Citytrip naar Rome
Geplaatst: 20 dec 2004 15:14
verzonden naar Peter Langhout Reizen:
Geachte Mevrouw,
Vanmorgen heb ik via de site van Peter Langhout het onderstaande geschreven en verzonden per mail.
Mag ik vernemen of deze in behandeling is genomen.
Betreft:
Boekingsnummer 1007047
Citytrip Rome 16-12-2004 t.m. 19-12-2004
t.n.v...................
E-mail: [email protected]
Wij zijn zojuist teruggekeerd van een citytrip naar Rome. Op zich een fijne korte trip geweest. Echter, ik wil de enquette niet invullen, maar U wel deze mail sturen, en ik denk ook namens enkele andere reizigers, die middels U geboekt hebben.
Het betreft het hotel! Niet het hotel op zich, best leuk een oud hotel in een oude stad, maar:
we moesten vragen om bekers (in doucheruimte) en de AB van de TV. Dat op zich is niet zo'n probleem. Maar op de eenpersoonskamer van mijn moeder (83 jaar!!!!!) was het bed opgemaakt met vuile was van de vorige gast, met een tweetal bloedvlekken er op. Vanwege de ouderdom durfde mijn moeder niets te zeggen, wij hoorden dat pas de volgende ochtend! SCHANDE toch!
Het ontbijt was in een woord gezegd schandalig. Mede reizigers zijn gewoon weggelopen en hebben daar ook niet meer gegeten. Er staat een koffieautomaat , welke de naam automaat beslist niet meer mag dragen. Geen knop was heel en de koffie die er uit kwam kon regelrecht het riool in. Was echt niet te drinken. Alleen concentraat! De kadetjes (vijf stuks !!!! voor drie personen) waren goed, het beleg was er niet, alhoewel een plastick bakje met (echtwaar) 1 soort jam en dat was het, drie ochtenden lang. Na een vraag kregen we een tweede soort jam er gelukkig bij...nou ja jam, het was meer een sapje met een smaakje. De tweede dag weer 1 soort jam.......De thee werd om 07.00 uur in een kannetje gedaan, zonder deksel en bleef daar staan, dus op het moment dat we kwamen omstreeks 8.00 uur was het lauw en zelfs koud. Om de suiker moesten we vragen. Bij het inchecken moest iedere gast zijn pas of id-kaart inleveren en na gevraag kregen we die pas de volgende dag terug. Dat mag nog niet eens!!!!!! We moesten wel.
Papier en karton geplakt op de ramen in de eetzaal, een wat oudere vrouw(van het hotel) op een stoel zat in de entree van de bar, waar je haast niet omeen kon, onze hotelkamer had vieze muren, die van mijn moeder niet; ga zo maar door .......
We hebben veel geld betaald voor een trip waarbij je in wezen twee dagen in Rome bent (want donderdag kom je pas om 20.15 uur aan in het hotel en zondag moet je al om 08.00 uur de metro in en de trein nemen naar het vliegveld). Maar daar klaag ik niet over, dat had ik kunnen weten. Echter de citytrip, welke wij in de zomermaanden via U naar Barcelona gemaakt hebben, was stukken goedkoper, met een goed hotel met een goed ontbijt en met eigenlijk 4 hele dagen in Barcelona, Ook onze eerdere reizen naar Duitsland en Parijs waren goed te noemen............
en dan nu dit.....helaas....................Wij zijn een beetje teleurgesteld, ook vanwege het feit, dat we de reisbescheiden pas een dag voor de reis ontvingen. We hebben wel drie keer gebeld en een paar mailtjes gezonden.
Ook een stel reizigers , die bij ons in het hotel zaten en deze trip via U hadden geregeld klaagden hierover....ooki zij hadden gebeld.
Kortom, U merkt dat ik een beetje teleurgesteld ben in Uw reisorganisatie....reden waarom ik U verzoek om mij per omgaande te reageren, met name ben ik boos over het feit dat er met bloedbevlekte lakens lagen op het bed van mijn 83-jarige moeder. U blijft verantwoordelijk voor het door U geboden product en de prijskwaliteitsverhouding vind ik in dit geval echt niet in orde.
