Zitland
Geplaatst: 20 dec 2004 16:52
Boos.
Deze Brief naar aanleiding van de nalatigheid en de slechte service, waar we heel veel ergernis van hebben ondervonden en nog steeds hebben.
Wat jullie blijkbaar normaal vinden is dat de klanten overal zelf achteraan moeten lopen.
Voor al die keren dat het nodig was heb ik zelf nog moeten bellen en mijn man is daarvoor
ook een aantal keren in de winkel geweest.
Liggen jullie al die klachten naast jullie neer ?
Ik dacht dat een tevreden klant zorgt voor meer klanten nu ik kan wel vertellen dat wij dus in het geheel niet tevreden zijn.
De service is ons ontzettend tegen gevallen.
Ja als we op 2 augustus de winkel binnenlopen dan is het allemaal in orde,
Want verkopen doen we natuurlijk graag.. Koffie Mevrouw, Mijnheer?.. ja lekker.
En een aanbetaling mevrouw,mijnheer? .. nou eigenlijk liever niet !!!
ja Mevrouw,Mijnheer maar.... dan valt er misschien wat meer te regelen omdat we ook alles in 1 keer kopen krijgen we wat korting.
Nou vooruit dan maar een aanbetaling (dat doe ik dus nooit en nooit meer)
9 weken later dan is afgesproken komen dan nu eindelijk de laatste restjes van de meubels binnen gelukkig nog net voor de kerst.
Mijn verjaardag (1 dec) die ik wilde koppelen aan een open dag was dus daardoor al verpest en heb ik afgezegd.
Blijkbaar hebben jullie zo ontzettend veel klachten dat jullie het niet aankunnen.
Dat een klacht niet gelijk afgehandeld kan worden snap ik ook wel, maar ik vind het schandalig dat je alleen al voor telefoontje een week zit te wachten.
Waardoor ik dan zelf maar weer bel omdat jullie dat gewoon niet doen.
Als ik dan door de telefoon te horen krijgt dat dat normaal is. Sorry hoor dan ik kan ik u gelijk vertellen dat dat dus echt niet zo is.
Omdat we dat bij anderen zaak niet hebben ondervonden waar we onze slaapkamermeubels hebben gekocht en waarbij een kras zat op een van de nachtkastjes.
De klacht werd na één telefoontje gelijk in behandeling genomen.
Binnen 2 weken was het in orde. Kijk zo hoort het.
Ik zal even omschrijven hoe dat bij jullie is gegaan
Plus minus 12 weken levertijd gaven jullie op de meubels.
Week 13...We horen niets (ach ja dat kan)
Week 14...Nog niets,Goh duurt toch wat langer dan we dachten, jammer dus we bellen even
Antwoord: Volgende week mevrouw verwachten we de meubels
Week 15...Niets vrijdagmiddag toch maar even een belletke dus (nee mevrouw nog niets)
Week 16...(vrijdagmiddag een telefoontje de eerste van jullie kant) he he daar is dan eindelijk de bank en de salontafel. 4 weken later
De rest is er nog niet maar wilt u dat we dit alvast bezorgen ? Ja natuurlijk.
Zaterdag word de bank bezorgd.... alleen blijkt het dan een verkeerde bank te zijn.
Verkeerd model,verkeerd geleverd,verkeerd besteld, geen idee het was in ieder geval niet de goede bank. Ja en wat nu ?
Tja de bank was ook mooi, de kleur is wel goed, dan je kan zeggen sorry die hoef ik niet neem hem waar meer mee en bestel de goede maar,
Weer 15/16 weken wachten? Hadden we dat maar gedaan achteraf.
Maar goed, dus we gaan akkoord met de verkeerde bank met een korting van 150 euro.
Maar dan , de bank blijkt niet goed te zijn. De hoek is niet goed, de poot staat 2 cm van de grond en de lijnen lopen niet gelijk door , de pennen schieten er telkens uit.
Getverderrie dat hebben wij weer. Maandag gelijk maar bellen.
Ik bel maandag en vertel over de klacht. Antwoord: We bellen terug voor een afspraak Mevrouw zodat er iemand langs komt om te kijken wat er aan te doen valt.
Ik vind dat al een beetje raar dat kan je ook gelijk regelen lijkt mij.
Maar goed.
