Service hoef je immers niet te verwachten. En een telefoon blijkbaar ook niet.
Ik zou zeggen succes....
En nee dibitel bellen heeft echt geen zin. U bent zo stom geweest om via gsmstunter te kopen. Daar zit debitel echt niet mee. Ik zou zeggen volgende keer gewoon wat meer betalen, een andere telefoon kiezen of niet ingaan op die zeer aantrekkelijke cashbacks. En gewoon rechtstreeks bij Vodafone, KPN of T-mobile kopen. Immers nu moet je wel een heel rijtje door GSMstunter - Debitel - Werkelijke provider.
Re: GSMstunter
Hallo,
los van het feit of het nu wel niet slim is zaken te doen met bedrijven als gsmstunter ( misschien een tip voor dit forrum om een zwarte lijst op te stellen ), blijf ik er bij dat ook Debitel blaam treft.
Als ik via een tussenpersoon een service van een bedrijf afneem blijft dat bedrijf verantwoordelijk voor die service. Debitel wast zijn handen in onschuld terwijl ze op de hoogte zijn van de praktijken die door gsmstunter, maar ook anderen, uitgeoefend worden.
Het zijn wel Debitel klanten die daardoor negatief worden behandeld.
los van het feit of het nu wel niet slim is zaken te doen met bedrijven als gsmstunter ( misschien een tip voor dit forrum om een zwarte lijst op te stellen ), blijf ik er bij dat ook Debitel blaam treft.
Als ik via een tussenpersoon een service van een bedrijf afneem blijft dat bedrijf verantwoordelijk voor die service. Debitel wast zijn handen in onschuld terwijl ze op de hoogte zijn van de praktijken die door gsmstunter, maar ook anderen, uitgeoefend worden.
Het zijn wel Debitel klanten die daardoor negatief worden behandeld.
Re: GSMstunter
Misschien wordt het tijd om GSMStunter eens te behandelen in een uitzending van Radar. In mijn geval wordt er gewoon niet betaald, terwijl dat wel zwart-op-wit in onze overeenkomst staat.
Daarnaast maakt het feit dat ze het - ondanks mijn mails,faxen en telefoontjes - vertikken om mij te woord te staan mij alleen maar vastberadenener hier iets aan te willen doen.
Het is toch te triest voor worden dat de directeur van een telecombedrijf op Internet niet eens even één telefoontje kan plegen of één mailtje kan sturen?
Wat kan ik nog meer doen voordat 't tot een rechtszaak moet komen?
MIJN ADVIES IS DUIDELIJK: DOE NOOIT (MEER) ZAKEN MET GSMSTUNTER!
Daarnaast maakt het feit dat ze het - ondanks mijn mails,faxen en telefoontjes - vertikken om mij te woord te staan mij alleen maar vastberadenener hier iets aan te willen doen.
Het is toch te triest voor worden dat de directeur van een telecombedrijf op Internet niet eens even één telefoontje kan plegen of één mailtje kan sturen?
Wat kan ik nog meer doen voordat 't tot een rechtszaak moet komen?
MIJN ADVIES IS DUIDELIJK: DOE NOOIT (MEER) ZAKEN MET GSMSTUNTER!
Re: GSMstunter
Je kan niet zeggen dat debitel verantwoordelijk is. GSMstunter koopt abonnementen op van Debitel. Hetzelfde doet Debitel weer bij KPN en Vodafone. Koop je bij KPN dan is deze verantwoordelijk. Koop je bij Debitel dan is niet langer KPN verantwoordelijk, maar Debitel en koop je bij GSMstunter dan is niet debitel en ook niet KPN verantwoordelijk, maar GSMstunter. Dit staat ook in de overeenkomst.
Je kan debitel dus niet de schuld geven, ze bieden immers hun dienst gewoon aan (belminuten) en brengen die standaard in rekening. Dat je van GSMstunter je toestell nog niet hebt ontvangen, is niet de fout van Debitel. GSMstunter kan net als ieder ander de abonnemten opkopen. Iedereen die zichzelf inschrijft bij de KvK kan dit doen.
Dus misschien juist een goed beeld voor Debitel. Het wordt immers maar weer eens duidelijk dat je gewoon rechtstreeks bij Debitel moet kopen.
