service huishoudelijke apparatuur gekocht bij Wehkamp
Geplaatst: 17 dec 2004 15:39
Wij kochten in mei 2004 onze tweede Philips Senseo via postorderbedrijf Wehkamp. In oktober jl. ging het apparaat rare kuren krijgen en tot slot nog maar halve houveelheden koffie geven. Wij netjes naar Wehkamp gebeld en omdat er een jaar garantie opzat stelde zij voor de machine te komen halen. 11 november werd apparaat opgehaald nadat wij met veel moeite alles zorgvuldig ingepakt hadden.
Na drie weken nog niets gehoord en maar eens gebeld, was druk geweest was het antwoord maar het apparaat zou spoedig retour ontvangen worden. Op 6 december kregen wij het terug en dachten een lekker kopje koffie te gaan zetten. Nee hoor, het apparaat vertoonde nog steeds kuren en met inschakeling van twee kopjes werden twee halve gegeven en maakte de machine een ongekend geluid.
E-mail naar klantendienst gestuurd en na drie dagen nog maar eens, geen gehoor. Lange brief naar Wehkamp afd. klachten met daarin het voorstel om Senseo terug te nemen en tegen bijbetaling koffiezetter van gelijke soort van ander merk voorgesteld, nl de Bosch Gustino. Wij waren het na twee Senseo apparaten wel zat en hadden geen zin om het apparaat elke keer een maand te moeten missen voor reparatie (??). Vertrouwen in Senseo is weg.
Ja, na bijna twee weken reactie dmv brief. Wij zouden apparaat gekocht hebben dat niet goed was, had klantenservice onze mails en vrieven wel goed gelezen? of het maar op wilde sturen en het moest goed verpakt worden. Meteen klantenservice gebeld en situatie nog eens mondeling uitgelegd, volgens vriendelijke dame zou omruiling met bijbetaling voor apparaat van ander merk geen probleem moeten zijn. Wij hebben alles opgestuurd, incl alle voorgaande correspondenties, en wachten nog steeds. Wehkamp, wij kopen toch een apparaat om te gebruiken en niet om heen en weer te sturen Wat kunnen wij doen?
Na drie weken nog niets gehoord en maar eens gebeld, was druk geweest was het antwoord maar het apparaat zou spoedig retour ontvangen worden. Op 6 december kregen wij het terug en dachten een lekker kopje koffie te gaan zetten. Nee hoor, het apparaat vertoonde nog steeds kuren en met inschakeling van twee kopjes werden twee halve gegeven en maakte de machine een ongekend geluid.
E-mail naar klantendienst gestuurd en na drie dagen nog maar eens, geen gehoor. Lange brief naar Wehkamp afd. klachten met daarin het voorstel om Senseo terug te nemen en tegen bijbetaling koffiezetter van gelijke soort van ander merk voorgesteld, nl de Bosch Gustino. Wij waren het na twee Senseo apparaten wel zat en hadden geen zin om het apparaat elke keer een maand te moeten missen voor reparatie (??). Vertrouwen in Senseo is weg.
Ja, na bijna twee weken reactie dmv brief. Wij zouden apparaat gekocht hebben dat niet goed was, had klantenservice onze mails en vrieven wel goed gelezen? of het maar op wilde sturen en het moest goed verpakt worden. Meteen klantenservice gebeld en situatie nog eens mondeling uitgelegd, volgens vriendelijke dame zou omruiling met bijbetaling voor apparaat van ander merk geen probleem moeten zijn. Wij hebben alles opgestuurd, incl alle voorgaande correspondenties, en wachten nog steeds. Wehkamp, wij kopen toch een apparaat om te gebruiken en niet om heen en weer te sturen Wat kunnen wij doen?