Maandag niets meer gehoord.
Dinsdag geen telefoontje?
Woensdag zal ik dan zelf maar bellen dan... Antwoord: Ja mevrouw ik kan daar nog niets over zeggen het is pas woensdag zo snel gaat dat niet ??? Ik denk op mijn beurt een afspraak maken om een bank te komen bekijken dat hoeft toch niet zolang te duren.
Maar goed, en de rest van de meubels ? Verwachten we deze week nog mevrouw. Okeeeeeeeee
Donderdag geen telefoon
Vrijdag geen telefoon de week is voorbij.
Maandag nog geen telefoon aan het einde van de dag bel ik dan toch zelf maar weer.
Nu komen we iets verder en we maken een afspraak er komt iemand kijken of de bank gerepareerd kan worden. (waarvan ik dus al mijn twijfels over hebt) een nieuwe bank en dan al gelijk in de reparatie.
Maar volgens de regels zijn we verplicht 1 reparatie toe te laten.
Goed wanneer komt u ?
Volgende week maandag mevrouw komen we de bank ophalen... Huhhhh over een week pas? Ja mevrouw, we hebben het druk.
Het zal wel denk ik dan teveel klachten misschien.
Maar goed.
Maandag, er komt een jongenman kijken. Mevrouw daar kan ik nu niets aan doen (ja dat wist ik al) We bellen u op voor een afspraak dat hij bij u opgehaald kan worden voor een reparatie.
Dinsdag geen telefoon
Woensdag geen telefoon
Donderdag geen telefoon grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Vrijdag geen telefoon aan het einde van de dag bel ik zelf dus
En ja hoor dan kan het wel, we maken een afspraak en halen de bank bij u op. Waneer? Vvolgende week zaterdag..
En die andere meubels? Die verwachten we volgende week binnen te krijgen Mevrouw .
Natuurlijk!
Let op dan zijn we dus al 4 weken verder.
Zaterdag gaat mijn man maar eens naar de winkel hij is boos om de gang van zaken. Hij zegt als ik mijn klanten zo lang laten wachten en de zaken zo afhandel dan gaan ze naar een ander. De bank word opgehaald maandag en vrijdag krijgen we telefoon mevrouw Uw bank is gemaakt en mevrouw uw stoelen zijn ook binnen we komen ze morgen brengen
Dat is fijn en de rest van de meubels dan? Die verwachten we volgende week Mevrouw (had ik dat al niet eerder gehoord?)
Zaterdag komt de bank terug en de 4 eetkamerstoelen gelukkig die zijn goed
maar Dan de bank? Op dezelfde plek zijn ipv de pennen die erin zaten een ander ophangsyteem aangebracht maar de klacht blijft hetzelfde. En er is verder niets aan gedaan
De poot staat van de grond af de lijnen lopen nog steeds niet recht en daarbij zie ik later dat er ook nog eens een kleine beschadiging op de achterkant van de hoek zit en gelijk zie ik ook dat van de tweezitter het leer wel erg strak zit en dat de punt er bijna uitsteekt.
(een vloek) En mijn man gaat direct naar de winkel boos. Komt terug er was afgesproken in de winkel dat er dinsdag of woensdag gebeld zou worden voor een afspraak.
De hele week geen telefoon gehad ik heb expres maar gewacht wat jullie zouden bellen.
Niets en ook de rest van de meubels ook niet. Bah wat een #$%$ zaak denk ik dan.
Maandagmorgen, ik ben boos en bel maar weer eens gelijk naar de klachtenlijn niemand neemt op en ik krijg een antwoordapparaat dat er momenteel niemand aanwezig is
er kan ook niets worden ingesproken. Nou dat is lekker, ik bel dan maar naar de winkel nee mevrouw U moet dat telefoonnummer bellen.
Ja die nemen niet op. Antwoord: Hij loopt daar helemaal alleen probeert u het morgen nog maar eens. grrrrrrrrrrr
Ik verzet er mijn werk speciaal voor want ik begin zo onderhand wel heel erg moe te worden.
Dinsdag precies hetzelfde niemand neemt op.
Ja kom nou dat pik ik niet hoor Wat is dit nou voor gekkigheid je praat niet over 10 euro
Dus maar weer de andere kant bellen. Antwoord: ja mevrouw hij loopt daar alleen dus dan word er maar een antwoordapparaat op gezet ?????
