Pagina 1 van 1

Canalplus: SLECHT TE BEREIKEN EN MANIPULATIE taktieken!

Geplaatst: 23 dec 2004 15:41
door macuser
Ten eerste wil ik weten of het in zijn algemeen al bekend is dat Canalplus zeer slecht te bereiken is als het gaat om klantenservice ondanks hun uitbesteding? van deze(en andere)dienst aan het in Capelle ad IJsel gelegen SNT bedrijf dat ook zaken voor KPN en de NS afhandeld.

Je kunt ze alleen bereiken via het bekende 0900 nummer en mocht je hun echte kantoor nummerrs hebben en via die weg hun benaderen danwel gegevens toesturen dan wordt dit arrogant niet behandeld en vernietigd naar het schijnt.

Hoe dan ook:

Ondergetekende heeft +/- 2 jaar geleden aangegeven dat hij die administratie-kosten wil uitbesparen en zulks ook kenbaar heeft gemaakt via faxen aangezien een rechtstreeks e-mailadres niet voorhanden is(ja het gewone "lik me verstje" e-mailadres voor al uw kosmetische "hoe geweldig C+ wel niet is" verhalen)
Men reageert niet wat als gevolg heeft dat het nu is opgelopen en een medewerker van een callecenter doodleuk vertelt dat dat de enige opties zijn en eigenlijk mijn maandelijkse betalingen via de bank niet als officieel worden erkent om " u moet of een automatische incasso OF een acceptgiro " wijze hanteren en beide heeft U niet te kennen gegegeven.
Zelfs het argument dat gezien een indertijd getekend CONTRACT tussen moi en C+ er zowiezo een rechtsgeldigheid tot betaling en dienstverlening bestaat en deze wijze van C+ gewoon mijnsinziens onrechtmatig en zowiezo manipulerend is omdat je gedwongend wordt hoe dan ook kosten te maken die ze zelf hadden kunnen voorkomen wordt als niet terzake afgedaan

Mijn vraag is of het niet zinvol is deze kwestie in"the open" "face to face" te brengen en C+ nu eens nader te ondervragen over deze wijze van handelen en naar consumenten toe danwel via Radar te laten onderzoeken?