@home verdient lekker aan storingen!
Geplaatst: 16 dec 2004 17:32
Vorige week was er een storing bij at home waardoor internetten niet mogelijk was. Na een aantal dagen (zaterdag)stond in de krant dat de meeste stortingen verholpen waren. Op die zaterdag kon ik geen verbinding meer maken. Ik heb naar de storingsdienst van at home geprobeerd te bellen, maar een telefoonstem heeft mij wel 20 minuten verteld dat ik <een ogenblikje geduld> moest hebben! Die zondag heb ik weer gebeld naar hun en nu heb ik volgehouden en inderdaad; na een half uur kreeg ik iemand aan de lijn. Men vond het allemaal erg vervelend en de storing zou diezelfde avond verholpen zijn!
Afijn...de dag erop wéér geen verbinding mogelijk met internet en daarom maar wéér gebeld en ná een 25 minuten vertelde een allervriendelijkst persoon dat er hard gewerkt werd om alle storingen te verhelpen.
Kortom...ik heb ongeveer één uur een duur "betaal"nummer moeten bellen om een storing van hun te laten verhelpen!
Mijn klacht is niet dat ik geen verbinding kon krijgen met het internet, dit kan voorkomen, maar dat zij mij tot drie maal toe rond een kwartier/ half uur <aan het lijntje> houden en nota bene mij ook nog voor die kosten op laat draaien.
Is daar nu niets tegen te doen????????
Afijn...de dag erop wéér geen verbinding mogelijk met internet en daarom maar wéér gebeld en ná een 25 minuten vertelde een allervriendelijkst persoon dat er hard gewerkt werd om alle storingen te verhelpen.
Kortom...ik heb ongeveer één uur een duur "betaal"nummer moeten bellen om een storing van hun te laten verhelpen!
Mijn klacht is niet dat ik geen verbinding kon krijgen met het internet, dit kan voorkomen, maar dat zij mij tot drie maal toe rond een kwartier/ half uur <aan het lijntje> houden en nota bene mij ook nog voor die kosten op laat draaien.
Is daar nu niets tegen te doen????????