Goh dat is ook een service. Probeert u vanmiddag maar weer eens ??????
Toen had ik het helemaal gehad. Mijn Antwoord "Ik probeer niets meer, bellen jullie zelf maar" en hoe zit het met de rest van de meubels ????
Die komen deze week binnen mevrouw.... ja dat zal wel dat heb ik vaker gehoord.
Dinsdag aan het einde van de middag belt de jongen voor een afspraak en ik ben nog zo boos dat ik niet eens meer vriendelijk kan zijn.
Ja is goed, wanneer komt u volgende week maandag Mevrouw.
Wel ja we zijn het onderhand wel gewend dus we wachten het maar weer af.
Donderdag telefoon ...Mevrouw U meubels zijn binnen, Ik kan niet eens meer blij reageren.. ik zie dat er maandag een afspraak staat voor een bank.
Ja dat klopt die is niet goed, zullen we dan maar gelijk die dag de meubels bezorgen.
Ja hoor en de schadevergoeding want dat was tijdens één van de telefoontjes al een keer besproken.
Ja Mevrouw daarvoor moet even aan de andere kant voor wezen als U die even belt want daar ga ik niet over...
ja hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr natuurlijk je zal de klanten eens tegemoet komen.
Kijk zo kan het bijvoorbeeld ook. Mevrouw ik ga even bellen en dan zorg ik dat u vandaag nog terug word gebeld. Dat is pas service.
Maar goed vrijdag bel ik zelf maar op om te vragen hoe dat zit voor een eventuele schadevergoeding.
Geen idee wie ik aan de telefoon had maar de hele toon beviel me niet.
Tsja wat zal ik daar nu van zeggen Mevrouw... als ik er nu eens een gratis fietsje bij doe.
ik blijf vriendelijk maar wat ik dacht was dit (pleur op met je fiets die jullie aanbieden bij de bankstellen als aktie die kosten jullie niets)
Nee Mijnheer ik hoef dus geen fiets
En als ik nu de bezorgkosten eraf haal.
Bezorgkosten ??????????????????????????????????????????????????????? dat moet er nog eens bijkomen daar was nooit geen sprake van geweest.
En toen werd ik pas echt nijdig.
Nou we gaan lekker chinezen zoals mijnheer zegt van die 50 euro schadevergoeding waar ik dus erg blij mee moet zijn geloof ik. knap als je dat red met een gezin met 2 kinderen dat word dus een vette hap.
Ik vraag me af wat er gebeurd als ik dit mailtje nu ook eens naar Kassa stuurt.
Van de week had ik mijn vriendin hier op bezoek. die de bank zag... Haar reactie was dus daar hoef ik niet heen te gaan voor mijn meubels. Nee doe dat maar niet.
Tip 1: bel je klanten eens op als de levertijd langer duurt dan normaal en scheep ze niet af met van die antwoorden die je niet na kan komen.
Tip 2: een telefoontje voor een afspraak te maken kan in principe gelijk of de andere dag.
het is het gevoel dat je naar de klanten geeft dat er aan gewerkt wordt en niet dat je klacht op de grote hoop komt te liggen.
Dat was dus even mijn verhaal. Het lucht een beetje op ik hoop dat as. maandag de meubels wel goed zijn
De bank ik ben er niet meer blij mee. ik was een eenmalige reparatie verplicht die is dus al gebeurd.
ik ga van het weekend eens navragen wat mijn rechten zijn verder als klant want hij is beschadigd (een kleine beschadiging maar het zit er toch)
Je praat niet over een bedrag van een paar euro, het kost een hoop geld, geld waar we hard voor moeten werken.
We accepteren dit dus niet
En we willen de bank omruilen voor de bank die we dus wel besteld hebben, het goede model dus zonder enige bijbetaling
Deze bank mag je laten staan tot dat ik de goede heb ontvangen.
ik wou dit hier even plaatsen na dat ik vandaag de rest van meubels heb mogen ontvangen.
Heel leuk je denkt te kopen in een goeie meubelzakk die vervolgens doodleuk 2 bouwpakketjes neerzet
zelfmontage ??????