Ik hoor graag van U per omgaande mail,
Geachte Mevrouw,
Vanmorgen heb ik via de site van Peter Langhout het onderstaande geschreven en verzonden per mail.
Mag ik vernemen of deze in behandeling is genomen.
Betreft:
Boekingsnummer 1007047
Citytrip Rome 16-12-2004 t.m. 19-12-2004
t.n.v...................
E-mail: [email protected]
Wij zijn zojuist teruggekeerd van een citytrip naar Rome. Op zich een fijne korte trip geweest. Echter, ik wil de enquette niet invullen, maar U wel deze mail sturen, en ik denk ook namens enkele andere reizigers, die middels U geboekt hebben.
Het betreft het hotel! Niet het hotel op zich, best leuk een oud hotel in een oude stad, maar:
we moesten vragen om bekers (in doucheruimte) en de AB van de TV. Dat op zich is niet zo'n probleem. Maar op de eenpersoonskamer van mijn moeder (83 jaar!!!!!) was het bed opgemaakt met vuile was van de vorige gast, met een tweetal bloedvlekken er op. Vanwege de ouderdom durfde mijn moeder niets te zeggen, wij hoorden dat pas de volgende ochtend! SCHANDE toch!
Het ontbijt was in een woord gezegd schandalig. Mede reizigers zijn gewoon weggelopen en hebben daar ook niet meer gegeten. Er staat een koffieautomaat , welke de naam automaat beslist niet meer mag dragen. Geen knop was heel en de koffie die er uit kwam kon regelrecht het riool in. Was echt niet te drinken. Alleen concentraat! De kadetjes (vijf stuks !!!! voor drie personen) waren goed, het beleg was er niet, alhoewel een plastick bakje met (echtwaar) 1 soort jam en dat was het, drie ochtenden lang. Na een vraag kregen we een tweede soort jam er gelukkig bij...nou ja jam, het was meer een sapje met een smaakje. De tweede dag weer 1 soort jam.......De thee werd om 07.00 uur in een kannetje gedaan, zonder deksel en bleef daar staan, dus op het moment dat we kwamen omstreeks 8.00 uur was het lauw en zelfs koud. Om de suiker moesten we vragen. Bij het inchecken moest iedere gast zijn pas of id-kaart inleveren en na gevraag kregen we die pas de volgende dag terug. Dat mag nog niet eens!!!!!! We moesten wel.
Papier en karton geplakt op de ramen in de eetzaal, een wat oudere vrouw(van het hotel) op een stoel zat in de entree van de bar, waar je haast niet omeen kon, onze hotelkamer had vieze muren, die van mijn moeder niet; ga zo maar door .......
We hebben veel geld betaald voor een trip waarbij je in wezen twee dagen in Rome bent (want donderdag kom je pas om 20.15 uur aan in het hotel en zondag moet je al om 08.00 uur de metro in en de trein nemen naar het vliegveld). Maar daar klaag ik niet over, dat had ik kunnen weten. Echter de citytrip, welke wij in de zomermaanden via U naar Barcelona gemaakt hebben, was stukken goedkoper, met een goed hotel met een goed ontbijt en met eigenlijk 4 hele dagen in Barcelona, Ook onze eerdere reizen naar Duitsland en Parijs waren goed te noemen............
en dan nu dit.....helaas....................Wij zijn een beetje teleurgesteld, ook vanwege het feit, dat we de reisbescheiden pas een dag voor de reis ontvingen. We hebben wel drie keer gebeld en een paar mailtjes gezonden.
Ook een stel reizigers , die bij ons in het hotel zaten en deze trip via U hadden geregeld klaagden hierover....ooki zij hadden gebeld.
Kortom, U merkt dat ik een beetje teleurgesteld ben in Uw reisorganisatie....reden waarom ik U verzoek om mij per omgaande te reageren, met name ben ik boos over het feit dat er met bloedbevlekte lakens lagen op het bed van mijn 83-jarige moeder. U blijft verantwoordelijk voor het door U geboden product en de prijskwaliteitsverhouding vind ik in dit geval echt niet in orde.
Ik hoor graag van U per omgaande mail,