LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Generalplaza-dreiging?
Generalplaza-dreiging?
Weet iemand of 'n webmaster van 'n geflopte website (in dit geval generalplaza) hier op Radarforum mag dreigen met openbaar maken van privacy-gegevens omdat er o.a. kritiek op hem is gegeven, ontdekt is dat hij zelf onder verschillende namen nep-berichten heeft geplaatst, etc.??
Re: Generalplaza-dreiging?
Nou, dan even een anrwoord op je vraag, mag dit?. Nee, natuurlijk mag dit NIET.
Dreigen met openbaar maken van privégegevens mag dus niet!
We kunnen dus gerust stellen dat die webmaster geen goede webmaster is.
Een goede website bouwen én "houwen" is iets wat je aan anderen moet overlaten wanneer je die kunst niet machtig bent.
Geen wonder dat die website generalplaza ook geflopt is.
We kunnen dus gerust stellen dat die webmaster geen goede webmaster is.
Een goede website bouwen én "houwen" is iets wat je aan anderen moet overlaten wanneer je die kunst niet machtig bent.
Geen wonder dat die website generalplaza ook geflopt is.
Bestaat die niet meer dan? Och, en ik kwam altijd zo graag in het stamcafè!
Kijk maar uit. Een stamcafe waar je misschien wel door de "gastheer" afgeluisterd werd!! Dat pas wel bij zo'n "webmaster".
Ja maar, als het toch niet meer bestaat, hoef ik NU niet meer uit te kijken daarvoor!
Dat is ook weer waar gast.
Maar wat is jouw mening dan inzake dit?
Wat vind jij van zo'n webmaster?
Maar wat is jouw mening dan inzake dit?
Wat vind jij van zo'n webmaster?
Nou, mijn mening is natuurlijk, dat dit niet mag en niet kan. Zo ga je niet met mensen om! Dan hoef je eigen geen webmaster te noemen, maar meer MONA.
Ik vind het behoorlijk onbeschoft van zo'n webmaster. Ik heb ergens gelezen dat ie anderen beschuldigt voor het floppen van z'n website generalplaza en dat hij onder verschillende namen nepreacties heeft geplaatste maar vooral zelf reacties uit heeft gelokt. Om vervolgens hier op het forum zijn beklag te doen en de gedragsregels van Radar aan zijn laars lapt. Nou ja zeg!! Op zijn eigen website anderen op aanspreken en zelf hier precies hetzelfde te doen, maar vooral dat wat anderen hem "aangedaan"hebben hier op het forum ventileren. Zoiets noemen ze toch hypocriet? Of is het een tikkeltje gestoord?
Nou, ik vind het van allebei wel een beetje wat! De rest is bekend! En anders heb jij het weer even goed weer gegeven hier!
gefrustreerde gasten moeten onmiddelijk van deze forum verwijderd worden.
Ja, zo is dat. Zij kunnen zich het best aanmelden bij Generalplaza en webmaster"Wilma". Kunnen ze hun frustratie,s kwijt!
Geplaatst op 19 Dec 2004 17:23 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, zo is dat. Zij kunnen zich het best aanmelden bij Generalplaza en webmaster"Wilma". Kunnen ze hun frustratie,s kwijt!
je kan ze ook de hand reiken voor vriendschap.
het is bijna kerst, vrede op aarde, weet je wel.
Okè, daar ben ik het helemaal mee eens. Vrede en we hebben het er niet meer over! Verleden tijd!
Topic kan gesloten worden. Prettige feestdagen
Topic kan gesloten worden. Prettige feestdagen
Als "wilma" ook maar die goede bedoelingen nastreeft....maar daar ben ik niet zo zeker van.