Ik wist hier nergens van staat niet op de bon na wat heen en weer gebel de reactie van populiers sinds twee weken zitland
WE BELLEN U MORGEN TERUG
Deze Brief naar aanleiding van de nalatigheid en de slechte service, waar we heel veel ergernis van hebben ondervonden en nog steeds hebben.
Wat jullie blijkbaar normaal vinden is dat de klanten overal zelf achteraan moeten lopen.
Voor al die keren dat het nodig was heb ik zelf nog moeten bellen en mijn man is daarvoor
ook een aantal keren in de winkel geweest.
Liggen jullie al die klachten naast jullie neer ?
Ik dacht dat een tevreden klant zorgt voor meer klanten nu ik kan wel vertellen dat wij dus in het geheel niet tevreden zijn.
De service is ons ontzettend tegen gevallen.
Ja als we op 2 augustus de winkel binnenlopen dan is het allemaal in orde,
Want verkopen doen we natuurlijk graag.. Koffie Mevrouw, Mijnheer?.. ja lekker.
En een aanbetaling mevrouw,mijnheer? .. nou eigenlijk liever niet !!!
ja Mevrouw,Mijnheer maar.... dan valt er misschien wat meer te regelen omdat we ook alles in 1 keer kopen krijgen we wat korting.
Nou vooruit dan maar een aanbetaling (dat doe ik dus nooit en nooit meer)
9 weken later dan is afgesproken komen dan nu eindelijk de laatste restjes van de meubels binnen gelukkig nog net voor de kerst.
Mijn verjaardag (1 dec) die ik wilde koppelen aan een open dag was dus daardoor al verpest en heb ik afgezegd.
Blijkbaar hebben jullie zo ontzettend veel klachten dat jullie het niet aankunnen.
Dat een klacht niet gelijk afgehandeld kan worden snap ik ook wel, maar ik vind het schandalig dat je alleen al voor telefoontje een week zit te wachten.
Waardoor ik dan zelf maar weer bel omdat jullie dat gewoon niet doen.
Als ik dan door de telefoon te horen krijgt dat dat normaal is. Sorry hoor dan ik kan ik u gelijk vertellen dat dat dus echt niet zo is.
Omdat we dat bij anderen zaak niet hebben ondervonden waar we onze slaapkamermeubels hebben gekocht en waarbij een kras zat op een van de nachtkastjes.
De klacht werd na één telefoontje gelijk in behandeling genomen.
Binnen 2 weken was het in orde. Kijk zo hoort het.
Ik zal even omschrijven hoe dat bij jullie is gegaan
Plus minus 12 weken levertijd gaven jullie op de meubels.
Week 13...We horen niets (ach ja dat kan)
Week 14...Nog niets,Goh duurt toch wat langer dan we dachten, jammer dus we bellen even
Antwoord: Volgende week mevrouw verwachten we de meubels
Week 15...Niets vrijdagmiddag toch maar even een belletke dus (nee mevrouw nog niets)
Week 16...(vrijdagmiddag een telefoontje de eerste van jullie kant) he he daar is dan eindelijk de bank en de salontafel. 4 weken later
De rest is er nog niet maar wilt u dat we dit alvast bezorgen ? Ja natuurlijk.
Zaterdag word de bank bezorgd.... alleen blijkt het dan een verkeerde bank te zijn.
Verkeerd model,verkeerd geleverd,verkeerd besteld, geen idee het was in ieder geval niet de goede bank. Ja en wat nu ?
Tja de bank was ook mooi, de kleur is wel goed, dan je kan zeggen sorry die hoef ik niet neem hem waar meer mee en bestel de goede maar,
Weer 15/16 weken wachten? Hadden we dat maar gedaan achteraf.
Maar goed, dus we gaan akkoord met de verkeerde bank met een korting van 150 euro.
Maar dan , de bank blijkt niet goed te zijn. De hoek is niet goed, de poot staat 2 cm van de grond en de lijnen lopen niet gelijk door , de pennen schieten er telkens uit.
Getverderrie dat hebben wij weer. Maandag gelijk maar bellen.
Ik bel maandag en vertel over de klacht. Antwoord: We bellen terug voor een afspraak Mevrouw zodat er iemand langs komt om te kijken wat er aan te doen valt.
Ik vind dat al een beetje raar dat kan je ook gelijk regelen lijkt mij.
Maar goed.
Maandag niets meer gehoord.