En daarbij een zwarte lijst is wel interessant. Hoewel het beter is om gewoon dergelijke artikelen rechtstreeks bij de aanbieder te kopen of in een echte winkel.
Je kan debitel dus niet de schuld geven, ze bieden immers hun dienst gewoon aan (belminuten) en brengen die standaard in rekening. Dat je van GSMstunter je toestell nog niet hebt ontvangen, is niet de fout van Debitel. GSMstunter kan net als ieder ander de abonnemten opkopen. Iedereen die zichzelf inschrijft bij de KvK kan dit doen.
Dus misschien juist een goed beeld voor Debitel. Het wordt immers maar weer eens duidelijk dat je gewoon rechtstreeks bij Debitel moet kopen.
En daarbij een zwarte lijst is wel interessant. Hoewel het beter is om gewoon dergelijke artikelen rechtstreeks bij de aanbieder te kopen of in een echte winkel.
Re: GSMstunter
Hierbij wil ik reageren op gast (22 december 2004) om toch te kopen direct bij Vodafone of Debitel of Kpn of andere aanbieders of bij telefoonzaken.
Wat Gsmstunter doet en ook bijvoorbeeld Gsmweb, is de premie die tussenpersonen krijgen voor een nieuwe klant bij de provider gedeeltelijk te retourneren aan de klant.
De eigen winkels van de providers en de andere telefoonshops steken dus al dat geld in eigen zak.
Gsmstunter en andere internetaanbieders van gsm en simkaarten verdienen hier uiteraard nog aan.
Ik heb 2 keer al besteld via gsmstunter en geen problemen gehad, 2e keer zelfs een abonnement afgesloten met teruggave abonnementskosten en ook nog gratis tv ter waarde van ongeveer 150 euro voor 12,50 verzendkosten, hetgeen billijk is.
Dus TV van 55 cm doorsnee beeldbuis voor 12,50.
Ik denk dat keuze snel gemaakt is waar je de nieuwe gsm of simkaart besteld.
Er zijn genoeg interaanbieders te vinden voor simkaarten en gsm waar de prijzen stukken goedkoper liggen dan in reguliere winkels.
Aan u de keus.
[/b]
Wat Gsmstunter doet en ook bijvoorbeeld Gsmweb, is de premie die tussenpersonen krijgen voor een nieuwe klant bij de provider gedeeltelijk te retourneren aan de klant.
De eigen winkels van de providers en de andere telefoonshops steken dus al dat geld in eigen zak.
Gsmstunter en andere internetaanbieders van gsm en simkaarten verdienen hier uiteraard nog aan.
Ik heb 2 keer al besteld via gsmstunter en geen problemen gehad, 2e keer zelfs een abonnement afgesloten met teruggave abonnementskosten en ook nog gratis tv ter waarde van ongeveer 150 euro voor 12,50 verzendkosten, hetgeen billijk is.
Dus TV van 55 cm doorsnee beeldbuis voor 12,50.
Ik denk dat keuze snel gemaakt is waar je de nieuwe gsm of simkaart besteld.
Er zijn genoeg interaanbieders te vinden voor simkaarten en gsm waar de prijzen stukken goedkoper liggen dan in reguliere winkels.
Aan u de keus.
[/b]
Re: GSMstunter
ik heb ook een goed ervaring met GSM-stunter; prima bedrijf. In juni een leuk samsung toestelletje met abo besteld. Dankzij de cashback-actie betaal ik slechts 4 euro per maand (all-in).
Het enige wat misging is een waardecheck van vodafone. Deze heb ik keurig opgestuurd maar het geld moet ik nog krijgen (75 euro!!).
Ik heb hier inmiddels drie keer over gebeld maar iedere keer een andere smoes. Nu hebben ze toegezegd het geld binnen 6 (!) weken te storten. Maar dit is natuurlijk geen fout van GSM-stunter maar van vodafone.
Het enige wat misging is een waardecheck van vodafone. Deze heb ik keurig opgestuurd maar het geld moet ik nog krijgen (75 euro!!).
Ik heb hier inmiddels drie keer over gebeld maar iedere keer een andere smoes. Nu hebben ze toegezegd het geld binnen 6 (!) weken te storten. Maar dit is natuurlijk geen fout van GSM-stunter maar van vodafone.