LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] join2save

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
aegor

join2save

Ongelezen bericht door aegor »

Hallo

Iemand bekend met deze vereniging????

Wat is het en wat doen ze???

biarritz

Re: join2save

Ongelezen bericht door biarritz »

:evil: In een vlaag van verstandsverbijstering is mijn vrouw lid geworden nadat een ledenwerver aan de deur kwam.

Ik heb onmiddelijk een aangetekende brief verstuurd om het lidmaatschap ongedaan te maken, maar wacht nu af of dat ook doorgevoerd wordt.

Het schijnt een vereniging te zijn die met het contributie geld aan allerlei loterijen mee doet en de winst daarvan verdeelt onder zijn leden.

Geen zuivere koffie denk ik.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Het schijnt een vereniging te zijn die met het contributie geld aan allerlei loterijen mee doet en de winst daarvan verdeelt onder zijn leden.
Lijkt me toch niks mis mee als je van loterijen houdt.

biarritz

Ongelezen bericht door biarritz »

Ik heb navraag gedaan bij de Kamer van Koophandel en deze vereniging is niet geregistreerd

taco

Ongelezen bericht door taco »

Toevallig dat ik voor iemand de administratie doe. Hij was zojuist geroyeerd als lid van deze club. Uit de correspondentie heb ik het volgende gehaald :

Samen sterk met de vereniging Join2Save
Voor vragen of opmerkingen kunt u op zaterdagen bellen met de ledenservice tussen 14.00 en 18.00

Het valt op dat op de brief inderdaad het KvK nummer ontbreekt. Eveneens beweren ze de vordering (van twee maanden lidmaatschap) uit handen te hebben gegeven aan bemiddelingsbureau Ideeprodukt in Eindhoven.

En verder ... op de opzeggingsbrief is niet gereageerd

Kortom: het ziet er allemaal erg betrouwbaar uit: geen KvK inschrijvingen, alleen bellen op zaterdag middag, geen correspondentie adres op de brieven.
Apart is ook dat als ik met google zoek op "join2save" ik eigenlijk ook weinig vind.

Dus : wie weet hoe het nou écht zit.

P.S. We gaan overigens NIETS aan deze club betalen, wachten uiteraard gezellig de incasso af.

joco1

Ongelezen bericht door joco1 »

Mijn vrouw is er ook ingetrapt, maar ik heb nu een aangetekende brief verstuurd waarbij ik mijn overeenkomst opzeg. Dit is binnen de gestelde termijn van 8 dagen, die op de overeenkomst vermeld staat.
Als ze dan nog geld afschrijven laat ik het door de bank terugboeken en vul ik meteen een intrekking van machtiging in. Hoewel ik opgezegd heb binnen de gestelde termijn kunnen ze niks van mijn rekening afschrijven.

Bas Weelders

Ongelezen bericht door Bas Weelders »

Net als zo velen was ik sceptisch over Join2save dus ben ik op onderzoek uit gegaan voor mijn moeder welke lid is geworden van deze vereniging.

Toen ik ze bij de Nederlandse Kamer van Koophandel niet kon vinden heb ik de vereniging gebeld en hun inschrijfnummer in Duitsland gekregen en nagetrokken, en alles klopte ze hebben bij de notaris vast laten leggen dat ze geen winst mogen maken en alles daadwerkelijk naar de loten/acties gaat.

Een medewerker vertelde me dat ze voor hun leden een krachtig collectief vormen en ook kortingen op hun site zetten (vandaar de naam) om zoveel mogelijk te doen voor hun leden.

Mijn moeder heeft zelfs een bedrag van 320 euro ontvangen, dus mijn bevindingen zijn positief.

Marc1234

Ongelezen bericht door Marc1234 »

Mijn vader (76) is overgehaald om toch maar mee te doen, ik heb er echter geen vertrouwen in omdat a: ze tel. niet bereikbaar zijn op hun genoemd tijdstip b:inloggen geheel niet mogenlijk is op hun site ondanks inlog geg. c:geen schriftelijke communicatie mogenlijk is.

Kortom incasso intrekken, wegens geen enkele reaktie op bellen en schrijven naar een postbus adres nb.

Gesloten