Dinsdag geen telefoontje?
Woensdag zal ik dan zelf maar bellen dan... Antwoord: Ja mevrouw ik kan daar nog niets over zeggen het is pas woensdag zo snel gaat dat niet ??? Ik denk op mijn beurt een afspraak maken om een bank te komen bekijken dat hoeft toch niet zolang te duren.
Maar goed, en de rest van de meubels ? Verwachten we deze week nog mevrouw. Okeeeeeeeee
Donderdag geen telefoon
Vrijdag geen telefoon de week is voorbij.
Maandag nog geen telefoon aan het einde van de dag bel ik dan toch zelf maar weer.
Nu komen we iets verder en we maken een afspraak er komt iemand kijken of de bank gerepareerd kan worden. (waarvan ik dus al mijn twijfels over hebt) een nieuwe bank en dan al gelijk in de reparatie.
Maar volgens de regels zijn we verplicht 1 reparatie toe te laten.
Goed wanneer komt u ?
Volgende week maandag mevrouw komen we de bank ophalen... Huhhhh over een week pas? Ja mevrouw, we hebben het druk.
Het zal wel denk ik dan teveel klachten misschien.
Maar goed.
Maandag, er komt een jongenman kijken. Mevrouw daar kan ik nu niets aan doen (ja dat wist ik al) We bellen u op voor een afspraak dat hij bij u opgehaald kan worden voor een reparatie.
Dinsdag geen telefoon
Woensdag geen telefoon
Donderdag geen telefoon grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Vrijdag geen telefoon aan het einde van de dag bel ik zelf dus
En ja hoor dan kan het wel, we maken een afspraak en halen de bank bij u op. Waneer? Vvolgende week zaterdag..
En die andere meubels? Die verwachten we volgende week binnen te krijgen Mevrouw .
Natuurlijk!
Let op dan zijn we dus al 4 weken verder.
Zaterdag gaat mijn man maar eens naar de winkel hij is boos om de gang van zaken. Hij zegt als ik mijn klanten zo lang laten wachten en de zaken zo afhandel dan gaan ze naar een ander. De bank word opgehaald maandag en vrijdag krijgen we telefoon mevrouw Uw bank is gemaakt en mevrouw uw stoelen zijn ook binnen we komen ze morgen brengen
Dat is fijn en de rest van de meubels dan? Die verwachten we volgende week Mevrouw (had ik dat al niet eerder gehoord?)
Zaterdag komt de bank terug en de 4 eetkamerstoelen gelukkig die zijn goed
maar Dan de bank? Op dezelfde plek zijn ipv de pennen die erin zaten een ander ophangsyteem aangebracht maar de klacht blijft hetzelfde. En er is verder niets aan gedaan
De poot staat van de grond af de lijnen lopen nog steeds niet recht en daarbij zie ik later dat er ook nog eens een kleine beschadiging op de achterkant van de hoek zit en gelijk zie ik ook dat van de tweezitter het leer wel erg strak zit en dat de punt er bijna uitsteekt.
(een vloek) En mijn man gaat direct naar de winkel boos. Komt terug er was afgesproken in de winkel dat er dinsdag of woensdag gebeld zou worden voor een afspraak.
De hele week geen telefoon gehad ik heb expres maar gewacht wat jullie zouden bellen.
Niets en ook de rest van de meubels ook niet. Bah wat een #$%$ zaak denk ik dan.
Maandagmorgen, ik ben boos en bel maar weer eens gelijk naar de klachtenlijn niemand neemt op en ik krijg een antwoordapparaat dat er momenteel niemand aanwezig is
er kan ook niets worden ingesproken. Nou dat is lekker, ik bel dan maar naar de winkel nee mevrouw U moet dat telefoonnummer bellen.
Ja die nemen niet op. Antwoord: Hij loopt daar helemaal alleen probeert u het morgen nog maar eens. grrrrrrrrrrr
Ik verzet er mijn werk speciaal voor want ik begin zo onderhand wel heel erg moe te worden.
Dinsdag precies hetzelfde niemand neemt op.
Ja kom nou dat pik ik niet hoor Wat is dit nou voor gekkigheid je praat niet over 10 euro
Dus maar weer de andere kant bellen. Antwoord: ja mevrouw hij loopt daar alleen dus dan word er maar een antwoordapparaat op gezet ?????
Goh dat is ook een service. Probeert u vanmiddag maar weer eens ??????
Toen had ik het helemaal gehad. Mijn Antwoord "Ik probeer niets meer, bellen jullie zelf maar" en hoe zit het met de rest van de meubels ????
Die komen deze week binnen mevrouw.... ja dat zal wel dat heb ik vaker gehoord.
Dinsdag aan het einde van de middag belt de jongen voor een afspraak en ik ben nog zo boos dat ik niet eens meer vriendelijk kan zijn.
Ja is goed, wanneer komt u volgende week maandag Mevrouw.
Wel ja we zijn het onderhand wel gewend dus we wachten het maar weer af.
Donderdag telefoon ...Mevrouw U meubels zijn binnen, Ik kan niet eens meer blij reageren.. ik zie dat er maandag een afspraak staat voor een bank.
Ja dat klopt die is niet goed, zullen we dan maar gelijk die dag de meubels bezorgen.
Ja hoor en de schadevergoeding want dat was tijdens één van de telefoontjes al een keer besproken.
Ja Mevrouw daarvoor moet even aan de andere kant voor wezen als U die even belt want daar ga ik niet over...
ja hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr natuurlijk je zal de klanten eens tegemoet komen.
Kijk zo kan het bijvoorbeeld ook. Mevrouw ik ga even bellen en dan zorg ik dat u vandaag nog terug word gebeld. Dat is pas service.
Maar goed vrijdag bel ik zelf maar op om te vragen hoe dat zit voor een eventuele schadevergoeding.
Geen idee wie ik aan de telefoon had maar de hele toon beviel me niet.
Tsja wat zal ik daar nu van zeggen Mevrouw... als ik er nu eens een gratis fietsje bij doe.
ik blijf vriendelijk maar wat ik dacht was dit (pleur op met je fiets die jullie aanbieden bij de bankstellen als aktie die kosten jullie niets)
Nee Mijnheer ik hoef dus geen fiets
En als ik nu de bezorgkosten eraf haal.
Bezorgkosten ??????????????????????????????????????????????????????? dat moet er nog eens bijkomen daar was nooit geen sprake van geweest.
En toen werd ik pas echt nijdig.
Nou we gaan lekker chinezen zoals mijnheer zegt van die 50 euro schadevergoeding waar ik dus erg blij mee moet zijn geloof ik. knap als je dat red met een gezin met 2 kinderen dat word dus een vette hap.
Ik vraag me af wat er gebeurd als ik dit mailtje nu ook eens naar Kassa stuurt.
Van de week had ik mijn vriendin hier op bezoek. die de bank zag... Haar reactie was dus daar hoef ik niet heen te gaan voor mijn meubels. Nee doe dat maar niet.
Tip 1: bel je klanten eens op als de levertijd langer duurt dan normaal en scheep ze niet af met van die antwoorden die je niet na kan komen.
Tip 2: een telefoontje voor een afspraak te maken kan in principe gelijk of de andere dag.
het is het gevoel dat je naar de klanten geeft dat er aan gewerkt wordt en niet dat je klacht op de grote hoop komt te liggen.
Dat was dus even mijn verhaal. Het lucht een beetje op ik hoop dat as. maandag de meubels wel goed zijn
De bank ik ben er niet meer blij mee. ik was een eenmalige reparatie verplicht die is dus al gebeurd.
ik ga van het weekend eens navragen wat mijn rechten zijn verder als klant want hij is beschadigd (een kleine beschadiging maar het zit er toch)
Je praat niet over een bedrag van een paar euro, het kost een hoop geld, geld waar we hard voor moeten werken.
We accepteren dit dus niet
En we willen de bank omruilen voor de bank die we dus wel besteld hebben, het goede model dus zonder enige bijbetaling
Deze bank mag je laten staan tot dat ik de goede heb ontvangen.
ik wou dit hier even plaatsen na dat ik vandaag de rest van meubels heb mogen ontvangen.
Heel leuk je denkt te kopen in een goeie meubelzakk die vervolgens doodleuk 2 bouwpakketjes neerzet
zelfmontage ??????
Ik wist hier nergens van staat niet op de bon na wat heen en weer gebel de reactie van populiers sinds twee weken zitland
WE BELLEN U MORGEN TERUG