Pagina 1 van 1

TPG post verdwenen pakketje

Geplaatst: 19 dec 2004 11:42
door Snelvis
TPG post neemt geen verantwoordelijkheid voor pakketjes.
Ik ben een pakketje kwijt ben meerdere malen gaan bellen naar ze, en ze zeggen pakketje is afgeleverd.

Ze hebben een track en trace systeem die je als consument ook kan gebruiken. Daar staat in mijn geval als laatste dat het in Nieuw-buinen distributie ligt en daarna staat er afgeleverd aan de ontvanger.

Helaas heb niks ontvangen en geen papiertje in de bus gekregen. Na contact met de afzender, heeft diegene dus een onderzoek laten instellen.
Diegene mailde mij dat ze gewoon beweren pakketje is afgeleverd.

Toen ben ik zelf verder gaan bellen met de TPG. na meer dan 10 maal bellen met steeds hetzelfde verhaal en antwoordt terug, kreeg ik iemand aan de lijn die melde stuur een brief naar TPG district Assen. Zogezegd zo gedaan. Kreeg na 2 maanden pas reactie (pakketje inmiddels 4 maanden weg) met de excuses dat het zolang duurde voordat ze antwoorden.

Ik goede hoop, maar helaas omat ik niet een aanvullende dienst heb gedaan (althans de afzender) zijn ze niet verantoordelijk voor het verdwenen pakketje.

Ze willen dus dat je extra geld uitgeeft aan versturen omdat dan de afzender dus een kleine vergoeden (zo staat het in de brief) kan krijgen als het pakketje kwijtraakt.

Iemand nog een idee wat ik nog kan doen om enige genoegdoening te krijgen ?
Nu heb ik geen pakketje en het geld is weg.

Re: TPG post verdwenen pakketje

Geplaatst: 19 dec 2004 12:01
door Aaltje
Beste Snelvis.

Kijk even hierboven bij "zoeken"en toets dan TPG Post in. Daar staan ook items over dergelijke zaken.

Re: TPG post verdwenen pakketje

Geplaatst: 20 dec 2004 05:59
door EX-Tpg

Re: TPG post verdwenen pakketje

Geplaatst: 20 dec 2004 11:18
door Radar
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie